Borstvergroting

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Booooo
Berichten: 6509
Geregistreerd: 26-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-19 13:23

Ik denk dat je bij alle klinieken wel mensen hebt die tevreden en ontevreden zijn.

Zo zijn er ontzettend veel mensen te spreken over dr Nio. Mijn laatste operatie is bij hem geweest en mwa resultaat is niet wat ik gehoopt had. En hij heeft zich ook tijdens de operatie bedacht over iets wat van de voren afgesproken was.

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-19 13:43

Snuffie, ben dan wel benieuwd over welke kliniek je nu twijfelt?
Als het niet goed voelt, niet doen hoor. Andere klinieken kunnen vaak ook op korte termijn behandelen.

Ik heb horror verhalen gelezen over A klinieken, maar heb een totaal andere ervaring. En vriendinnen van mij ook.

snuffie123
Berichten: 1285
Geregistreerd: 10-06-15

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-19 16:29

klopt booo, daarom had ik er in eerste instantie ook wel vertrouwen in, maar nu voelt het toch niet helemaal goed meer.

Ik denk dat er over A klinieken ook meer verhalen zijn, omdat ze wellicht ook meer opereren? Wel fijn dat je een andere ervaring hebt! gelukkig maar
Ik denk alleen niet dat er klinieken zijn die over 4 weken al de operatie doen.

Popstra
Berichten: 13727
Geregistreerd: 21-06-08

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 09:16

Als je twijfelt of het voelt niet goed zou ik het zeker niet doen. En al helemaal geen overhaaste beslissing nemen dat iets op korte termijn zou moeten gebeuren want het resultaat is niet voor korte termijn. Men doet maar of het een dingetje van niks is maar het blijft een operatie met alle risico’s die daar bij horen.
Je moet het beste van het beste kiezen en ook niet op centen kijken want het is je lijf waar je je rest van je leven nog mee moet doen.

Noisy

Berichten: 5396
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 11:32

Precies dat wat Popstra zegt! Geen overhaaste beslissing maken hoor! Succes!

loez

Berichten: 11071
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 12:35

Eens met de dames hierboven! Bij twijfel niet doen :)

snuffie123
Berichten: 1285
Geregistreerd: 10-06-15

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 19:29

bedankt. Nee klopt, maar ik had die weken al vrij gevraagd. Deze operatie staat eigenlijk al een week of 6 gepland. Dat ik de operatie wil is wel zeker onderhand, alleen over de kliniek begin ik nu opeens weer te twijfelen. Ik denk inderdaad dat ik het dan nog maar weer een keer moet uitstellen en rustig toch even verder moet zoeken. Bedankt!

BlackBeautyZ
Berichten: 948
Geregistreerd: 28-08-17

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 16:39

dames die de operatie een paar weken geleden gehad hebben, hoe gaat het met jullieee??

viphorse

Berichten: 1506
Geregistreerd: 28-07-09
Woonplaats: Oss

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 16:47

Super !
Het is bij mij nu ruim 3 weken geleden alweer en ze zijn prachtig aan het worden. Chirurg was meer dan tevreden en vond resultaat nu al mooi. Het is dat ik de band en sportbh aan heb en dat dat mij zegt dat ik geopereerd ben want ik voel me top.

BlackBeautyZ
Berichten: 948
Geregistreerd: 28-08-17

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 16:48

fijn! heb je over het algemeen veel pijn gehad? of heb je nog momenten van pijn? ben je ook al weer aan het werk? hoe bevielen de twee weken niks doen? had je dat echt nodig of?

viphorse

Berichten: 1506
Geregistreerd: 28-07-09
Woonplaats: Oss

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 16:58

Ik had de eerste 2 dagen last ervan pijn kon ik het niet echt noemen. Heb wel trouw die pijnstilling geslikt maar ben op een dinsdag geopereerd en had dacht ik vrijdag nog een zware pijnstiller van hun ingenomen en daarna nog een dag alleen paracetamol en toen niks meer. Maar ik slikte er geen 4 op een dag ik dacht maar 2 ofzo wel aangevuld met paracetamol .

De eerste 2 dagen waren erg ik kon niks alles was beurs en voelde alsof er trein over mij heen was gegaan.
Ik liep na de 2 dagen al vrij snel weer rond en toen is alles eigenlijk heel snel gegaan. Ik ben wel de eerste week moe geweest maar sliep snachts zo slecht en dat ik nu ook weg.

Ik ben nu ruim 3 weken verder en zie ze in voordeel nog steeds zo mooi veranderen .

Bij de 10 daagde controle moesten ze goed kijken of ik het wel was en dat nog maar zo kort geleden was haha

SharonIndezz
Berichten: 4693
Geregistreerd: 16-07-10
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 00:56

Hier alweer 5 weken po.. het is me echt 100% meegevallen, en zou t zo nog eens doen, resultaat is al heel mooi, ondanks dat het nog wat moet zakken en vormen.

SharonIndezz
Berichten: 4693
Geregistreerd: 16-07-10
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 16:30

Voor de dames die al langer op weg zijn, welke litteken crème hebben jullie gesmeerd? En wat werkt nu écht, zie door alle bomen het bos niet meer... er zijn zoooveeeel crèmes

Noisy

Berichten: 5396
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 18:41

Ik heb de bio oil gebruikt. Vond ik heel fijn en mijn littekens zijn heel mooi geworden...voor zo ver littekens mooi kunnen zijn :+

loez

Berichten: 11071
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 20:54

Bio oil idd! Ook tijdens de zwangerschap weer gebruikt. Goud waard!

viphorse

Berichten: 1506
Geregistreerd: 28-07-09
Woonplaats: Oss

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 20:57

Ik gebruik voor slapen gaan bio oil alleen wordt wel erg vettig.
Smorgens smeer ik met litteken creme van la roche citoplast .
Vriendin van mij heeft 2x al borstvergroting gehad en zulle mooie littekens en die smeerde dit .

Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 21:36

Ik haak weer even in! Heb m. Borsten inmiddels meer als een jaar, 23 juli 2018, en nog steeds zo enorm blij mee!
Zien er echt heel natuurlijk uit, zit gewoon wat hang in en zoals ze al waren, niet precies gelijk
Littekens amper tot niet zichtbaar en doe er alles mee! Ik heb trouwens gesmeerd met huismerk crème van de kruidvat

Ik sluit me wel aan bij de voorgangers, twijfel is niet doen!

Jester_

Berichten: 12260
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 21:40

Brutaal vraagje. Ik zit er altijd al over te denken. Ik heb opzich prima borsten qua grootte maar ik vind de vorm gewoon niet mooi, wat puntig. Zou ze graag bovenop vooral wat voller willen. Mensen die ook zoiets hebben laten doen? En evt fotos hebben en prijs indicatie?

Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 21:49

Jester_ schreef:
Brutaal vraagje. Ik zit er altijd al over te denken. Ik heb opzich prima borsten qua grootte maar ik vind de vorm gewoon niet mooi, wat puntig. Zou ze graag bovenop vooral wat voller willen. Mensen die ook zoiets hebben laten doen? En evt fotos hebben en prijs indicatie?


Ik was na beide zwangerschappen leeg van boven en ze hingen en waren slap
Mijn voornaamste wens was voller van boven. Omdat ik best veel huid had heb ik ronde high profile protheses 650cc gekregen voor mn borstspier en ben zoals hierboven gezegd, super tevreden.
Ik ben bij Diana Gabriels geweest, prijzen staan gewoon online daar

SharonIndezz
Berichten: 4693
Geregistreerd: 16-07-10
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 12:30

Heeft een van julllie misschien foto’s van de littekens met 5 a 6 weken po? Mag via Pb..

BlackBeautyZ
Berichten: 948
Geregistreerd: 28-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 09:31

hahah misschien weer een hele stomme vraag van mij...

(ik ben trouwens 16 december aan de beurt, schiet al op dus!!)

hebben jullie net na de operatie ook in de weekenden helemaal niks gedaan? niet dat ik van plan ben om echt ruig op stap te gaan, maar ik kan niet 2 weken fulltime thuis op de bank zitten zegmaar _O-

Hoe vonden jullie het om voor het eerst weer familie etc onder ogen te komen na de operatie? waren jullie gewoon eerlijk over zaken, kregen jullie opmerkingen? ik zit natuurlijk met het feit dat ik IEDEREEN weer zie met kerst

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 10:49

Ik ben gelijk dag 2 al op stap gegaan. Naja.. op stap. In de auto geploft bij m'n man en even her en der heen geweest. Niks bijzonders.
Voelde wel veilig om m'n armen eronder soort van over elkaar tegen me aan te houden.

Je mag niet tillen enz. Maar als jij gewoon kunt functioneren kun je zeker wel je huis uit hoor :j

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 10:54

Ik heb 1 week echt plat gelegen omdat ik een kotsmisselijke hoop ellende was :')

BlackBeautyZ
Berichten: 948
Geregistreerd: 28-08-17

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 11:00

jeetje ik hoop niet dat ik een kotsmisselijke hoop ellende ga zijn dan.... als ik vervoer kan regelen dan hoop ik dat ik ook vanaf dag 2 al lekker op pad kan

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 11:03

Ik zou echt niet te enthousiast dingen inplannen. Narcose is ook flinke aanslag op je lijf en energie :) je herstelt maar 1x.