[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 12:41

Bah! Ik moet bij m'n nieuwe werk mijn piercings veranderen naar standaard bolletjes, omdat de procedure is, dat steentjes niet mag, omdat het eruit kan vallen. Zitten al bijna 2 jaar erin deze piercings, daarvoor wel bolletjes gehad.. Maar vind dat zooooo niet mooi! :-( :-(

Alleen nadeel is, even geen geld ervoor, en afspraak maken lukt ook niet zo 123 soepel vanwege de corona natuurlijk!

jornymarlou

Berichten: 1473
Geregistreerd: 17-09-11
Woonplaats: Tilburg / Oosterbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 14:43

Hallo allemaal! Ik ga binnenkort mijn eerste piercing laten zetten (op mijn gaatjes voor oorbellen na), ik wil graag een conch.

Ik wil gaan piercen bij Tribal Trading in Tilburg (https://tribaltrading.nl/) aangezien mijn vrienden hier goede ervaringen mee hebben! Ze bieden bij deze tattoo/piercingshop de mogelijkheid om direct een ringetje te laten piercen i.p.v. een staaf. Ik wil graag een ring, dus dat lijkt me ideaal, maar eigenlijk zie ik nooit dat iemand een nieuwe piercing heeft direct een ringetje draagt...

Raden jullie het af om direct een ringetje te laten zetten? Heeft iemand hier zelf wel eens direct een ring laten zetten? Wat zijn de voor-/nadelen hiervan?

Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 15:06

Ja is af te raden... lijdt je wondje heel veel mee, veel wrijving etc en kans op irritatie

Wat balen banyu!

ODonoghue

Berichten: 1516
Geregistreerd: 17-03-14

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 16:04

Mijn conch was ook direct een ring en eigenlijk ging dit redelijk goed. Mn beide helixen waren lastiger met helen.
Wel ontstekingen gehad, dus ik raad aan eerst een staafje te doen en na t helen een ring.

kitty_gomez
Berichten: 8093
Geregistreerd: 22-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 12:12

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 06-03-24 22:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Iris82

Berichten: 39849
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 13:36

Mijn tepelpiercing was de braafste ooit. Die was na een week al compleet geheeld. Laatst na jaren eruit gehad te hebben weer door laten prikken door een shop. Was zo gebeurd.

Toen ik borstvoeding gaf had ik wel twee extra sproeiers. :')

ODonoghue

Berichten: 1516
Geregistreerd: 17-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 19:39

kitty_gomez schreef:
Hoi, kom even binnen vallen mag ik een vraagje stellen?
Gisteren een helix piercing laten zetten, wanneer mag je op oor slapen ? Wat zijn jullie ervaringen hiermee ?


Denk dat je dat zelf het best kan aanvoelen; als je er moeite mee hebt kan je een reiskussen gebruiken! Ideaal zijn die :)

Ik maak nog steeds een kuiltje in mn kussen als ik ga slapen voor mn conch, die zit er ondertussen zo’n half jaar in nu.

Voor mn beide helix’en ging t na een week al, maar elke keer raakten ze ontstoken als ik erop sliep.
Nu na 2 jaar geen last meer van :+

ODonoghue

Berichten: 1516
Geregistreerd: 17-03-14

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 19:40

Een tijdje terug vroeg ik in dit topic welke piercing het beste bij mijn anderen paste en werd er een rook gesuggereerd; dus uiteraard geluisterd naar de bokkers en vandaag mijn rook laten plaatsen!Afbeelding

Frankaas
Berichten: 2938
Geregistreerd: 17-10-12
Woonplaats: Gelderland

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 19:59

Staat inderdaad mooi zo! Gaaf dat zwart :)

deksel

Berichten: 3782
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 15:22

Ik heb laatst een septum laten zetten en omdat ik septums & smiley's zo'n mooie combinatie vind, wil ik nu eigenlijk ook wel een smiley. Ik vroeg me af wat jullie ervaring is m.b.t. tanden en beschadiging! Ik had al gezocht in dit topic maar specifiek over tandbeschadiging kon ik niet zo veel vinden.

Mijny

Berichten: 1056
Geregistreerd: 28-09-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 16:20

Ik meld mij hier even met een vraagje :wave: :

Weet iemand een piercing shop in de regio Zuid-Holland (het liefst in de buurt van Den Haag) met een groot aanbod in kleine maten tragus piercings (5-6mm)?

Helaas ben ik paar maanden geleden mijn mooie piercing verloren. Als noodoplossing heb ik weer mijn eerste piercing erin laten zetten, maar die vind ik erg lelijk. Ik zou in principe op internet ook een nieuwe piercing kunnen bestellen. Alleen krijg ik hem met mijn mini tragus niet zelf omgewisseld (echt te veel priegelwerk).

Dus het zou makkelijker zijn als ik in een shop even een leuke zou kunnen kopen en hem meteen erin kan laten zetten. Hopelijk weet iemand een plek :D

Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 16:58

deksel schreef:
Ik heb laatst een septum laten zetten en omdat ik septums & smiley's zo'n mooie combinatie vind, wil ik nu eigenlijk ook wel een smiley. Ik vroeg me af wat jullie ervaring is m.b.t. tanden en beschadiging! Ik had al gezocht in dit topic maar specifiek over tandbeschadiging kon ik niet zo veel vinden.


Nergens geen problemen mee, heb wel echt een smiley ring, dus achterkant steentje is kunststof
Voor mijn tandarts ook nooit ergens over

MyChoice

Berichten: 2192
Geregistreerd: 08-11-17

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 17:11

Soesha zit in Scheveningen

Mijny

Berichten: 1056
Geregistreerd: 28-09-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 17:27

MyChoice schreef:
Soesha zit in Scheveningen


Oeh, dat is al helemaal ideaal! Ik ga eens kijken, thanks! :)

TheNovelist

Berichten: 1500
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 17:57

deksel schreef:
Ik heb laatst een septum laten zetten en omdat ik septums & smiley's zo'n mooie combinatie vind, wil ik nu eigenlijk ook wel een smiley. Ik vroeg me af wat jullie ervaring is m.b.t. tanden en beschadiging! Ik had al gezocht in dit topic maar specifiek over tandbeschadiging kon ik niet zo veel vinden.


Ik heb al +/- 3,5 jaar een smiley piercing en tot nu toe nog geen last van beschadeging! In het begin had ik altijd een horseshoe in, maar nu gewoon een kleine ronde clicker ring.

deksel

Berichten: 3782
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 18:21

TheNovelist schreef:
deksel schreef:
Ik heb laatst een septum laten zetten en omdat ik septums & smiley's zo'n mooie combinatie vind, wil ik nu eigenlijk ook wel een smiley. Ik vroeg me af wat jullie ervaring is m.b.t. tanden en beschadiging! Ik had al gezocht in dit topic maar specifiek over tandbeschadiging kon ik niet zo veel vinden.


Ik heb al +/- 3,5 jaar een smiley piercing en tot nu toe nog geen last van beschadeging! In het begin had ik altijd een horseshoe in, maar nu gewoon een kleine ronde clicker ring.

Joanne1987 schreef:
deksel schreef:
Ik heb laatst een septum laten zetten en omdat ik septums & smiley's zo'n mooie combinatie vind, wil ik nu eigenlijk ook wel een smiley. Ik vroeg me af wat jullie ervaring is m.b.t. tanden en beschadiging! Ik had al gezocht in dit topic maar specifiek over tandbeschadiging kon ik niet zo veel vinden.


Nergens geen problemen mee, heb wel echt een smiley ring, dus achterkant steentje is kunststof
Voor mijn tandarts ook nooit ergens over

Oke, dat klinkt top. Thanks!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 18:23

jornymarlou schreef:
Hallo allemaal! Ik ga binnenkort mijn eerste piercing laten zetten (op mijn gaatjes voor oorbellen na), ik wil graag een conch.

Ik wil gaan piercen bij Tribal Trading in Tilburg (https://tribaltrading.nl/) aangezien mijn vrienden hier goede ervaringen mee hebben! Ze bieden bij deze tattoo/piercingshop de mogelijkheid om direct een ringetje te laten piercen i.p.v. een staaf. Ik wil graag een ring, dus dat lijkt me ideaal, maar eigenlijk zie ik nooit dat iemand een nieuwe piercing heeft direct een ringetje draagt...

Raden jullie het af om direct een ringetje te laten zetten? Heeft iemand hier zelf wel eens direct een ring laten zetten? Wat zijn de voor-/nadelen hiervan?


Al mijn piercings zijn daar gezet, kan zeker bevestigen dat het een fijne shop is :j Ik heb voor mijn neuspiercing ook gelijk een ringetje laten zetten, maar ik heb nooit echt problemen gehad met nieuwe piercings waardoor ik het wel aandurfde. Heb er nooit last van gehad, is goed genezen, geen vochtbultjes oid. Ik denk dat het een beetje afhangt van hoe "moeilijk" je lijf over het algemeen doet bij piercings etc. Als je het spannend vindt zou ik voor een staafje gaan, als je het risico aandurft zou ik gewoon direct een ringetje doen. Maar dat ben ik.

Spelt

Berichten: 867
Geregistreerd: 09-06-10

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 11:02

Pff nu duidelijk is dat mijn vaste piercer niet meer terug komt in het vak, toch echt opzoek naar een nieuwe |(
Ik ben opzoek naar een piercer in Noord-Holland met veel ervaring en die weet waar hij/zij het over heeft. Iemand nog goede suggesties? Ben best bereid er een stuk voor te reizen :D

Jester_

Berichten: 12261
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 13:02

Help :D ik heb mijn tepel piercing nu verwisseld maar er is een stukje vel, lijkt wel soort vliesje oid ia nu mee naar buiten gekomen. Dat zit wel vast en nu om de piercing heen maar wat doe k daarmee :=

MuSLi

Berichten: 5240
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 16:08

Spelt schreef:
Pff nu duidelijk is dat mijn vaste piercer niet meer terug komt in het vak, toch echt opzoek naar een nieuwe |(
Ik ben opzoek naar een piercer in Noord-Holland met veel ervaring en die weet waar hij/zij het over heeft. Iemand nog goede suggesties? Ben best bereid er een stuk voor te reizen :D

Kanpatha :j

Pluisje1998
Berichten: 1235
Geregistreerd: 06-08-11
Woonplaats: Omgeving Dordrecht/Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 23:13

Zijn er hier mensen die misschien een goede shop weten die ervaring hebben met tepel- en intiempiercings?

Na mijn vakantie wil ik er weer voor gaan, maar wil het niet weer bij de vorige piercer laten doen. Dus ik ben me aan het orienteren op andere piercers. Het liefste op hooguit een uur/anderhalf uur vanaf Rotterdam. Als ze er ook vrouwelijke piercers hebben is het helemaal geweldig.

Ondanks de ellende de eerste poging wil ik t toch weer proberen. Maar wel bij een zo goed mogelijke piercer om t risico op weer een verkeerd gezette te voorkomen.

Jester_

Berichten: 12261
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 23:52

Mijne was heel fijn, vrouw. Bij ons alle 3 top gezet maarja apeldoorn. Intiem doet ze niet enkel tepel

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 04:55

Spelt schreef:
Pff nu duidelijk is dat mijn vaste piercer niet meer terug komt in het vak, toch echt opzoek naar een nieuwe |(
Ik ben opzoek naar een piercer in Noord-Holland met veel ervaring en die weet waar hij/zij het over heeft. Iemand nog goede suggesties? Ben best bereid er een stuk voor te reizen :D


Classic Ink & Mods en Dare2Wear in Amsterdam.

Pluisje1998 schreef:
Zijn er hier mensen die misschien een goede shop weten die ervaring hebben met tepel- en intiempiercings?

Na mijn vakantie wil ik er weer voor gaan, maar wil het niet weer bij de vorige piercer laten doen. Dus ik ben me aan het orienteren op andere piercers. Het liefste op hooguit een uur/anderhalf uur vanaf Rotterdam. Als ze er ook vrouwelijke piercers hebben is het helemaal geweldig.

Ondanks de ellende de eerste poging wil ik t toch weer proberen. Maar wel bij een zo goed mogelijke piercer om t risico op weer een verkeerd gezette te voorkomen.


In Rotterdam zit Classic Glamour, alleen vrouwelijke piercers.

Iris82

Berichten: 39849
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 10:51

Jester_ schreef:
Help :D ik heb mijn tepel piercing nu verwisseld maar er is een stukje vel, lijkt wel soort vliesje oid ia nu mee naar buiten gekomen. Dat zit wel vast en nu om de piercing heen maar wat doe k daarmee :=


Uhw, ik zou m er toch uithalen en t nog een keer proberen.

Dat had ik ook toen de piercer mijn tepelpiercing na 5 jaar weer doorprikte (niet met een naald maar met een strechtpin) en die heeft t toen nog een keer gedaan.

Jester_

Berichten: 12261
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 11:14

Iris82 schreef:
Jester_ schreef:
Help :D ik heb mijn tepel piercing nu verwisseld maar er is een stukje vel, lijkt wel soort vliesje oid ia nu mee naar buiten gekomen. Dat zit wel vast en nu om de piercing heen maar wat doe k daarmee :=


Uhw, ik zou m er toch uithalen en t nog een keer proberen.

Dat had ik ook toen de piercer mijn tepelpiercing na 5 jaar weer doorprikte (niet met een naald maar met een strechtpin) en die heeft t toen nog een keer gedaan.


En dan via de andere kant erdoorheen ofzo? Dattie weer terug naar binnen gaat? Hij zit er nu wel gewoon in maar ziet er gek uit haha