Korfballende bokkers

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-23 21:57

Hoe was je training bij de andere club?

Morgen wedstrijd?

Ik heb er voor morgen niet zo veel vertrouwen in.. ben bang sat t een slechte wedstrijd wordt. Wij hebben er 2 met een lichte blessure. En ikzelf heb luchtwegklachten, in denk van hooikoorts, dus niet helemaal fit.
Maar we gaan het zien.

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-23 09:17

arjaaaaa schreef:
Hoe was je training bij de andere club?

Morgen wedstrijd?

Ik heb er voor morgen niet zo veel vertrouwen in.. ben bang sat t een slechte wedstrijd wordt. Wij hebben er 2 met een lichte blessure. En ikzelf heb luchtwegklachten, in denk van hooikoorts, dus niet helemaal fit.
Maar we gaan het zien.


Hoe is het gegaan? Veel last gehad van de hooikoorts? Toch nog beter gegaan dan verwachting of was het niks?

Was wel heftige training weer maandag :') 2u weer, halverwege nog een stuk core stability met opdrukken en burpees. Daarna nog 3 kwartier partijen. Maar wel weer leuke groep :)

Met 2 stonden we weer de hele tijd achter. Toen kwamen we terug, stonden we even voor. Zij kwamen weer gelijk, toen zij 1 voor. Laatste minuut, we kregen nog 2 aanvallen. Wat doet die heer bij ons die echt veruit de zwakste schakel is: 3x van een meter of 10-12 schieten op de meest rare momenten ipv de juiste kans uitspelen. Verloren..

Daarna nog wedstrijd van 1. Die stonden de hele wedstrijd achter. Coach maakte niet echt aangestalte om te wisselen, dus we waren beetje aan het indutten aan de kant. Moesten we ineens de laatste 5 minuten nog spelen :')
Kwam samen met die aanvallende heer van ons in 1 vak. Heb jarenlang met hem in 1 gespeeld, dus we kunnen elkaar altijd wel vinden, maar helaas in 2 gescheiden door aanvalskracht verdelen. Hij maakt 2 doelpunten waardoor we gelijk komen. We kwamen nog even voor, maar zij maakten weer de gelijkmaker. Uiteindelijk gelijk. Was tegen nr 1, dus best netjes.

Maar dat eerste doelpunt van mijn teamgenoot was zo bizar dat ik hem naar nl korfbal heb gestuurd _O-

Zijn heer springt in. Ik probeer vanaf de zijkant in te snijden, maar wordt tegengehouden door mijn dame. Ik kan net bij de bal dus sla hem maar in zijn richting. Die bal stuitert, hij grabbelt hem van de grond en gooit hem in 1 beweging half omvallend met 1 hand omhoog in een doorloopbal. Hij zit _O-

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-23 11:27

Ja, had wel veel last, heb me na 20 minuten wisselen. Ik kwam er de 2e helft nog even in, maar dat was niet best, dus snel er weer uit..
Het viel erg mee! 1e 10 minuten lieten we ons een beetje overrompelen, kwamen we 4 achter, met rust stonden we er nog 2 achter. Eind 2e helft stond het gelijk en werd het heel spannend.. de laatste minuut 1 achter. Wilde een heer van ons iets forceren(echt een super domme actie), daardoor strafworp tegen en met 2 punten verschil verloren..

Klinkt als een leuke actie, ben benieuwd of ik hem langs zie komen..

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-23 12:50

arjaaaaa schreef:
Ja, had wel veel last, heb me na 20 minuten wisselen. Ik kwam er de 2e helft nog even in, maar dat was niet best, dus snel er weer uit..
Het viel erg mee! 1e 10 minuten lieten we ons een beetje overrompelen, kwamen we 4 achter, met rust stonden we er nog 2 achter. Eind 2e helft stond het gelijk en werd het heel spannend.. de laatste minuut 1 achter. Wilde een heer van ons iets forceren(echt een super domme actie), daardoor strafworp tegen en met 2 punten verschil verloren..

Klinkt als een leuke actie, ben benieuwd of ik hem langs zie komen..


Oh wat maar dat je er zoveel last van hebt dan! Ben je dan benauwd?
Klinkt als een spannende wedstrijd, jammer dat het geen punten opleverde bij jullie!

Nlkorfbal reageerde met "heerlijk!" dus ben benieuwd of hij langs gaat komen

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 19:19

Ja benauwd, weinig lucht en trager, snel buiten adem.. is nu nog niet veel beter, ben benieuwd hoe de training straks gaat

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-23 21:48

Nog gespeeld zaterdag in de hitte? Wij wel en gewonnen! Het gaat nergens meer om, maar wel een lekker potje. 1e helft 4x gescoord, 2 vrije ballen en 2 wegtrekkers bij de korf. Had het wel echt zwaar met de warmte en het gras(!), werd begin 2e helft gewisseld..
Zaterdag nog een spannende thuiswedstrijd tegen de buren..

En jullie?

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-23 09:11

Ja het was heet zaterdag! We stonden 1 minuut voor tijd 1 voor, toen kregen we in de laatste paar seconden nog een doelpunt tegen. Dus nog wel een puntje gepakt.
Als we zaterdag winnen en de concurrent niet wint, dan maken we tegen alle verwachtingen in nog kans om te handhaven :oo

Je hebt wel lekker gescoord afgelopen zaterdag dan in één helft. Leuk dat je die vrije ballen nu ook pakt! :D

Een echte derby zaterdag?

Had helemaal niet door dat 1 ook 2 ploegen onder zich moest houden om te handhaven. Is ze nu definitief niet gelukt, dus die zijn nu dus op het veld gewoon gedegradeerd naar de 4e klasse :oo

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 13:32

Balen dat de winst net door de vingers glipte! Zou wel fijn zijn om te handhaven. Maar dan spelen jullie denk ik hoger als het 1e? Als die gaan degraderen?
Weet jij al wat je volgend seizoen wilt?

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-23 18:37

arjaaaaa schreef:
Balen dat de winst net door de vingers glipte! Zou wel fijn zijn om te handhaven. Maar dan spelen jullie denk ik hoger als het 1e? Als die gaan degraderen?
Weet jij al wat je volgend seizoen wilt?


Als wij handhaven en zij degraderen dan wordt t standaard 4e klasse voor 1 en reserve 3e voor 2. Nu is reserve meestal te vergelijken met 1 klasse lager dan standaard, dus zou je idd wel zelfde niveau gaan spelen. Ben ook benieuwd of er dan nog keer vertrekt van mensen die niet 4e willen spelen.

Ik weet het oprecht niet meer -O- Heb vernomen dat er 3 goede heren weg gaan bij die andere vereniging uit 1. Dat betekend dat de goede heren uit 2 naar 1 gaan en ik geen idee heb van wat daar dan nog in 2 gaat spelen. Daarbij blijken ze ook volgend jaa een giga damesoverschot te hebben. Ben daar gezien de heren dus een beetje bang voor dat het daar volgend jaar lastig gaat worden dat die sfeer ook achteruit holt.

Bij KK gaan er volgend jaar wel wat nieuwe mensen aansluiten bij selectie waardoor er mensen van 1 terugmoeten naar 2 en je zelfs voor 2 echt kunt selecteren. Kans dus dat je met 2 volgend jaar best prima kan ballen.

Ik was er echt echt van overtuigd dat ik over zou gaan stappen, maar de twijfels slaan nu weer volledig toe. Gelukkig duurt het nog even voor de selecties gaan starten!

Hoe sta jij tegenover volgend jaar? Nog voor 1?

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-23 10:53

Hoe is het gegaan Dide?

Wij hebben gewonnen, was een lekker potje, niet veel gekke dingen eigenlijk. We waren gewoon beter, begin 2e helft liepen we weg naar 6 verschil, toen kwamen ze nog even terug naar 1 verschil en leek het even spannend te worden. Maar gelukkig bleven we steady en wonnen we met 20-16

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-23 11:57

arjaaaaa schreef:
Hoe is het gegaan Dide?

Wij hebben gewonnen, was een lekker potje, niet veel gekke dingen eigenlijk. We waren gewoon beter, begin 2e helft liepen we weg naar 6 verschil, toen kwamen ze nog even terug naar 1 verschil en leek het even spannend te worden. Maar gelukkig bleven we steady en wonnen we met 20-16


Heb je lekker gespeeld? Minder last van de hitte? Mooi dat jullie de winst hebben gepakt! Hoeveelste zijn jullie nu geëindigd?

Bij 2 schoten we uit de startblokken en kwamen we snel 5-1 voor. Helaas gebeurde toen waar we al bang al na een kwartier: ze hadden hun hele 3e bij wat allemaal oud 1 spelers zijn + de AR's van 1.

Na een kwartier kwamen er dus 4 nieuwe mensen van hen in. 3 in het andere vak en er kwam bij ons ook een nieuwe dame in (dame van 1) die tegen mij moest gaan lopen en moest gaan scoren. Ze heeft 1x gescoord die ik op een haar na niet kon aantikken, zelf nog wel wat doelpuntjes gemaakt. Andere vak liep vervolgens scorend ook vast door de verdedigende druk en maakte verdedigend ook veel fouten. Toen kropen ze langszij en voorbij... met 1 doelpunt verschil verloren en dus gedegradeerd :(

Wedstrijd van 1 was nog wel hilarisch. Was kampioenswedstrijd van dat team. Het was niet normaal lomp, scheids had wedstrijd totaal niet in de hand. Paal is 4 (!!!) keer volledig uit de grond gelopen, mensen zijn geschopt en hebben body checks gehad :x

Uitkomst: mensen uit ons eerste werden extra fel. Winst voor ons 1e met 1 doelpunt verschil. Zij geen kampioenschap en in tranen voor al het publiek wat ze mee hadden _O- _O-

Freyr
Berichten: 692
Geregistreerd: 20-07-17

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-23 15:47

Ik lees al sinds het begin mee en kom nu eens onder de meeleessteen vandaan! Als exkorfballer geniet ik van jullie verhalen. Van de E'tjes tot de B heb ik gekorfbald en nu een jaar of 6 gestopt. Vandaag was een een familie-/vriendentoernooi, dus na 6 jaar weer eens op het veld.

Pechvogel alleen dat ik binnen 5 minuten op een voet sta en mijn enkel dubbelklapt... Daarna een gigantisch ei erop, dus het wedstrijden spelen is wel even klaar. Mega balen weer, iets te fanatiek

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-23 16:03

Freyr schreef:
Ik lees al sinds het begin mee en kom nu eens onder de meeleessteen vandaan! Als exkorfballer geniet ik van jullie verhalen. Van de E'tjes tot de B heb ik gekorfbald en nu een jaar of 6 gestopt. Vandaag was een een familie-/vriendentoernooi, dus na 6 jaar weer eens op het veld.

Pechvogel alleen dat ik binnen 5 minuten op een voet sta en mijn enkel dubbelklapt... Daarna een gigantisch ei erop, dus het wedstrijden spelen is wel even klaar. Mega balen weer, iets te fanatiek


Welkom Freyr!
Wat balen van je enkel! Veel last van?

Weer plannen om weer vast te gaan spelen? Of gewoon lekker eenmalig (5 minuten :+ ) meegedaan?

Freyr
Berichten: 692
Geregistreerd: 20-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-23 18:23

Meer last van dan ik toe wil geven stiekem: autorijden doe ik vanavond maar even niet. Intapen en gaan morgen. Jouw wedstrijden klinken met de blessures klinken ietwat herkenbaar DideH...

Dit eigenwijze kind heeft alleen toch nog een paar wedstrijdjes een paar minuten meegespeeld en het smaakt absoluut naar meer. Ik heb alleen echt geen tijd om weer te spelen, maar toch twijfel ik wel om iets van een midweekploeg op te zoeken.

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-23 20:28

Freyr schreef:
Meer last van dan ik toe wil geven stiekem: autorijden doe ik vanavond maar even niet. Intapen en gaan morgen. Jouw wedstrijden klinken met de blessures klinken ietwat herkenbaar DideH...

Dit eigenwijze kind heeft alleen toch nog een paar wedstrijdjes een paar minuten meegespeeld en het smaakt absoluut naar meer. Ik heb alleen echt geen tijd om weer te spelen, maar toch twijfel ik wel om iets van een midweekploeg op te zoeken.



Midweek is dan toch mooie oplossing? :) Wel spelen, niet de trainingsverplichtingen :D

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-23 20:29

Welkom! Hopelijk gaat het snel beter :(:)

Hier dinsdag as mijn allerlaatste wedstrijd (als ik het niet weer ga missen :+ )

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-23 20:35

Flying_Angel schreef:
Welkom! Hopelijk gaat het snel beter :(:)

Hier dinsdag as mijn allerlaatste wedstrijd (als ik het niet weer ga missen :+ )


Hahaha misschien kunnen jullie samen in de midweek gaan spelen :))

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-23 20:35

Welke regio ben je Freyr?

Freyr
Berichten: 692
Geregistreerd: 20-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-23 21:01

Flying_Angel schreef:
Welke regio ben je Freyr?



Noordwest! Ik heb altijd bij BEP gekorfbald.

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-23 21:08

Freyr schreef:
Flying_Angel schreef:
Welke regio ben je Freyr?



Noordwest! Ik heb altijd bij BEP gekorfbald.


Dan kunnen we oprecht samen naar een midweek haha :))

Freyr
Berichten: 692
Geregistreerd: 20-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-23 21:21

Freyr schreef:
Flying_Angel schreef:

Noordwest! Ik heb altijd bij BEP gekorfbald.


Dan kunnen we oprecht samen naar een midweek haha :))


Nou, ik ben in 2024 misschien wel van de partij! Eerst in september een nieuwe baan.

Voor de liefhebber, dit was mijn enkeltje net voordat die weer werd ingepakt:

Spoiler:
Afbeelding


Afbeelding

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-23 21:31

Freyr schreef:
Freyr schreef:

Dan kunnen we oprecht samen naar een midweek haha :))


Nou, ik ben in 2024 misschien wel van de partij! Eerst in september een nieuwe baan.

Voor de liefhebber, dit was mijn enkeltje net voordat die weer werd ingepakt:

Spoiler:
[ [url=m/GEiBEb.jpg]Afbeelding[/url] ]


[ [url=m/HreJ1d.jpg]Afbeelding[/url] ]


Oeiiii al mooi blauw of niet?

Freyr
Berichten: 692
Geregistreerd: 20-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-23 22:40

Blauw, paars en zeer donkerblauw richting zwart is het al...

Ik baal een partij, hoop echt dat ik snel opknap. Over een ruime 3 weken gaan we op vakantie en een redelijk actieve vakantie, dus een handicapje kan ik er niet bijhebben. Toevallig moet ik maandag bij de huisarts vaccinaties halen, ik denk dat ik haar even heel lief aankijk om ook een blik te werpen op mijn enkel...

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-23 13:28

Welkom freyr! Oei, dat ziet er niet zo best uit.. en je vakantie over 3 weken, ik zou zeggen, een paar rolletjes tape mee en gaan! En misschien een paracetamolletje..

En volgend seizoen een paar keer mee trainen en kijken hoe dat bevalt, zal vast wel kunnen

Wij hadden gisteren schoolkorfbal en de seizoensafsluiting(2palen toernooi, bbq en feestje) vorig jaar had ik het 2 palen toernooi gewonnen, dit jaar helaas niet. Maar, nu wel de scherpschuttersprijs gewonnen! Gemiddeld het meest gescoord! Super leuk! En ook het schoolkorfbal was erg geslaagd. Kortom een heerlijk dagje!

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 21:57

Allerlaatste pot gespeeld. Leuke pot, gescoord en 11-10 gewonnen. Vorige keer (toen was ik er niet) verloren ze met 18-2 van deze ploeg. Dus dit was heel knap. Denk dat ze er nu iets te makkelijk aan begonnen :+