[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Goldwynn

Berichten: 1427
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Helaas weer in Nederland

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 10:35

Hallo!
Ik roep al jaren dat ik graag een dubbele helix wil in mn rechteroor en het liefst een 3e gaatje in mijn lel en eventueel een conch in mijn linkeroor. Zijn er shops in de regio Amersfoort die jullie mij kunnen aanraden? In eerste instantie vooral voor advies, want ik vind het super spannend, maar wel met de intentie om te laten zetten als het goed voelt.

Spelt

Berichten: 867
Geregistreerd: 09-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 10:47

Afbeelding
Nieuweee <3
Mondkapje is geel uitgeslagen door de jodium met het schoonmaken van mijn oor :')

Mars

Berichten: 33262
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 10:59

Wat gaaf Spelt en een mooi sieraad! Heb er ook eentje gehad op die plek maar helaas kon ik er echt niet meer tegen dat mijn haar er steeds omheen ging zitten. Hopelijk valt dat mee bij jou!

IvysToeter

Berichten: 11891
Geregistreerd: 14-10-04
Woonplaats: Nieuwegein

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-20 17:17

Ik kom hier even binnen vallen.
SORRY.
Mooie piercings hebben jullie allemaal!

Ik heb zelf 3 gaatjes in mijn oorlellen en in mijn rechter oor een Helix.
Ik zit er aan te denken om onder die Helix nog een helix te laten zetten.
Heeft 1 van jullie dat toevallig? en hebben jullie daar foto's van? die kon ik namelijk niet zo snel vinden.
Anderzijds twijfel ik ook over een tragus, maar daar hoor ik ook weer vervelende verhalen over.
Mijn Helix heb ik ooit bij de juwelier laten schieten (ik wist toen niet beter, wist niet dat je die beter kon laten piercen) maar daar heb ik toen wel behoorlijk gedonder mee gehad..... hij was vaak dik aan de achterkant (echt zo'n bobbeltje erop waar een aantal dagen later bloed uit kwam etc.)
Dus ik twijfel...
Show me jullie foto's

Klis

Berichten: 2414
Geregistreerd: 13-09-08
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-20 17:20

Ik heb een dubbele helix in mijn ene oor:

Afbeelding

En idd niet naar de juwelier meer gaan, maar gewoon naar de piercer :j

ODonoghue

Berichten: 1516
Geregistreerd: 17-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-20 18:26

Geen 3 maar 4 gaatjes, maar wel een dubbele helix!

Afbeelding

Ik kan de conch ook aanbevelen, die heb ik in mijn rechteroor en die vond ik persoonlijk makkelijker dan mijn helixen.

Regendans

Berichten: 4986
Geregistreerd: 17-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-20 18:32

Dit is mijn oor: 3 gaatjes, tragus, rook en dubbele helix. :)

Afbeelding
De piercer heeft overigens de onderste helix te laag gezet waardoor ze, naar mijn mening, wat te ver uit elkaar zitten.

IvysToeter

Berichten: 11891
Geregistreerd: 14-10-04
Woonplaats: Nieuwegein

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 08:53

Mooi allemaal!!!
Mijn helix die ik nu al heb zit voor mijn gevoel wel vrij hoog.
Is dat niet erg als je dan een helix erbij laat zetten?

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 09:09

Mijne zit ook best hoog. Denk dat je hem er gewoon onder kan laten zetten:)

IvysToeter

Berichten: 11891
Geregistreerd: 14-10-04
Woonplaats: Nieuwegein

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 08:36

Waar bestellen/kopen jullie nieuwe piercings voor je helix?
Ik wil eens wat nieuws... normaal kocht ik eigenlijk standaard oorbellen en dan ringetjes (Want knopjes kan ik niet mee slapen en wisselen voor het naar bed gaan vergeet ik altijd)

MyChoice

Berichten: 2192
Geregistreerd: 08-11-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 09:52

Ik bestel altijd via mijn piercer. Deze week is mijn nieuwe daith sieraad binnengekomen. Nu geduldig wachten tot na de lockdown. Mijn vaste piercer (Mastilo) verkoopt ook haar sieraden die ze op voorraad heeft. Even op haar insta kijken naar de plaatjes of via DM vragen wat ze heeft. Ze verkoopt alleen goede merken als Neometal, Anatometal, Industrial Strength, Auris etc.
Afbeelding

IvysToeter

Berichten: 11891
Geregistreerd: 14-10-04
Woonplaats: Nieuwegein

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 18:32

Heb je een website?
Ik heb echt geen idee waar ik op moet letten.

Goldwynn

Berichten: 1427
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Helaas weer in Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 19:02

Goldwynn schreef:
Hallo!
Ik roep al jaren dat ik graag een dubbele helix wil in mn rechteroor en het liefst een 3e gaatje in mijn lel en eventueel een conch in mijn linkeroor. Zijn er shops in de regio Amersfoort die jullie mij kunnen aanraden? In eerste instantie vooral voor advies, want ik vind het super spannend, maar wel met de intentie om te laten zetten als het goed voelt.


Niemand suggesties?

Ik weet dat Coral in Amersfoort zit, maar als er een shop in b.v. Utrecht geadviseerd wordt dan schuw ik ook niet om na de lockdown richting Utrecht te gaan.

MyChoice

Berichten: 2192
Geregistreerd: 08-11-17

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 22:04

Mastilo zit in Ede. Super goede zaak en je wordt er altijd goed geholpen. Lina denkt super fijn mee altijd. Heeft ook kennis van zaken. Houdt zichzelf bijgeschoold ook.

www.mastilostudios.com maar haar foto's vind je op Instagram.

Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 16:31

Alloverpiercings.nl heeft oa ook industrial strenght

Gracezellaa
Berichten: 1736
Geregistreerd: 19-08-06
Woonplaats: Baku, Azerbeidzjan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 13:44

MyChoice schreef:
Ik bestel altijd via mijn piercer. Deze week is mijn nieuwe daith sieraad binnengekomen. Nu geduldig wachten tot na de lockdown. Mijn vaste piercer (Mastilo) verkoopt ook haar sieraden die ze op voorraad heeft. Even op haar insta kijken naar de plaatjes of via DM vragen wat ze heeft. Ze verkoopt alleen goede merken als Neometal, Anatometal, Industrial Strength, Auris etc.
[ [url=m/AAFy2w.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wauw deze is echt super mooi!

Ik heb zonet mijn daith laten zetten. Ringetje er door was best lastig en vervelender dan het piercen an sich. Weet niet of ik ooit wel wil gaan wisselen naar een ander sieraad haha. De napijn valt wel onwijs mee, is veel minder dan bij mijn (forward) helix bv en gelukkig kan het masker er niet achter blijven haken. Heb een conch laten zetten in Mei, maar die blijft een beetje etteren omdat ik er steeds tegenaan zit.


Afbeelding

paddraigh
Berichten: 3694
Geregistreerd: 10-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 14:30

MyChoice schreef:
Ik bestel altijd via mijn piercer. Deze week is mijn nieuwe daith sieraad binnengekomen. Nu geduldig wachten tot na de lockdown. Mijn vaste piercer (Mastilo) verkoopt ook haar sieraden die ze op voorraad heeft. Even op haar insta kijken naar de plaatjes of via DM vragen wat ze heeft. Ze verkoopt alleen goede merken als Neometal, Anatometal, Industrial Strength, Auris etc.
[ [url=m/AAFy2w.jpg]Afbeelding[/url] ]



Zo 1 wil ik ook alleen dan niet in kleur.. erg mooi

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 19:25

Gracezellaa schreef:
MyChoice schreef:
Ik bestel altijd via mijn piercer. Deze week is mijn nieuwe daith sieraad binnengekomen. Nu geduldig wachten tot na de lockdown. Mijn vaste piercer (Mastilo) verkoopt ook haar sieraden die ze op voorraad heeft. Even op haar insta kijken naar de plaatjes of via DM vragen wat ze heeft. Ze verkoopt alleen goede merken als Neometal, Anatometal, Industrial Strength, Auris etc.
[ [url=m/AAFy2w.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wauw deze is echt super mooi!

Ik heb zonet mijn daith laten zetten. Ringetje er door was best lastig en vervelender dan het piercen an sich. Weet niet of ik ooit wel wil gaan wisselen naar een ander sieraad haha. De napijn valt wel onwijs mee, is veel minder dan bij mijn (forward) helix bv en gelukkig kan het masker er niet achter blijven haken. Heb een conch laten zetten in Mei, maar die blijft een beetje etteren omdat ik er steeds tegenaan zit.


[ [url=m/LoSbK5.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik snap wel dat het oncomfortabel was, want het ringetje heeft een veel te kleine diameter :=

Hoop voor je dat het niet teveel problemen gaat opleveren...

Mars

Berichten: 33262
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 20:39

Hoe groot is de diameter dan?

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 22:24

Hij oogt imo ook veel te klein voor een vers gezette piercing. Ik ben van 9,5mm naar 8 gegaan heb zou eventueel kleiner kunnen maar prima zo :)

Afbeelding
Oude foto wel maar even de enige die ik heb :D

Mn fw helix is nu ook helemaal genezen, op naar de conch *\o/*

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 22:33

Even een vraagje, helaas is de voorkant van mijn tragus in de gootsteen gevallen, met docuhen/ opmaken.

Achterkantje zat er nog in, dus dacht vervang de voorkant wel even. Nu kreeg ik een ander voorkantje er niet in. Dus achterkantje is er nu ook uitgevallen. Krijg ik zelf met geen mogelijkheid er meer in. Dus wachten tot de piercingshop weer open mag.

Maar nu zit er dus geen piercing is, en is mijn vraag, groeit ie snel dicht? Want daar ben ik nu wel weer bang voor eigenlijk. :(

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 23:10

Mars schreef:
Hoe groot is de diameter dan?


Aan wie vraag je dit? En waarom wil je dat weten? :D

Banyu schreef:
Even een vraagje, helaas is de voorkant van mijn tragus in de gootsteen gevallen, met docuhen/ opmaken.

Achterkantje zat er nog in, dus dacht vervang de voorkant wel even. Nu kreeg ik een ander voorkantje er niet in. Dus achterkantje is er nu ook uitgevallen. Krijg ik zelf met geen mogelijkheid er meer in. Dus wachten tot de piercingshop weer open mag.

Maar nu zit er dus geen piercing is, en is mijn vraag, groeit ie snel dicht? Want daar ben ik nu wel weer bang voor eigenlijk. :(


Het ligt er heel erg aan hoe lang je je piercing hebt, maar het is ook heel erg per individu verschillend.

Mars

Berichten: 33262
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 23:54

Drunksheep schreef:
Mars schreef:
Hoe groot is de diameter dan?


Aan wie vraag je dit? En waarom wil je dat weten? :D



Aan jou en vanuit interesse.

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 00:54

Mars schreef:
Aan jou en vanuit interesse.


Is vanaf een foto moeilijk te beoordelen aangezien iedereens anatomie verschillend is. Ik gok 7/8mm.

Mars

Berichten: 33262
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 00:57

Leek mij al vrij lastig vanaf een foto te bepalen idd.