paardrijden en overgewicht.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Eloya
Berichten: 5188
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 22:58

hier gaat het niet zo goed, zit totaal niet lekker in mn vel. heb veel last van mijn maag en overgeven dus heb dinsdag een afspraak met de huisarts. ook nog buikpijn die ik al 2 jaar heb sinds mijn galblaas verwijdering...
gewicht nu ook geen idee, ben nu al blij als ik wat eet. maar probeer wel gezonde keuzes te maken. maar energie voor koken heb ik bijvoorbeeld niet..
alleen na het overgeven neem ik nu vaak wat zoutere dingen zoals bouillon en tukjes..

Iris &
Campbellie Hamsters: Bruri & Senja
Duitse dog: Dieke ●○● Whippet: Jeppe


Eloya
Berichten: 5188
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 17:57

Heb vandaag verwijzing voor mdl arts gekregen dus nu in afwachting van afspraak daar.

Ik zou het ook rustig bespreekbaar proberen te maken sintara. Je probeert alleen te helpen maar als zwaarder en vooral onzeker persoon kan je al snel iets te persoonlijk opvatten was mijn eigen ervaring

Iris &
Campbellie Hamsters: Bruri & Senja
Duitse dog: Dieke ●○● Whippet: Jeppe

Eloya
Berichten: 5188
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 12:13

Ik heb volgende week donderdag 5 april de afspraak al. in deventer ziekenhuis.
dus ben benieuwd. heb vandaag opzich wel een goede dag dus dat is ook wel weer fijn.

Jullie nog tips voor makkelijke niet te zware avond maaltijden. Als ik al trek in eten heb heb ik vaak alsnog de energie niet om te koken. Maar alleen brood/crackers de hele dag gaat ook vervelen.

Iris &
Campbellie Hamsters: Bruri & Senja
Duitse dog: Dieke ●○● Whippet: Jeppe


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 111 bezoekers