Borstvergroting

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Elin_

Berichten: 9637
Geregistreerd: 11-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 08:05

Ninx schreef:
maaike5581 schreef:
Ook ik was zo blij met ze.
10 jaar gehad en nu sinds augustus eruit.
Wat een verademing.
Ik las hier, de onderzoeken zijn zo ver...


Welke onderzoeken?
Er is NOOIT onderzoek gedaan naar langdurige effecten van borst implantaten.

Vrouwen met geamputeerde ledematen door de verspreiding van silliconen in hun lijf.
Vrouw overleden en heeft haar lichaam aan de wetenschap gegeven om te kijken naar de silliconen, er werden zelfs silliconen in haar hersenen aangetroffen..

Vrouwen met borstkanker doordat hun implantaten stuk waren..

En een implantaat "zweet" je zal dus altijd silliconen in je lijf krijgen.
Artsen waarschuwen niet voor de risico's en de bijwerkingen.

ALCL, type borstkanker, kans is 400 keer zo groot Met implantaten dan zonder.
Echter is ALCL zeldzaam vandaar 1 op de 7000 vrouwen met implantaten die het heeft voor hun 75e.

Google ook maar eens op ASIA syndroom.

https://www.meldpuntklachtensiliconen.c ... /index.php

https://www.google.com/amp/s/radar.avro ... ltaten-ii/

Lees je in voordat je ze plaatst.....

Ik

Dat verbaast mij ook.... misschien leeftijdsgebonden?

Toen ik jonger was, was ik ook erg onzeker, van mijn pubertijd tot zeker mijn dertigste (en stiekem ook daarna wel) had ik de nodige twijfels over mijn uiterlijk.
Dat is eigenlijk ook wel iets dat erg bij die leeftijd hoort. Ik ben iets ouder, en dus moest je het gewoon doen met wat je had en alleen in de US lieten mensen er iets aan doen (en dat vonden we toen gekkies).
Inmiddels is het heel gewoon en laten hele jonge meisjes al van alles doen.

Eigenlijk word ik er een beetje verdrietig van.... waar komt de druk vandaan allemaal een 'gelijk uiterlijk' (dikke wenkbrauwen, gelifte ogen, nephaar, valse nagels, dikke lippen en nepborsten), te creëren en de kans te lopen dat je heel ziek wordt of overlijdt?
Juist het feit dat iedereen een uniek uiterlijk heeft is toch geweldig? Eigenlijk is het helaas ook altijd zichtbaar dat het niet echt is. Dan is klein en echt gewoon echt fraaier.

Ik hoop dat deze 'hype' snel overwaait, ik vind het enorm zorgelijk. Ik wens iedereen vooral veel zelfvertrouwen en een gezond lichaam toe.

Dit bedoel ik eigenlijk niet. Ik weet ala geen ander hoe het is om onzeker te zijn. Daarnaast mag iedereen het zelf weten hoeveel Ze ook aan zichzelf laten doen. Ik ben meer al jaren zwaar twijfelde omdat ik echt het resultaat heel zwaar vind opwegen tegen de risico's die ook geen kattenpis zijn.

viphorse schreef:
Ik negeer ze niet maar doe wat ik zelf wil en als ik er niet op in wil gaan dan doe ik dat niet .
Mijn lichaam mijn leven .

Jammer dar je zo defensief reageert. Ik probeer voor mezelf een beeldvorming wbt risico's te krijgen en hoe het afgelopen js met de mensen die er wel ziek van werden. Dan is wel je 5000 euro weg.. had een leuk paard van kunnen lopen.


maaike5581 schreef:
Ik was 28 toen ik ze liet zetten, viel dus niet in de jonge categorie.
38 bij het eruit halen.
Helaas verteld geen enkele arts wat de nadelige gevolgen zijn.
Ik hoop zelf dat de gevolgen ook gemeld gaan worden.
Nou ja eigenlijk ben ik zelf een voorstander van verbieden totdat ze veilig zijn..
Maar ja..

Mag ik vragen hoe je 'ziek' werd en nog persoonlijker hoe het eruit ziet na het eruit halen? Hele persoonlijke vraag hoor maar misschien helpt het de twijfelaars en mijzelf. Ik wil misschien het risico wel nemen maar dan wel met zekerheid dat als het eruit moet ik niet vel overhoud en nog minder dan nu. Want. Dan blijf ik liever met mijn b cup en 5000 euro in mijn zak.


Ik denk in het algemeen dat het prettig is als we vanuit onszelf blijven praten en niet voor een ander invullen wat een eventuele reden e.d. kan zijn voor een bepaalde keuze :j[/quote]

BugsFunny

Berichten: 1937
Geregistreerd: 17-05-09

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 09:10

Elin, mijn klachten waren er heel veel.

Qua uiterlijk, bleek gezicht en donkere randen om mijn ogen, extreme wallen eigenlijk.
Veel huidproblemen, rode plekken in mijn gezicht en een soort van puistjes, maar dan net vocht.
Ogen voelde steeds droog aan, lenzen kon ik niet of slecht in.

Extreme vermoeidheid, de hele dag moe, moe en nog eens moe.
Totaal geen energie om iets te doen, geen energie om wat met de kindjes te ondernemen of überhaupt iets te doen.
Na mijn werk stortte ik ook volledig in.
Met slapen loste de vermoeidheid ook niet op.
Overal in mijn lichaam spierpijnen en gewrichtspijnen, ik werd zelfs verdacht van het hebben van reuma.

Hoofdpijnen, vaak wel op te lossen met dubbele dosis pijnstillers de hele dag door maar ik stond vrijwel iedere dag op met hoofdpijn.

Darmproblemen, tig keer per dag moeten en bepaalde voedingsmiddelen niet meer kunnen tolereren.

En ook qua persoonlijkheid, kort lontje en echt heel weinig meer kunnen hebben.
Maar dat is ook niet gek als je continu leeft met pijn en extreme vermoeidheid.

Heel veel vage klachten ook van tintelende en krampende vingers en tenen.

Brandende pijnen in borststreek en ook hartkloppingen.

Al mijn klachten verdwenen als sneeuw voor de zon toen ze eruit waren.

Hoe ze eruit zien nu?
Ik heb ze wel laten liften bij de explantatie maar ik vind ze mooier dan ooit.
Ze zijn zacht en warm.

Ik heb contact met andere vrouwen die ze eruit hebben gehaald en voor hen geldt hetzelfde, gezond en ze zijn blij.

Resultaten zijn erg mooi, zijn geen uitgezakte borsten zoals men denkt.
De pocket die gemaakt is groeit dicht en zorgt ervoor dat de borst weer in oude positie komt.
Ze zullen nooit hetzelfde zijn maar lelijk?
Nee absoluut niet.

En ik mijn ogen, waarom een risico nemen voor iets wat in je bh zit?
Borsten maken niet de persoon die je bent....

Stop met onzeker te zijn over je lichaam.
Borsten heb je van moeder natuur gekregen om een kind te voeden, niet om groot en perfect te zijn voor een ander.

Stel jezelf de vraag, waarom ben Ik er niet gelukkig mee.
Is het nu echt zo of omdat het niet past in het ideale plaatje?

En voor de duidelijkheid, ik had geen kapotte implantaten.
Implantaten zweten altijd, met zweten wordt bedoeld dat er altijd silliconen uit de enveloppe "zweten".
Je krijgt dit dus altijd in je lichaam.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 16:55

maaike5581 schreef:
En ik mijn ogen, waarom een risico nemen voor iets wat in je bh zit?
Borsten maken niet de persoon die je bent....

Stop met onzeker te zijn over je lichaam.
Borsten heb je van moeder natuur gekregen om een kind te voeden, niet om groot en perfect te zijn voor een ander.

Stel jezelf de vraag, waarom ben Ik er niet gelukkig mee.
Is het nu echt zo of omdat het niet past in het ideale plaatje?


Jij zit duidelijk in het verkeerde topic. :evaw:

Puppetje
Berichten: 1012
Geregistreerd: 24-11-05

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 17:36

Er mag best op de "gevaren" gewezen worden, maar dit gaat mij een beetje te ver. Ik ben een volwassen vrouw van 45 jaar die heel goed weet wat ik wil en niet wil. Ik vind het een beetje jammer dat er nu weer een discussie komt. Ik heb het niet gedaan omdat ik aan een ideaal beeld wil voldoen. Ik had geen borsten en voelde me geen vrouw. Ik vond dat niet mooi, niet de mensen in mijn omgeving. Nu heb ik ze wel en ik ben er ontzettend blij mee. Ik voel me veel zelfverzekerder en meer vrouw. Daar heeft de rest van de wereld niets mee te maken. Het gaat om mijn gevoel.

En gelukkig heb ik geen last van bijverschijnselen.
Er zijn ook genoeg operaties waarbij het wel goed gaat.

SharonIndezz
Berichten: 4693
Geregistreerd: 16-07-10
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 18:10

Ik heb vandaag Mn 2 weken controle gehad, en het ziet er super goed uit :) littekens zijn ook klein... mag vanaf nu ook 2 u per dag die BH uit gelukkig :)

Ninx

Berichten: 14570
Geregistreerd: 19-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 18:32

Dat is niet erg respectvol hè Anthea?


Anthea schreef:
maaike5581 schreef:
En ik mijn ogen, waarom een risico nemen voor iets wat in je bh zit?
Borsten maken niet de persoon die je bent....

Stop met onzeker te zijn over je lichaam.
Borsten heb je van moeder natuur gekregen om een kind te voeden, niet om groot en perfect te zijn voor een ander.

Stel jezelf de vraag, waarom ben Ik er niet gelukkig mee.
Is het nu echt zo of omdat het niet past in het ideale plaatje?


Jij zit duidelijk in het verkeerde topic. :evaw:

viphorse

Berichten: 1508
Geregistreerd: 28-07-09
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 18:33

SharonIndezz schreef:
Ik heb vandaag Mn 2 weken controle gehad, en het ziet er super goed uit :) littekens zijn ook klein... mag vanaf nu ook 2 u per dag die BH uit gelukkig :)


Zo dat is fijn ! Ga je de littekens nog ergens mee insmeren ?

Ik voel me sinds vandaag ook stukje beter meer mens zeg maar.
Slik nu alleen nog de paracetamols en valt me niks tegen ondanks het pas de 3e dag is.
Voel wel dat ik meteen teveel heb gedaan want ze trekken een beetje maar lig nu op de bank.

Verder is iedereen oud en wijs genoeg om zelf te beslissen over wel of geen silliconen. Overal zijn wel goede en slechte verhalen over te vinden.
Dan heeft het ook niks met onzekerheid of leeftijd of wat dan ook te maken

Het is wat iemand mooi vind en wil verder zou ik zeggen leef en laat leven

Ninx

Berichten: 14570
Geregistreerd: 19-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 18:35

Jij bent volwassen en er mag verwacht worden dat je goed alles tegen elkaar hebt afgewogen en het aandurft dit risico te nemen.

Maar meisjes van onder de 25 waarbij zo langzamerhand alles kunstmatig is?
Feitelijk ben je dan nog geen vrouw, maar een jong meisje.... je kunt eenvoudig dit soort beslissingen niet overzien.
Ik vind dat dat aan banden gelegd moet worden.

En daarbij, zoveel focus op die buitenkant.... iets meer energie naar ontwikkeling van de binnenkant zou soms wel verstandig zijn.

Ik verlaat dit topic! Veel wijsheid en gezondheid toegewenst!


Puppetje schreef:
Er mag best op de "gevaren" gewezen worden, maar dit gaat mij een beetje te ver. Ik ben een volwassen vrouw van 45 jaar die heel goed weet wat ik wil en niet wil. Ik vind het een beetje jammer dat er nu weer een discussie komt. Ik heb het niet gedaan omdat ik aan een ideaal beeld wil voldoen. Ik had geen borsten en voelde me geen vrouw. Ik vond dat niet mooi, niet de mensen in mijn omgeving. Nu heb ik ze wel en ik ben er ontzettend blij mee. Ik voel me veel zelfverzekerder en meer vrouw. Daar heeft de rest van de wereld niets mee te maken. Het gaat om mijn gevoel.

En gelukkig heb ik geen last van bijverschijnselen.
Er zijn ook genoeg operaties waarbij het wel goed gaat.

Noahh_h
Berichten: 256
Geregistreerd: 28-06-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 18:54

Mag ik wat vragen hier. Niet voor mijzelf, ik ben gezegend met een grote voorgevel. Mijn zusje heeft heeft na een nare scheiding haar zelf twee borsten cadeau gedaan.
Ik ben met haar mee geweest en heb daarna 3 dagen bij haar geslapen.

Nu wilde ik vandaag even helpen met haren wassen. Nu vroegen wij ons af wanneer de pleister van de hechtingen eraf mochten. De verpleegster in de kliniek heeft het vertelt. Maar wij twijfelen tussen 10 of 14 dagen. We wilde kliniek bellen, helaas waren zij op vrijdagmiddag al om 15:00 uur gesloten/ telefonisch niet bereikbaar. Alleen voor spoed. Dit is niet echt een spoedje.

Wat is jullie ervaring of advies geweest? Wat hebben jullie de eerste tijd met de hechtingen gedaan.

Alvast bedankt

viphorse

Berichten: 1508
Geregistreerd: 28-07-09
Woonplaats: Oss

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 19:08

Bij mij mogen ze er pas af bij de 1e controle en dat is na 10 dagen.
Ik moet ze laten zitten

SharonIndezz
Berichten: 4693
Geregistreerd: 16-07-10
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 19:42

Bij mij zijn ze eraf gehaald vandaag, precies na 2 weken

loez

Berichten: 11071
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 20:51

Puppetje schreef:
Er mag best op de "gevaren" gewezen worden, maar dit gaat mij een beetje te ver. Ik ben een volwassen vrouw van 45 jaar die heel goed weet wat ik wil en niet wil. Ik vind het een beetje jammer dat er nu weer een discussie komt. Ik heb het niet gedaan omdat ik aan een ideaal beeld wil voldoen. Ik had geen borsten en voelde me geen vrouw. Ik vond dat niet mooi, niet de mensen in mijn omgeving. Nu heb ik ze wel en ik ben er ontzettend blij mee. Ik voel me veel zelfverzekerder en meer vrouw. Daar heeft de rest van de wereld niets mee te maken. Het gaat om mijn gevoel.

En gelukkig heb ik geen last van bijverschijnselen.
Er zijn ook genoeg operaties waarbij het wel goed gaat.


Precies dit! Niets aan toe te voegen :)

BugsFunny

Berichten: 1937
Geregistreerd: 17-05-09

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 22:34

De eerste 5 jaar had ik ook nergens last van...
Maar iedereen moet de keuze zelf maken.
Enige wat ik aangeef, lees je in voordat je het daadwerkelijk laat doen.
Artsen vertellen niets over de bijwerkingen.
Meest veilige is nog de monobloc hydrogel.

Noahh_h
Berichten: 256
Geregistreerd: 28-06-17

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 23:16

Ik snap het van beiden kanten wel. Ik heb het gelukkig niet nodig. Maar ik vind persoonlijk borsten bij een vrouw erg mooi. Sowieso rondingen. Dus als je ze niet of minder hebt, snap ik best dat je hier onzeker over kan zijn. Of dat je wat aan je lichaam mist. Mijn zusje heeft Motiva implantaten gekregen. Welke weet ik niet. Ik heb me ook wel ingelezen over mogelijke bijwerkingen of complicaties na jaren. Er zijn wel wat onderzoeken. Maar naar mijn menig zijn deze nog wel redelijk vaag. Omdat er minder over bekend is, word het denk ik soms ook wel afgedaan als” het zal wel meevallen”. Dat had ik eerlijk gezegd ook. Mijn zusje was er helemaal nuchter over. Ieder zijn ding. Ik geloof dat alles wat niet lichaamseigen is, soms voor problemen jan zorgen. Dit kunnen piercings zijn, hechtingen, dat buisje onder je huid(de pil, weet de naam niet meer). Dit zijn miss kleine voorbeelden, met minder risico.

Ik vind het juist goed dat hier ook de negatieve kant wordt besproken. Want die zijn er uiteraard ook. Misschien dat sommige hier, er niet van op de hoogte zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 23:31

Risico's bespreken is prima, maar dit is imo doordrammen en "stop met onzeker zijn en borsten zijn om kinderen te voeden" vind ik echt not done.

BugsFunny

Berichten: 1937
Geregistreerd: 17-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 23:45

Anthea schreef:
Risico's bespreken is prima, maar dit is imo doordrammen en "stop met onzeker zijn en borsten zijn om kinderen te voeden" vind ik echt not done.


Dat is jouw mening.
Ik geef antwoord op een vraag die mij is gesteld en daar geef ik ook mijn mening.

Elin_

Berichten: 9637
Geregistreerd: 11-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 00:38

Puppetje schreef:
Er mag best op de "gevaren" gewezen worden, maar dit gaat mij een beetje te ver. Ik ben een volwassen vrouw van 45 jaar die heel goed weet wat ik wil en niet wil. Ik vind het een beetje jammer dat er nu weer een discussie komt. Ik heb het niet gedaan omdat ik aan een ideaal beeld wil voldoen. Ik had geen borsten en voelde me geen vrouw. Ik vond dat niet mooi, niet de mensen in mijn omgeving. Nu heb ik ze wel en ik ben er ontzettend blij mee. Ik voel me veel zelfverzekerder en meer vrouw. Daar heeft de rest van de wereld niets mee te maken. Het gaat om mijn gevoel.

En gelukkig heb ik geen last van bijverschijnselen.
Er zijn ook genoeg operaties waarbij het wel goed gaat.



Anthea schreef:
maaike5581 schreef:
En ik mijn ogen, waarom een risico nemen voor iets wat in je bh zit?
Borsten maken niet de persoon die je bent....

Stop met onzeker te zijn over je lichaam.
Borsten heb je van moeder natuur gekregen om een kind te voeden, niet om groot en perfect te zijn voor een ander.

Stel jezelf de vraag, waarom ben Ik er niet gelukkig mee.
Is het nu echt zo of omdat het niet past in het ideale plaatje?


Jij zit duidelijk in het verkeerde topic. :evaw:


Guys nogmaals. Ik vraag info over de risico's. Hoe het verlopen is en eruit ziet bij mensen die wel negatieve gevolgen hadden en hoe iedereen hier tegenover staat.
Waarom je het doet en of je het wel of niet doet is voor iedereen voor zich.

Ik ben wel van mening dat we niet In dit topic alleen de o wat leuk kant hoeven te doen en de vervelende kant te weren.
Het is het borstvergroting topic en daar hoort alles bij goed of slecht. Daarom is het juist informatief toch ? :J

Puppetje
Berichten: 1012
Geregistreerd: 24-11-05

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 06:56

Natuurlijk mogen risico's besproken worden, maar van de opmerkingen dat je aan jezelf moet werken ipv je borsten vergroten word ik wat flauw.
Ik ben niet een of ander labiel persoon ofzo.

Noisy

Berichten: 5402
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 15:10

Mijn arts heeft me wel degelijk verteld over de risico's en ook verteld dat elke prothese gaat zweten en er dus siliconen in je komen

*edit* typo

Elin_

Berichten: 9637
Geregistreerd: 11-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 16:44

Puppetje schreef:
Natuurlijk mogen risico's besproken worden, maar van de opmerkingen dat je aan jezelf moet werken ipv je borsten vergroten word ik wat flauw.
Ik ben niet een of ander labiel persoon ofzo.

Dat snap ik. Vandaar mijn opmerking.
Laten we nu weer ontopic alles bespreken op en rondom borstvergrotingen :)

Noahh_h
Berichten: 256
Geregistreerd: 28-06-17

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 21:11

Ik praat even mee. Ondanks ik zelf geen borstvergroting heb laten doen of overweeg. Vind ik het wel interessant.

Wat was voor jullie bijv. Een reden om het misschien niet te doen. Er zullen vast in de overweging positieve en negatieve gedachtes zijn geweest. Welke waren dat voor jullie?

Ik ben wel een beetje pro plastische chirurgie. Met MATE!!! Ik ben best onzeker over mijn buik. Ik draag sommige kleding niet, durf niet te zwemmen en spiegels mijd ik liever. Fotos’s te paard, pfff vreselijk. Terwijl ik een normaal postuur heb. Als er een “makkelijke” operatie zou zijn om dit te verhelpen. Zou ik het zo doen. De operatie nu, komt voor mij nog met te veel negatieve punten. En volgens mij is de operatie ook heftiger dan een borstvergroting.

Op welk punt besloten jullie om je te laten opereren?

viphorse

Berichten: 1508
Geregistreerd: 28-07-09
Woonplaats: Oss

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 06:50

Ik had als enige rede om het niet te doen het slapen en afhankelijk zijn na de operatie van andere.
Het slapen gaat nog steeds niet maar miss ook wel omdat ik sinds gister niks meer slik aan pijnmedicatie . De afhankelijkheid valt reuze mee want op zware dingen na doe ik alles zelf weer terwijl morgen pas een week geleden is.

De rede om wel te doen was simpel. Ik heb nooit echt een volle cup gehad maar door de zwaartekracht zag het er niet zo best meer uit. Bh’s die omhoog gehesen moesten worden en dan vaak door t shirt heen zag je dat randje weer. Heb er langer over nagedacht maar vond de kosten teveel tot moment kwam dat het kon en dat was voor mij een go.

Popstra
Berichten: 13743
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 10:20

Een rede om het niet te doen is dat ik op een leeftijd ben ik niet het niet meer zo belangrijk vind, niet meer in bikini’s rond huppel.... Er geen behoefte meer aan heb. Ik ben blij met mijn figuur. Helemaal nu ik richting de 50 ga mag ik zeker niet klagen..
Maar kan me voorstellen dat je rond je 20 en 30 jarige leeftijd het best graag zou willen.

Ik Ben nu toe aan fillers in mijn gezicht. Dat heb ik onlangs dan ook laten doen :D

Rebel_Jits

Berichten: 5631
Geregistreerd: 28-02-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 10:41

Ik vond mezelf gigantisch uit verhouding, dikke kont en geen borsten. Ik droeg enkel flinke pushupbh's, maar zelfs daar kon ik niet het gewenste effect bereiken. Voor m'n gevoel mochten ze nog groter, maar dan kom ik in de knoei met bhmaten :') Een 70F is lastiger te vinden, hihi.

Waarom niet doen? Het kost veel geld en ik kan minder goed op m'n buik liggen. Ik ben een echte buikslaper en moet nu altijd m'n arm eronder leggen. Waardoor ik regelmatig wakker word met een slapende arm.

snuffie123
Berichten: 1285
Geregistreerd: 10-06-15

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-19 13:16

Ik vind het wel fijn om ook de niet zo positieve verhalen in dit topic te horen. Op die manier heb je een eerlijker beeld over een borstvergroting naar mijn mening.
Het is in ieder geval iets waardoor ik héél lang getwijfeld heb. En nog steeds een twijfel/spanning heb.

Toch heb ik mijn operatie gepland staan over 3 weken. Nu heb ik alleen opeens enorme twijfel over de kliniek/arts. Bij het consult kwam ze erg bekwaam over en ik had al op internet gezocht en zag dat ze veel ervaring heeft, alleen vond ik het ook erg afstandelijk en op vragen en mijn twijfels rondom gezondheid reageerde ze heel kortaf.

En dat zit me nu toch dwars... ik twijfel dan ook om toch weer verder te kijken, maar weet niet zo goed meer waar. Ik ben dan ook heel benieuwd waar jullie het hebben of gaan laten doen en waarom.

Aangezien ik op korte termijn moet beslissen, heb ik niet de tijd het hele forum weer te gaan lezen, dus sorry daarvoor, maar hopelijk kunnen jullie mij een beetje op weg helpen