Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Dallista
Berichten: 4418
Geregistreerd: 10-09-10

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 11:32

Banyu, is de Hammam de bovenste op de foto? Zo ziet die van mij er ook uit (vanochtend vroeg even gecheckt). Heel erg dik! Maar heel lekker ook. :-)


Matheno
Berichten: 7939
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 16:45

Ik vind het sowieso verschillen per pot. Ik zal even foto's maken.

Hier Karma, Hammam en Yalda, waarvan Yalda het meest smeerbare is, en Karma juist wat steviger.


[ img ]

If you could kick the person in the pants responsible for most of your trouble, you wouldn’t sit for a month.
--
[PP] Edje heeft een nieuw baasje! *Updates vanaf pag 13*

Ashleytjuhh
Berichten: 6659
Geregistreerd: 24-06-08

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 17:12

nou mijn pakketje van de sale is niet traceerbaar door DHL :n

Rambogirl
Berichten: 3586
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Etten Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 17:16

Ashleytjuhh schreef:
nou mijn pakketje van de sale is niet traceerbaar door DHL :n


Is tie wel eindelijk verstuurd?

Ik denk dat het bij de body creams ook echt er toe doet waar je de cream heb staan.
Nu ze meer dichterbij de verwarming staan zijn ze ineens allemaal goed smeerbaar.
Toen ik de ver uit de buurt had staan, waren er sommige ook steviger.

If You Want To Achive Greatness Don't Ask For Permission

Ashleytjuhh
Berichten: 6659
Geregistreerd: 24-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 17:19

Rambogirl schreef:
Ashleytjuhh schreef:
nou mijn pakketje van de sale is niet traceerbaar door DHL :n


Is tie wel eindelijk verstuurd?


Ja ik heb wel een track en trace gekregen . maar ineens was de tijd naar de avond verplaatst en om de chauffeurs toen de helpen heb ik het aangepast naar de volgende dag leveren. sindsdien staat er dat het 1 a 2 dagen vertraging heeft. nu 2 weken en 1 dag geleden.

Oscar
Forumcoordinator
Berichten: 131994
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 17:25

Wat ontzettend balen voor je. 't Was nog zo lief dat je aan me dacht. Krijg je nu wel je geld terug? Als dat niet is, dan betaal ik de Dao mee hoor. Samen uit, samen thuis.

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***

Ashleytjuhh
Berichten: 6659
Geregistreerd: 24-06-08

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 17:31

ik krijg mijn geld terug dat wel :) en 10% korting op een andere bestelling.
maar had een oudh spray voor ons ma ook en een verjaardagkado van rituals.

Fijn dat je ze ook alsnof zelf had besteld oscar. :))

Alwiene
Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 18:01

Mooi bagger Ash!

Ik vind rituals body creams zo moeilijk smeren, en daardoor gebruik ik ze bijna nooit want teveel gedoe. Gebruikte van de week de Jing handcreme en dacht toen van als de body cream eens zo makkelijk zou uitsmeren zou ik hem waarschijnlijk vaker gebruiken :j

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Matheno
Berichten: 7939
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 18:11

Ik gebruik zelf vooral de dry oil spray

If you could kick the person in the pants responsible for most of your trouble, you wouldn’t sit for a month.
--
[PP] Edje heeft een nieuw baasje! *Updates vanaf pag 13*

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 19:03

Hmm, dus zit wel degelijk verschil in de substanties..?
Al mijn rituals foams, scrubs als cremes staan op dezelfde plek, dus gok niet dat het daar aan ligt...

Oscar
Forumcoordinator
Berichten: 131994
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 19:35

Ja, gelukkig had ik het Amber Alert (of hoe heet die melding die je krijgt als een product weer op voorraad is? :D ) aan staan, anders hadden we nu samen zitten janken.......

Misschien stom gedacht hoor, maar zou er echt zoveel verschil zitten tussen een bodycreme en een handcreme? Ik ben misschien een lomperd, maar ik doe weleens zo'n graai in die pot en die smeer ik dan zo ongeveer overal :D

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***

Rambogirl
Berichten: 3586
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Etten Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 12:03

@Ashleytjuhh: misschien hebben ze ze wel nog in de winkel staan. Er zijn verschillende winkels waar je je bestelling op kan halen na telefonische bestelling en sommige sturen ook op. Tegen de prijzen op de site. Mocht je t lijstje met die vestigingen willen, moet je me even een pb sturen.

Ik heb net een bestelling met Tsuru foams en kaars geplaatst omdat deze online zijn uitverkocht, maar in de winkels staat nog genoeg.

If You Want To Achive Greatness Don't Ask For Permission

Alwiene
Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 12:52

Oscar schreef:
Ja, gelukkig had ik het Amber Alert (of hoe heet die melding die je krijgt als een product weer op voorraad is? :D ) aan staan, anders hadden we nu samen zitten janken.......

Misschien stom gedacht hoor, maar zou er echt zoveel verschil zitten tussen een bodycreme en een handcreme? Ik ben misschien een lomperd, maar ik doe weleens zo'n graai in die pot en die smeer ik dan zo ongeveer overal :D


Geen idee, maar ik weet wel dat 70ml handcreme 9,90 kost en 70ml bodycream maar 5,90 :=

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 13:21

Ik houd sowieso niet van handcreme, dus dat eigenlijk ook niet geprobeerd met bodycremé.

Courses
Berichten: 9944
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 13:27

Rambogirl schreef:
@Ashleytjuhh: misschien hebben ze ze wel nog in de winkel staan. Er zijn verschillende winkels waar je je bestelling op kan halen na telefonische bestelling en sommige sturen ook op. Tegen de prijzen op de site. Mocht je t lijstje met die vestigingen willen, moet je me even een pb sturen.

Ik heb net een bestelling met Tsuru foams en kaars geplaatst omdat deze online zijn uitverkocht, maar in de winkels staat nog genoeg.


Mag ik de lijst ook ontvangen van je? :)

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 12:20

Jammer! Nergens hebben ze meer de dao deo stick op voorraad liggen hier in de buurt. :-(

Carr_friesje
Berichten: 2935
Geregistreerd: 23-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 14:28

Courses schreef:
Rambogirl schreef:
@Ashleytjuhh: misschien hebben ze ze wel nog in de winkel staan. Er zijn verschillende winkels waar je je bestelling op kan halen na telefonische bestelling en sommige sturen ook op. Tegen de prijzen op de site. Mocht je t lijstje met die vestigingen willen, moet je me even een pb sturen.

Ik heb net een bestelling met Tsuru foams en kaars geplaatst omdat deze online zijn uitverkocht, maar in de winkels staat nog genoeg.


Mag ik de lijst ook ontvangen van je? :)



Same O:)

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 15:34

Zal in de buurt van etten leur verder niks meer zitten denk ik? Breda en Roosendaal hadden ze beide niet meer helaas.

Wel voor leuk prijsje een Yalda bodycreme aan de haak geslagen <3

Rambogirl
Berichten: 3586
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Etten Leur

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 17:18

@Banyu: Je kan middelburg en goes (Zwager en schoonzus) vragen. Die rijden namelijk vaak langs etten leur. Daarom hebben ze mijn bestelling ook gewoon thuis in Etten Leur afgeleverd :)

If You Want To Achive Greatness Don't Ask For Permission

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 20:03

Rambogirl schreef:
@Banyu: Je kan middelburg en goes (Zwager en schoonzus) vragen. Die rijden namelijk vaak langs etten leur. Daarom hebben ze mijn bestelling ook gewoon thuis in Etten Leur afgeleverd :)


Zouden ze dat eventueel willen? En wat is dan het dichtstbijzijnde voor hen?

Je mag me ook een PM sturen hoor.

Daan13
Berichten: 2869
Geregistreerd: 18-12-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 18:01

Gisteren mijn ROL scrub opgemaakt.
(ik heb nog een volle pot) :P

Maar ik vond de geur een heel stuk minder sterk ruiken na het scrubben dan toen ik de pot voor het eerst gebruikte,dat is toch alwel een jaar of anderhalf jaar geleden :=

Na het scrubben wel weer een lekker zacht huisje om vervolgens in m'n eenhoorn pak wat ik van Detroit in het SSS-topic heb gekregen.
Blijft toch echt een verwennerij zo <3

De dao cartridge is in de aanbieding....wat zouden jullie doen?

Kopen maar dan moet ik wel de genie erbij kopen..... :o

Heb nu een set Sakura te koop staan,dat geld kan ik dan mooi besteden voor een genie :o

Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 20:17

Huh is die er weer? Was vorige keer uitverkocht..

Edit: laat maar, had hem vorige al gekocht :')

Rambogirl
Berichten: 3586
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Etten Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 21:07

De Tsuru was ook al terug in de sale. Ik zou de cartridge kopen. De genie kan je altijd later nog nemen. Maar de Dao gaat eruit dus die zal niet altijd beschikbaar zijn.

Ik heb nu de Tsuru body cream 2x gebruikt. Ik werd zelfs door de rituals manager uit Middelburg gewaarschuwd dat het een glitter lijn betreft. Ik heb werkelijk nog geen glitter gezien -O-
Hebben meer mensen dit of heb ik net een glittervrije pot getroffen?

If You Want To Achive Greatness Don't Ask For Permission

Creatas
Berichten: 2366
Geregistreerd: 13-01-10
Woonplaats: Parel van het zuiden

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 21:27

Had nog dao cartridge maar ben toch gezwicht en er komen er toch nog 2 voor de zekerheid :')

Hier nog niet de bc van Tsuru open, kan het je niet zeggen.

Steps taken forwards but sleepwalking back again. Dragged by force of some inner tide.
At a higher altitude with flag unfurled. We reached the dizzy heights of that dreamed of world.

Femjo
Berichten: 224
Geregistreerd: 14-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 21:51

Vind de glitter in Tsuru heel subtiel. Het valt alleen op als de zon of licht op een bepaalde manier op je huid schijnt. Niet zoals Karmalijn van jaren geleden. Daar was de glitter body Cream veel aanweziger. In de zomer valt dat beetje glitter mooi op. In de winter komt het minder tot zijn recht.

Letting go is hard, but it’s better to let go than to hold on to something that was never meant to be.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: linoleum, SemrushBot en 112 bezoekers