Kayla Itsines Bikini Body Guide

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Linda_Fleur
Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 12:02

Ik heb hetzelfde gedaan als lemonyellie (via marktplaats), en heb een maandje gratis de app geprobeerd tijdens een actie. De oefeningen zijn misschien wel iets verandert maar het principe is onveranderd (2 circuits die je elk voor 2x7 minuten doet). Dus werkt voor mij net zo goed.

Als ik een besloten groep wil openen moet ik minstens 1 lid al toevoegen, kan een van jullie even een naam doorgeven? O:)


MightyJoe
Berichten: 4962
Geregistreerd: 12-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 12:08

Ik heb je een pb verzonden!

Linda_Fleur
Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 12:17

Dankjewel! Ik heb een besloten groep geopend op FB: Bokkende Bikini Body's

Dus jullie kunnen verzoek via FB sturen om lid te worden, maar stuur me dan ook even een PB met je echte naam zodat ik wel weet dat we allemaal van Bokt en er geen griezels toetreden ;)

MerleSimone
Berichten: 5715
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Winterswijk

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 12:24

Ik kan m niet vinden :o Doe je even een pb met mn naam, kan jij wel zo leden toevoegen?

Alex B+10 -> L1+17 -> L2+22 -> M1+10! <3
Volg ons op INSTAGRAM: @alex.the.kwpn
[ITP] Alex in de sneeuw!

Anoniem

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 17:57

Ik heb 'm gevonden! Heb je ook een PB gestuurd zodat je weet dat ik die griezel ben :')

Ik had een pdf op t i-net gevonden :') dus die staat nu in ibooks :')

Linda_Fleur
Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 20:28

Jaa leuk de groep bestaat nu al uit 8 leden! Sommige mensen hadden problemen met het vinden, maar ik kreeg al de gouden tip: Door eerst naar groepen te gaan ipv gelijk bovenin te zoeken.

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 12:15

Leuk, ik ga ook even kijken of ik pagina kan vinden.

Ik heb BBG 1 en BBG2 en voedingsboek op pfd staan.

Linda ik zal je een berichtje sturen.

Annenas
Berichten: 2598
Geregistreerd: 02-07-12
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 18:19

Ik heb zo’n beetje alle pdf versies, oude en nieuwe, voedingsguides, ook de vegetarische. Dus als iemand nog iets zoekt, stuur maar een pb :)

Net de pre-bbg week 1 begonnen, heb beide kantjes 1x7 minuten gedaan ipv 2x7, morgen eerste werkdag op mn nieuwe werk dus wil er niet als een oud vrouwke bijlopen :’)

create your own sunshine

Nymbous
Berichten: 1134
Geregistreerd: 26-09-12

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 20:09

Ik doe nu nog even rustig losse oefeningen; heb veel last van een schouder... hoop dat dat snel over is, dan kan ik fanatiek aan de slag!

Ik zal de Facebook groep even opzoeken!

Jolienn
Berichten: 2021
Geregistreerd: 18-01-07

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 23:08

Leuk dat het topic weer een beetje leven krijgt! :) Dat is een goeie Annenas beginnen met 1 circuit ipv 2, kun je iets rustiger opbouwen. Ik stuur je even pb want ben wel benieuwd naar de voedingsguides.

Vervelend [***] blessure/overbelast of gewoon vervelend?

Zylvierette ♡
☆ Mandour ☆

Linda_Fleur
Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 07:04

Ja leuk Annenas! Ik heb ook de pre-bbg week 1 gisteravond gedaan. Pfoe wat was het moeilijk om me ertoe te zetten zeg!! Ik zat op de bank en dacht echt, neeeeeee ik doe morgen wel. Maar toen sprak ik mezelf even streng toe, als je iets echt wilt moet je er wél voor gaan.

Dus de hond gepakt, een rondje buiten snel gewandeld als warmup en hup legs & cardio in de woonkamer. De eerste 7 minuten dacht ik écht waar ben ik in hemelsnaam aan begonnen. En opeens was ik al op de helft. Zelfs de mountainclimbers gingen redelijk. De tweede helft van de workout was wel écht zwaar, dus ik ben wel gewoon door gegaan maar deed de oefeningen iets minder 'diep' en dat ging wel. Anders zou ik echt omvallen of sterretjes zien.

Nu deze ochtend zijn mijn benen en billen aardig verzuurd, dus het is effectief geweest :') Ondanks het stretchen. Ik ben benieuwd hoe dat zich verloopt na een paar workouts. Van arms & abs ga ik waarschijnlijk ook nog flink last krijgen (dat herinner ik me nog van de losse oefeningen een aantal weken terug).

Nymbous
Berichten: 1134
Geregistreerd: 26-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 09:13

Jolienn schreef:
Leuk dat het topic weer een beetje leven krijgt! :) Dat is een goeie Annenas beginnen met 1 circuit ipv 2, kun je iets rustiger opbouwen. Ik stuur je even pb want ben wel benieuwd naar de voedingsguides.

Vervelend [naam] blessure/overbelast of gewoon vervelend?


Ik vermoed behoorlijk overbelast... straalt ook uit vanuit mn schouder naar mijn elleboog etc. Had er al wel eerder last van, maar nu voelt het alsof er met naaldjes in mijn spier gestoken wordt.

Dus maar even voorzichtig doen, en hopen dat ik snel weer sporten op kan pakken!

Annenas
Berichten: 2598
Geregistreerd: 02-07-12
Woonplaats: Brabant

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 15:50

Voor degene die de pdf versie met pre-training willen moeten jullie even je mailadres sturen in een pb. Die staat op mn telefoon dus kan ik zo doorsturen. Als jullie nog andere dingen zoals voedingsschema’s of 2.0 ofzo zoeken, pb maar! Kan ik donderdag wel even mailen als ik tijd heb.

create your own sunshine

MightyJoe
Berichten: 4962
Geregistreerd: 12-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 15:56

Annenas schreef:
Voor degene die de pdf versie met pre-training willen moeten jullie even je mailadres sturen in een pb. Die staat op mn telefoon dus kan ik zo doorsturen. Als jullie nog andere dingen zoals voedingsschema’s of 2.0 ofzo zoeken, pb maar! Kan ik donderdag wel even mailen als ik tijd heb.

Hoi!

Zou ik de voedingsschema en de 2.0 van je mogen?
Ik heb denk ik de oude versie!
Lizet95@hotmail.nl

Groetjes,
Lizet

Linnie050
Berichten: 11779
Geregistreerd: 20-04-11
Woonplaats: Putten

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 17:03

Ik heb je ook een pb gestuurd.
Heb in beide interesse.

MerleSimone
Berichten: 5715
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Winterswijk

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 17:31

Ik heb zojuist een progress foto geplaatst in de fb groep en die zorgt voor de nodige motivatie :)) Ben hélemaal dood van stage maar ga zo lekker sporten *\o/* Week 4 legs!

Alex B+10 -> L1+17 -> L2+22 -> M1+10! <3
Volg ons op INSTAGRAM: @alex.the.kwpn
[ITP] Alex in de sneeuw!

Linda_Fleur
Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 21:04

Simone, jouw progress foto's zien er inderdaad super uit! Doe je de BBG thuis of in de sportschool?

Villa
Berichten: 2161
Geregistreerd: 27-06-05
Woonplaats: vlakbij

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 21:08

Wat leuk dat dit topic nog loopt! In 2015 had ik de pfd versie gekocht en een paar weken vol gehouden, maar na een tijdje haakte ik weer af :+ iets met tijd en motivatie..
Inmiddels ben ik lid van de sportschool en dat geeft mij echt veel motivatie! Thuis sporten is leuk, maar samen is toch leuker vind ik.

Ik wil volgende week ook beginnen, ik combineer kayla met de groepslessen in de sportschool dus ik denk niet dat ik ook liss ga doen.

MerleSimone
Berichten: 5715
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Winterswijk

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 21:21

Ik doe het net waar t uitkomt haha. Ben niet heel tevreden over de sportschool dus kom er meestal 1x in de week. Verder thuis.

Om op de vraag in de fb groep terug te komen, mn schema vorig jaar was als volgt:
Maandag bbg legs
Dinsdag rustdag (want spierpijjjnnn)
Woensdag arms abs
Donderdag hardlopen
Vrijdag meestal full body

Als ik tijd had deed ik in t weekend nog een challenge van de app, en ik reed zo'n 2 a 3x per week paard. Deed toen vaak savonds om 9u nog bbg, daarna douchen en naar bed en dat vond ik heerlijk :j

Lig momenteel weer helemaal afgepeigerd in bed maar de workout was fantastisch! Hoop echt dat ik mn ritme weer terug krijg ondanks drukte.

Zo leuk om dit te kunnen delen met jullie! :)

Alex B+10 -> L1+17 -> L2+22 -> M1+10! <3
Volg ons op INSTAGRAM: @alex.the.kwpn
[ITP] Alex in de sneeuw!

Villa
Berichten: 2161
Geregistreerd: 27-06-05
Woonplaats: vlakbij

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 21:56

Ik betaald een vermogen voor de sportschool dus dat is voor mij ook echt een stok achter de deur
Maar ik heb gelukkig ook wel een leuke sportschool en in mijn abonnement zit bijv. ook weegmomenten en 1x in de 4/6 weken een nieuw schema. Maar een schema heeft natuurlijk alleen zin als ik ook echt ga sporten }:0

Houden jullie je ook aan het voedingsschema? Het lijkt mij heel weinig, zeker als je kayla combineert met werk en paard. Heeft iemand het al een keer gevolgd?

Fijn schema MerleSimone! Rustdag na legday is wel nodig haha

Linda_Fleur
Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 06:06

In sportschool sporten heb ik ook een tijdje gedaan, maar ik heb daar echt te weinig tijd voor en dan zit je toch gebonden aan de openingstijden van de sportschool.. Maar ik zie het dan niet zitten om daar met mijn boekje van Kayla te gaan zitten werken dan deed ik de Milon cirkel afgewisseld met een groepsles spinnen.

Gisteravond wilde ik eigenlijk een rondje hardlopen maar ik had zoveel spierpijn dus maar gewoon flink gewandeld met de hond. Toch een paar sprintjes getrokken en dat voelde opzich wel lekker, dus spijt dat ik niet toch mijn hardloopkleren aan had gedaan. Vanavond arms & abs en dan donderdag toch echt maar hardlopen, geen excuusjes meer :') LISS is natuurlijk ook prima maar ik wil graag ook nog hardlopen erbij.

Jolienn
Berichten: 2021
Geregistreerd: 18-01-07

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 08:25

Yes *\%/* Dag 1 van de pre-training voltooid. Alleen nog even stretchen. M'n conditie is echt nul dus vond m best pittig! Maar de 1e stap is gezet, nu doorzetten. Heb m thuis gedaan trouwens, en daar ben ik wel blij om. Haha.

Zylvierette ♡
☆ Mandour ☆

Linda_Fleur
Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 06:54

En? Nu spierpijn? Ik kon van die workout 3 dagen niet lopen :')

paddraigh
Berichten: 3692
Geregistreerd: 10-08-07

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 07:24

Miss een rare vraag maar met welk boek (deel) zijn de meesten begonnen? Zie op mp zoveel staan

MerleSimone
Berichten: 5715
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Winterswijk

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 08:21

Ik met bbg 1.0 :j Ik ben gisteren naar de sportschool geweest maar heb zelf een beetje geklooid, had barstende koppijn dus bbg leek me geen goed plan :')

Jolien hoe is t met de spierpijn? :))

Missanita als je me even je mailadres pb't stuur ik de versie die ik heb.

Alex B+10 -> L1+17 -> L2+22 -> M1+10! <3
Volg ons op INSTAGRAM: @alex.the.kwpn
[ITP] Alex in de sneeuw!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bibi1995, Domi_94, kwii, Pina22, rocky_1995, s1993, Shalimar en 41 bezoekers