Borstvergroting

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BlackBeautyZ
Berichten: 948
Geregistreerd: 28-08-17

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 11:16

daar heb je zeer zeker gelijk in Gianti! de laatste keer narcose bij mij.. pfoe wat was ik moe daarna en ook niet helemaal fit zelfs..

loez

Berichten: 11071
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 13:16

Ik ben na de eerste week een paar uurtjes bij vrienden geweest omdat ze toevallig allemaal samen kwamen. Ze hebben mij opgehaald en thuisgebracht zodra ik aangaf dat het genoeg was geweest. Tussendoor ook af en toe een uurtje naar familie of net wat, om er even uit te zijn. Verder zijn er destijds vooral vrienden bij mij thuis op bezoek geweest. :)

SharonIndezz
Berichten: 4693
Geregistreerd: 16-07-10
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 14:02

Ik zat de volgende dag op verjaardag van Mn nichtje.

Of ik nou daar op de stoel zat of thuis, maakte weinig uit.... moet zeggen dat ik sowieso amper pijn etc heb gehad, dus dat scheelt ook

Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 15:28

Ik ging de dag erna mee naar mijn schoonouders. In ben hartje zomer geholpen, dus even naar buiten kunnen en pootje baden was wel fijn

DeniiSee

Berichten: 1319
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: s'-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 14:17

Oh wat leuk dit topic! Had ik eerder moeten vinden haha
Ik heb 25 oktober mijn eerste consult gehad bij en met Diana Gabriels. Leuk gesprek gehad, met passen gaf zij aan om 375cc te doen.
Daarna op 1 november consult gehad met Dr. Hupkens, daar had ik foto's aan laten zien wat ik wilde, en die gaf aan na passen en meten om voor dat resultaat 450cc te doen. Dat vond ik wel even spannend, want met passen leek 375 al groot. Hij gaf toen al aan (heb ik trouwens ook meer gelezen) dat dat een vertekend beeld is. Ik ben zelf 1.60m, 53 kg, ik had cupmaat 70C maar stonden best uit elkaar en wilde voornamelijk meer vulling hebben, meer decolleté zonder dat ik een mega push up aan moet. Even ter duidelijkheid, ik ben nooit onzeker geweest, ik wilde dit alleen al vanaf mijn 16e (ben nu 26) maar het kon nooit, want minimaal 6 weken niet paardrijden... Ik was altijd heel fanatiek in de sport dus borstvergroting had ik maar even opzij geschoven.
Ik vind het gewoon mooi :D

Nou dus, 450cc, best spannend.. maar ik heb ze dan liever een tikkie groter dan te klein en daar achteraf spijt van hebben. Had zoveel meiden gesproken die spijt hadden dat ze niet groter hadden gedaan.
9 november had ik mn operatie! Operatie ging super, en toen ik wakker werd was het eerste wat ik dacht, ik ben blij dat ik ze niet kleiner heb gedaan!
Tuurlijk, daarna lekker de zwelling erin toen dacht ik wel jezus, kanonnen, maar ik weet dat dat nog zakt.
Ik heb de eerste week niks gedaan, en ben gister weer begonnen met werken (kantoor, administratie)
Dat valt wel even zwaar hoor pff.. Als ik zo zit gaat het wel, maar vooral vannacht met slapen voelde ik dat het best wel even pittig is.

Noisy

Berichten: 5402
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 15:25

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies *\o/*

BlackBeautyZ
Berichten: 948
Geregistreerd: 28-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 18:29

Leuk DeniiSee! Gefeliciteerd met je nieuwe booobs!

Mag ik vragen of je veel pijn hebt gehad?

Ik ben over 4 weekjes aan de beurt *\o/*

loez

Berichten: 11071
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 18:42

Kanonnen denk je dan idd _O- _O- letterlijk en figuurlijk!

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten!

SharonIndezz
Berichten: 4693
Geregistreerd: 16-07-10
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 18:57

Klinkt het zelfde als bij mij Denise, zelfde arts ook etc.

Moet wel zeggen dar die “kanonnen” :') snel wennen, zou ze nu wel groter willen :=

BlackBeautyZ
Berichten: 948
Geregistreerd: 28-08-17

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 10:34

is het raar als je de kliniek nog eens opbelt om na te vragen of alles nog goed in het systeem staat wat betreft mijn keuze? (de juiste cc, rond, datum etc)?

ik was me gister weer even een beetje aan het inlezen omdat ik bijna geopereerd ga worden.. en toen kreeg ik ineens een beetje een onrustig gevoel van 'wat nou als ze iets vergeten' 'wat als ik wakker word dat ze te weinig cc er in gedaan hebben'.

iknow ik ben een controlfreak... :=

Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 11:14

Nee dat hoeft niet, nemen ze altijd door voordat je de ok in gaat en je je voorbereidingen krijgt
En als goed is heb je op je factuur of je documentatie ook je cc staan geloof ik

viphorse

Berichten: 1508
Geregistreerd: 28-07-09
Woonplaats: Oss

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 13:24

Bij mij werd alles idd net voor de ok nogmaals door de chirurg gevraagd.

Ik vond de mijne echt in begin groot hahaha . Inmiddels ben ik al aan ze gewend maar vind ze nog mooi groot en zou niet groter willen . Dit is wat bij mij past en ik ben er blij mee.

BlackBeautyZ
Berichten: 948
Geregistreerd: 28-08-17

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 11:52

hoe gaat het nu met de dames die onlangs geopereerd zijn?

Noisy

Berichten: 5402
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 14:41

viphorse schreef:
Bij mij werd alles idd net voor de ok nogmaals door de chirurg gevraagd.

Ik vond de mijne echt in begin groot hahaha . Inmiddels ben ik al aan ze gewend maar vind ze nog mooi groot en zou niet groter willen . Dit is wat bij mij past en ik ben er blij mee.

Bij mij precies zo en ik ben ook nog steeds happy met hoe het resultaat is geworden :)

SharonIndezz
Berichten: 4693
Geregistreerd: 16-07-10
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 18:27

BlackBeautyZ schreef:
hoe gaat het nu met de dames die onlangs geopereerd zijn?


Super en daar?

BlackBeautyZ
Berichten: 948
Geregistreerd: 28-08-17

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 12:53

ik ga komende maandag geopereerd worden *\o/*

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 13:08

Spannend!!!

SharonIndezz
Berichten: 4693
Geregistreerd: 16-07-10
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 13:11

Succes vast!!

BlackBeautyZ
Berichten: 948
Geregistreerd: 28-08-17

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 13:04

Dankjeee! Ik mag me om 9:45 melden heb ik zojuist te horen gekregen. Kan iemand me een beetje vertellen hoelang alles duurt? Hoelaat ik dan ongeveer globaal thuis ben? (Is wel makkelijk voor degene die me komt ophalen)

viphorse

Berichten: 1508
Geregistreerd: 28-07-09
Woonplaats: Oss

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 13:12

Spannend !!

Ik moest mij toen om 7;30 melden en lag om 8 uur op de ok. Was iets voor 10 uur terug op de zaal en meen net na half 1 thuis op de bank.
Duurde langer omdat ik ook naast de protheses een lift erbij kreeg.
Tot nu toe super blij mee

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 13:28

Degene die je komt halen blijft niet wachten? Dat lijkt me handiger. De operatie duurt vaak maar een uurtje.

Het ligt er een beetje aan hoe jij bent na de operatie. Of je bloeddruk op orde is, of je naar de wc bent geweest enz.

Edit:
Ik moest er om 10 uur zijn. Om 11 uur naar de OK.
12.15 weer op de kamer en thee. Om 13 uur een broodje.
Rond 15.15 weer richting huis.

BlackBeautyZ
Berichten: 948
Geregistreerd: 28-08-17

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 14:38

bedankt voor de reacties!

BibiQ: dan ben jij nog best wel lang daar moeten blijven of niet? jaa mijn vervoer die blijft wachten of gaat even naar het centrum.

De zenuwen beginnen nu toch wel te komen hoor. ik ben vooral eigenlijk zenuwachtig voor de pijn daarna denk ik

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 20:28

3 uurtjes na de operatie. Vond ik wel meevallen. Maar ze vonden m'n bloeddruk te laag. Maar die is standaard zo laag :')

loez

Berichten: 11071
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 20:49

Om 10 uur moest ik er zijn, kwart voor 11 begonnen, rond half 1 klaar geloof ik? Toen thee gedronken en wat gegeten en om half 2 mocht ik gaan. Ik had geen narcose trouwens. Alleen een roesje en plaatselijk verdoofd.

BlackBeautyZ
Berichten: 948
Geregistreerd: 28-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 08:09

BiBiQ schreef:
3 uurtjes na de operatie. Vond ik wel meevallen. Maar ze vonden m'n bloeddruk te laag. Maar die is standaard zo laag :')


owww balen ik heb dat ook..... dan bereid ik me een beetje voor op langer blijven.


loez schreef:
Om 10 uur moest ik er zijn, kwart voor 11 begonnen, rond half 1 klaar geloof ik? Toen thee gedronken en wat gegeten en om half 2 mocht ik gaan. Ik had geen narcose trouwens. Alleen een roesje en plaatselijk verdoofd.


mag ik vragen waarom je een roesje had ipv algehele narcose?