Gastric bypass

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
biggirl

Berichten: 1378
Geregistreerd: 02-10-13
Woonplaats: zuid-limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 15:07

Ik zit momenteel in de screening. En gelukkig al te horen gekregen dat ik de vorige keer(kleine 2 jaar terug) ook al groen licht had gekregen als in me de maandjes diëtist zou afmaken. Dus erg blij dat ik nu al zekerheid heb over dat het we goed gaat komen. Loop momenteel al bij de diëtist en in december zitten de 4 maanden er op en mag ik starten *\o/*

Ben er nu ook echt klaar voor voor mij gevoel

Hopen dat het met corona allemaal mee zit maar ben er bang voor

danaderese

Berichten: 524
Geregistreerd: 28-10-08
Woonplaats: tussen steenokkerzeel en kampenhout

Re: Gastric bypass

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 10:33

*\o/* *\%/* van ochtend op de weegschaal gaan staan en eindelijk 50kg kwijt. Zat de laatste weken met een hardnekkige halve kg die er ni af wil. Maar hij is vertrokken. Heb nu eigenlijk mijn doel gewicht bereikt . Maar alle kilo's die nog Willen volgen zijn vrij om te gaan O:)

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 10:38

danaderese schreef:
BarbaravdW schreef:
Eiwitreep, proteinechips, snoeptomaatjes, appel, nootjes. Maar met een niet-meewerkende buik is het altijd spannend en zou ik idd kiezen voor dingen die altijd wel goed vallen. Bij mij is dat kwark met musli en fruit..

Ja daarom gekozen voor de melk en skyr/kwark. Ben nu ook beetje aan het zoeken naar proteïne poeder dat in water kan opgelost worden. Had een appel mee maar moeder vond het geen goed idee om die te eten laat staan de boterham met kip en rauwkost die ik bij had


De eiwitpoeders van myprotein zijn het aller lekkerst! Rest smaakt altijd zo chemisch, deze zijn echt romig en lekker! En verder liga, sultana, babypotje fruit neem ik nog wel eens mee, dat soort dingen!

danaderese

Berichten: 524
Geregistreerd: 28-10-08
Woonplaats: tussen steenokkerzeel en kampenhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 10:43

_Friemel schreef:
De eiwitpoeders van myprotein zijn het aller lekkerst! Rest smaakt altijd zo chemisch, deze zijn echt romig en lekker! En verder liga, sultana, babypotje fruit neem ik nog wel eens mee, dat soort dingen!


Morgen zouden 2 potten van my protein toe komen. :+ Tips voor smaakjes? Op goed geluk apple elderflower en orange mango besteld. Als die goed vallen op een gewone dag ga ik een potje met een portie in mijn tas doen zodat ik altijd " iets veilig" mee heb

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 11:14

danaderese schreef:
_Friemel schreef:
De eiwitpoeders van myprotein zijn het aller lekkerst! Rest smaakt altijd zo chemisch, deze zijn echt romig en lekker! En verder liga, sultana, babypotje fruit neem ik nog wel eens mee, dat soort dingen!


Morgen zouden 2 potten van my protein toe komen. :+ Tips voor smaakjes? Op goed geluk apple elderflower en orange mango besteld. Als die goed vallen op een gewone dag ga ik een potje met een portie in mijn tas doen zodat ik altijd " iets veilig" mee heb


De cookie & cream, salted caramel en blueberry cheesecake zijn next level!
Ik leef suikervrij dus te zoet vind ik écht niet lekker maar deze zijn echt lekker!

Je hebt zo'n doos met allemaal zakjes met wel 10/15 smaken :j kreeg ik van een collega, zo lief <3

Voordeel is ook dat ze echt zo gemengd zijn, veel blijven klonten houden..

Hebben jullie het ook, dat als je in de spiegel kijkt je dan gewoon niet kan geloven dat het pas zo "kort" geleden was? Dat je letterlijk gehalveerd bent?

Het is net of ik mijn hele dikke ik vergeten ben..

Afbeelding

Safiera

Berichten: 7570
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 17:15

Omg Friemel :oo
Je ziet er fantastisch uit! Ik volg in dit topic, en in het Kleding/Outfit topic, en herkende je dus van daar uit. Echt, onvoorstelbaar! Ik snap dat je het zelf ook 'anders' ziet...

Patty14
Berichten: 6631
Geregistreerd: 08-05-05

Re: Gastric bypass

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 19:18

Wauw Friemel!! Wat een onwijs leuke broek heb je trouwens aan :D.

Ik heb afgelopen dinsdag gesprek gehad bij Vitalys, met de verpleegkundige en chirurg. Ik krijg een bypass wat ook mijn voorkeur heeft.
Kreeg nog wel het advies om de 6kg voor de operatie af te vallen.

kim_1990

Berichten: 1543
Geregistreerd: 13-02-07
Woonplaats: Broeksterwoude

Re: Gastric bypass

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 20:09

Oooohw wauw friemel!! Wat zie je er echt fantastisch uit zeg! :D

Inmiddels kamp ik nog steeds met ondergewicht, moet iedere 2 week naar mcl voor controle en bij meer afvallen wederom sondevoeding.
Verder sta ik op de lijst voor een operatie om mijn darmomleiding van de gbp aan te passen. Ze denken dat mijn slechte eten en buikpijn daar vandaan komt namelijk.

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 20:28

danaderese schreef:
*\o/* *\%/* van ochtend op de weegschaal gaan staan en eindelijk 50kg kwijt. Zat de laatste weken met een hardnekkige halve kg die er ni af wil. Maar hij is vertrokken. Heb nu eigenlijk mijn doel gewicht bereikt . Maar alle kilo's die nog Willen volgen zijn vrij om te gaan O:)


Wat ontzettend fijn!!!

Ik euh gebruik geen eiwitpoeder dus daar heb ik geen ervaring mee.

Ik heb een mini make-over gehad en heb mijn nieuwe look nog niet op bokt laten zien maar tada:


Afbeelding

dromertje2
Berichten: 7541
Geregistreerd: 25-01-08

Re: Gastric bypass

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 11:15

Juist telefoon gehad, nu is t officieel. Operatie wordt afgelast :(

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 11:45

dromertje2 schreef:
Juist telefoon gehad, nu is t officieel. Operatie wordt afgelast :(


Waarom?

fokfanaat

Berichten: 20214
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Re: Gastric bypass

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 11:48

Corona neem ik aan? Dat is vervelend, had ik ook. Maar gelukkig na 3 maanden uitstel toch geopereerd. Jouw tijd komt ook nog wel, en vast sneller dan je denkt.

biggirl

Berichten: 1378
Geregistreerd: 02-10-13
Woonplaats: zuid-limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 11:49

dromertje2 schreef:
Juist telefoon gehad, nu is t officieel. Operatie wordt afgelast :(



Oh dat is ontzettend balen om te horen zeg :(

Wendy_Komen

Berichten: 6299
Geregistreerd: 10-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 13:50

dromertje2 schreef:
Juist telefoon gehad, nu is t officieel. Operatie wordt afgelast :(

Balen....

Ik vandaag eindelijk uitslag gehad van mijn screening van augustus.

Afbeelding

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 14:39

fokfanaat schreef:
Corona neem ik aan? Dat is vervelend, had ik ook. Maar gelukkig na 3 maanden uitstel toch geopereerd. Jouw tijd komt ook nog wel, en vast sneller dan je denkt.


Maar dan is het toch uitstel en niet afgelast?

dromertje2
Berichten: 7541
Geregistreerd: 25-01-08

Re: Gastric bypass

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 14:49

Afgelast voor nu, uitstel als jij dat zo liever zo benoemd.

Ik weet dat mijn tijd nog komt, maar is het gepermiteerd om even een moment ontgoocheld te zijn.
Dat moment is nu al gepasseerd, dus wees gerust.

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 14:51

dromertje2 schreef:
Afgelast voor nu, uitstel als jij dat zo liever zo benoemd.

Ik weet dat mijn tijd nog komt, maar is het gepermiteerd om even een moment ontgoocheld te zijn.
Dat moment is nu al gepasseerd, dus wees gerust.


:knuffel:
Je tijd komt zeker en hopelijk niet al te lang wachten. Dat wachten lijkt mij zo zenuwslopend.

fokfanaat

Berichten: 20214
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 21:24

Hoe gaat het allemaal met jullie?
Ik wil eigenlijk nog 10 kilo kwijt, maar kreeg een paard aangeboden dat ik niet kan weigeren,dus die ga ik vrijdag ophalen.
Nog effe een paar kilo minder en dan kan ik weer lekker rijden, ben er toch wel achter dat dat de enige sport is die ik leuk vind.

PeeltjE
Berichten: 180
Geregistreerd: 01-09-09

Re: Gastric bypass

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 22:18

Ooh leuk fokfanaat! Tja als het perfecte paard zich aandient, dan krijg je vast spijt als je het niet doet. :j
Hier gaat alles helemaal prima. Inmiddels 28 kilo kwijt, (2 september begonnen met de modifast, 16 september geopereerd) en dat voelt super goed. Alleen we zijn er nog lang niet :+

ruitje

Berichten: 12315
Geregistreerd: 29-06-03

Re: Gastric bypass

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 22:35

Leuk fokfanaat!

Ik ben nu stabiel op -51 kilo. Snack wel wat meer soms, maar grootste deel van mijn eetpatroon is nog steeds prima in orde :D

fokfanaat

Berichten: 20214
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Re: Gastric bypass

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 22:49

Tjee peeltje wat ga je snel! Goed man.

En ruitje stabiel op zo'n mooi resultaat.Heel knap.

Ik denk niet dat ik echt slank zal gaan worden, maar als er nog 10 kilo afgaat en eraf blijft ben ik superblij.

Patty14
Berichten: 6631
Geregistreerd: 08-05-05

Re: Gastric bypass

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 23:35

Ik ben vorige week woensdag geopereerd! Gelukkig is het door gegaan want een dag later werden er alweer operaties verplaatst.

Opzich gaat het redelijk. Moest een nachtje langer in het ziekenhuis blijven omdat ik nog niet genoeg kon drinken. Kon nu nog steeds niet aan 1,5l maar we zijn aardig op weg.

BarbaravdW

Berichten: 960
Geregistreerd: 31-07-11

Re: Gastric bypass

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 07:25

Wat fijn Patty! Nu rustig bijkomen en steeds meer drinken en eten, dat weet ik nog goed hoe gek het was dat ik zo snel vol zat. Ben er nu aan gewend (14 maanden na operatie) maar duurde best een paar maanden.

Ilsje87

Berichten: 1278
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Gastric bypass

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 20:52

Wat goed allemaal!
Ik ben bijna klaar met het voor traject. De operatie staat zo rond 22 januari maar is afwachten vanwege corona. De eerste van m'n groep is al wel gebeld met een afspraak op 6 januari. Dus we wachten in spanning af

Anoniem

Re: Gastric bypass

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 21:34

Ik sprak van de week een bariatrisch chirurg en hij heeft al zn operaties uit moeten plannen. Geen bedden meer beschikbaar voor zn patienten. Maar deze regio is ook wel corona-hotspot.