Kayla Itsines Bikini Body Guide

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
paddraigh
Berichten: 3694
Geregistreerd: 10-08-07

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 09:48

Dank je heb ik gedaan!!

Jolienn

Berichten: 2021
Geregistreerd: 18-01-07

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 12:44

Uhm. Mijn bovenbenen vragen zich af waarom ik dit gewild heb :') circuit 1: 15 squat, 24 lunges, 24 knee ups, 50 touwtje springen. Die vond ik goed te doen. Circuit 2: 24 walking lunges, 15 sumo squats, 24 step ups en 50 mountainclimbers. De MC vond ik echt heftig. Vandaag maar even een flink stuk wandelen en hopen dat ik het er een beetje uit kan lopen.

Welke versie ik heb weet ik niet, ooit ergens een keer gedownload of doorgestuurd gekregen, weet het niet meer.

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 19:23

Haha Jolien die heb ik vorige week ook gedaan, wat zwaar zeg.

Ik ben een beetje aan het klooien met eten, vind het moeilijk om een goed patroon te vinden. Ik eet laatste tijd erg onregelmatig, of te weinig en dan weer te veel en ongezond. Daardoor gaat het lichtje een beetje uit tegen de tijd dat ik tijd heb voor bbg (savonds). Van het weekend maar eens een goed eet en beweegschema maken om toch weer met goede moed te starten...

MerleSimone

Berichten: 5727
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Winterswijk

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 13:48

Ja dat vind ik ook lastig Linda. Ben de afgelopen weken weer iets vaker aan het sporten en lig dan vaak in bed met trek. Vervolgens word ik met knallende koppijn wakker dus zou eigenlijk iets moeten eten s'avonds :roll: Lastig..

Eulogy
Berichten: 5740
Geregistreerd: 21-04-09

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 17:19

Is het dan geen idee om gewoon je calorieën bij te houden in MFP oid?

Sorry dat ik weer kom binnenvallen haha, niet zo stille meelezer :=

MerleSimone

Berichten: 5727
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Winterswijk

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 18:29

Ja dat doe ik trouwens al een tijdje! Oa daarmee heb ik t vorige resultaat verkregen hoor. Maar weet nooit goed wanneer ik nou echt meer calorieën verbrand en dus nodig heb, dus moet vooral goed aanvoelen.
Plus ik heb momenteel nogal stress en dan heb ik gewoon geen zin om te eten.. Das best lastig als je savonds in bed ligt en toch honger hebt.

MerleSimone

Berichten: 5727
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 09:45

Spieeerpijn! :') Gisteren benen week 5 gedaan, oef ik voel ze flink haha. Vandaag beetje fietsen en hoepelen en dan zien we wel weer verder :Y)

MerleSimone

Berichten: 5727
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 21:51

Heyyyy! Zijn er nog dames die dit jaar weer beginnen? Ik ben vandaag begonnen met BBG 2.0!

paddraigh
Berichten: 3694
Geregistreerd: 10-08-07

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 21:54

Wat goed!! Ben al een tijd aan het jumpen 2x per week . Thuis trainen werkt niet voor mij helaas... boekt ook zeker resultaat dat jumpen

Kiwi_
Berichten: 1494
Geregistreerd: 11-11-07
Woonplaats: Het mooiste plekje!

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 22:09

Ik wil er ook mee beginnen! Gister workout 1 via YouTube gedaan, vond hem alles meevallen. Maar benen zijn ook wel m’n sterke punt, ik vrees voor m’n armen :D

Doubtless

Berichten: 8465
Geregistreerd: 29-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 16:10

Zijn er nog mensen actief met BBG?

MerleSimone

Berichten: 5727
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Winterswijk

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 18:50

Oh jaaaa! Ze heeft net 2 nieuwe programma's hé! Ik ben weer van plan te beginnen!

heidiLOVERJarig

Berichten: 9185
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 00:19

Ik ben ook van plan weer te beginnen! Heb het een hele tijd gevolgd, tot mijn zwangerschap. Daarna niet meer gestart en het wordt tijd!

Doubtless

Berichten: 8465
Geregistreerd: 29-12-10

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 07:11

Zou leuk zijn als er weer wat leven in het topic komt :D ik ben deze week begonnen met week 1!

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 00:11

Hai een vraagje. Ik heb enige informatie opgezocht over de workouts van Kayla en het programma, maar is het zo dat je elke dag een workout doet?
Op dit moment zou ik er nog niet mee kunnen beginnen want ik ben revaliderende van een kruisband reconstructie, ben 2 maanden geleden geopereerd. Maar vraag me af hoe intensief het in het begin is dus wanneer ik dan ongeveer zou kunnen beginnen.

Domi_94

Berichten: 2046
Geregistreerd: 11-01-08
Woonplaats: Twente

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 16:39

De workouts worden 3x per week gedaan en duren ongeveer 28 minuten.
Ik ben enkele jaren terug gestart met BBG1 en ik vond ze wel vrij pittig (ik kon na de eerste dag niet fatsoenlijk zitten en opstaan). Misschien is de intensiteit iets wat je kunt bespreken met je fysiotherapeut/arts?
Daarnaast heeft Kayla een beginners guide en post pregnancy guide gelanceerd, misschien zijn die oefeningen minder intensief.

MerleSimone

Berichten: 5727
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Winterswijk

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 16:41

Ik ben ooit begonnen met de beginnersversie die ze toen had, en dat was echt prima om mee te starten. De echte bbg1 was inderdaad pittig, tot niet zelfstandig van het toilet af komen aan toe :') maar mijn uiteindelijke shape was absoluut daar aan te danken!

Je kan kiezen voor liss training, dan doe je nog lichte cardio naast 3x kracht inderdaad. Ik deed dat soms 2x per week op' vrije' dagen.

Domi_94

Berichten: 2046
Geregistreerd: 11-01-08
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 21:57

MerleSimone schreef:
Ik ben ooit begonnen met de beginnersversie die ze toen had, en dat was echt prima om mee te starten. De echte bbg1 was inderdaad pittig, tot niet zelfstandig van het toilet af komen aan toe :') maar mijn uiteindelijke shape was absoluut daar aan te danken!

Je kan kiezen voor liss training, dan doe je nog lichte cardio naast 3x kracht inderdaad. Ik deed dat soms 2x per week op' vrije' dagen.


Same, ik viel er verder best makkelijk mee af en het resultaat mocht er wezen

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 08:10

Ah oké ja ik ga nu 2x (ik probeer 3x) in de week naar de sportschool en doe daar wat ik kan en me fysio oefeningen. En ik ga 2x in de week naar de fysio. En ik loop op mijn werk wel gewoon goed en vaak gaan mijn vriend en ik 's avonds nog een klein rondje lopen. Dus op zich heb ik beweging genoeg maar ik zou graag ook intensief bezig gaan om dat strakke lijf te kunnen krijgen.
Maar ik kan/mag op dit moment nog niet springen, rennen of diep buigen/squatten dus ik zou nu een hoop van BBG nog niet kunnen doen.

Muurp
Fotograaf

Berichten: 15111
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: Op de Veluwe

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 11:14

Linn, kijk eens naar de nieuwe BBG varianten. De post-pregnancy of de beginner. Daar wordt weinig tot niet gesprongen of echt gek gedaan. Dat zou volgens mij wel voor een groot gedeelte haalbaar zijn voor je.

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 23:56

Muurp schreef:
Linn, kijk eens naar de nieuwe BBG varianten. De post-pregnancy of de beginner. Daar wordt weinig tot niet gesprongen of echt gek gedaan. Dat zou volgens mij wel voor een groot gedeelte haalbaar zijn voor je.

Ik zal er eens naar gaan kijken, thnx!

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 23:14

Hmm die beginners BBG zou inderdaad wel een optie voor mij zijn, maar ik kan op dit moment helaas niet nog 20 euro per maand extra missen voor die sweat app.

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 19:56

Iemand die mij zou kunnen vertellen (mag via pb) welke oefeningen er in de BBG beginner zitten? Ik merk dat ik er echt heel graag aan zou willen beginnen maar omdat ik niet weet wat ik allemaal kan omdat ik vol in mijn knie revalidatie zit (heb kruisbandreconstructie gehad bijna 3 maanden terug).