Borstvergroting

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
BertBaley
Berichten: 6824
Geregistreerd: 21-07-06
Woonplaats: 's-Gravenzande , Zuid-Holland.

Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-13 11:15

Omdat ik er geen topic over kon vinden..?

Wie heeft hier een borstvergroting laten doen? En dan zou ik graag willen weten waar je het hebt laten doen?
Wat is een goede kliniek? Bergman en Velthuis kliniek heb ik geloof ik voorbij zien komen.
Ik wil graag een goede kliniek en de kosten maken mij echt niet uit.

Ik ben mij bewust van de risico's en graag daarom geen commentaar :)

Alvast bedankt!

BERT bedankt voor alles... :+:
ROBBIE | mijn toppertje. :+:


Corelli
Berichten: 9995
Geregistreerd: 23-07-06
Woonplaats: Deventer

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 13:38

Totaal het tegenovergestelde van wat jij wil, maar er is een centraal topic voor borstverkleiningen :) [MW] Borstverkleining 3 Hier kun je misschien wel tips opdoen voor een goede kliniek, er staan veel ervaringen in het topic :)

Fred_Kroket
Berichten: 3116
Geregistreerd: 15-07-10
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 13:41

Heb je bij jezelf afgevraagd waarom je het wilt doen en wat de risico's zijn van zo'n operatie. De lange termijn gevolgen van borstvergroting bij iemand die (ik denk dat je nog geen kinderen hebt gehad) geen kinderen heeft gehad en je jonge leeftijd zou ik bij mezelf nog eens te rade gaan en afvragen of je deze beslissing niet over 5 jaar kunt nemen.

BertBaley
Berichten: 6824
Geregistreerd: 21-07-06
Woonplaats: 's-Gravenzande , Zuid-Holland.

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-13 14:27

Ik ben mij er zeker bewust van :)

Alleen is er een twijfel dus Bergman en Veldhuis..

BERT bedankt voor alles... :+:
ROBBIE | mijn toppertje. :+:

Kana
Berichten: 9054
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 14:29

Ik ken iemand die hele goede ervaring heeft bij Veldhuis. Erg mooi resultaat.
Ik heb het gezien nadat het genezen was en ik vind het erg mooi geworden, druppel vorm en erg natuurlijk!

Succes! :)

BertBaley
Berichten: 6824
Geregistreerd: 21-07-06
Woonplaats: 's-Gravenzande , Zuid-Holland.

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-13 14:31

Hier heb ik wat aan, dank je wel!

BERT bedankt voor alles... :+:
ROBBIE | mijn toppertje. :+:

kleinvosje
Blogger
Berichten: 19457
Geregistreerd: 16-03-07
Woonplaats: Cochrane, Alberta, CANADA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 14:33

Ik heb een borstvergroting laten doen, nadat ik twee kinderen had gehad en twee keer 5 maanden borstvoeding heb gegeven. Ben twee keer van een kleine A naar een grote D gegaan en weer terug, en toen was er niet veel meer over dan alleen een velletje met melkklieren erin, net theezakjes. Ik walgde van mijn lichaam, wilde mij niet meer omkleden waar mijn echtgenoot bij was en droeg ook geen badkleding ed meer.

ik heb het in Belgie laten doen, scheelde 1000 euro. Laat je goed informeren over de verschillende mogelijkheden wat betreft de grootte en plaats en de vorm van de prothese.

Een schip dat aan de horizon verdwijnt is niet weg, je ziet het alleen niet meer...

StalNollie
Berichten: 9105
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Brabant

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 14:38

als je nog even wacht kun je later je kinderen het beste meegeven door b voeding te geven. ik zou dat persoonlijk belangrijker vinden als me eigen uiterlijk
en overigens doet zwangerschap ook veel met je borsten dus zou dat ook afwachten.

BertBaley
Berichten: 6824
Geregistreerd: 21-07-06
Woonplaats: 's-Gravenzande , Zuid-Holland.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-13 14:44

kleinvosje schreef:
Ik heb een borstvergroting laten doen, nadat ik twee kinderen had gehad en twee keer 5 maanden borstvoeding heb gegeven. Ben twee keer van een kleine A naar een grote D gegaan en weer terug, en toen was er niet veel meer over dan alleen een velletje met melkklieren erin, net theezakjes. Ik walgde van mijn lichaam, wilde mij niet meer omkleden waar mijn echtgenoot bij was en droeg ook geen badkleding ed meer.

ik heb het in Belgie laten doen, scheelde 1000 euro. Laat je goed informeren over de verschillende mogelijkheden wat betreft de grootte en plaats en de vorm van de prothese.


Dankjewel, er is idd nog heel veel keuze daarin zeg pfoe _O- maar dat gaat denk ik wel goedkomen bij het consult.

StalNollie schreef:
als je nog even wacht kun je later je kinderen het beste meegeven door b voeding te geven. ik zou dat persoonlijk belangrijker vinden als me eigen uiterlijk
en overigens doet zwangerschap ook veel met je borsten dus zou dat ook afwachten.


Ik ben er zo goed als zeker van dat ik toch geen borstvoeding zal geven, maar toch bedankt :)

BERT bedankt voor alles... :+:
ROBBIE | mijn toppertje. :+:

StalNollie
Berichten: 9105
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Brabant

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 14:48

jammer dat je die grote beslissing nu al wil nemen, en al weet wat je later wilt geven qua voeding.
veel moeders veranderen van gedachten op het moment als ze zwanger zijn of als het kind is geboren. en hoor veel vrouwen zowel verkleining als vergroting erg veel spijt te hebben en dat ze het later hadden gedaan als ze wisten qua voeding

BertBaley
Berichten: 6824
Geregistreerd: 21-07-06
Woonplaats: 's-Gravenzande , Zuid-Holland.

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-13 14:52

Helemaal prima hoor dat je me ervoor 'waarschuwt', alleen is dat natuurlijk per persoon verschillend wat diegene zal gaan doen qua voeding. Toch bedankt!

BERT bedankt voor alles... :+:
ROBBIE | mijn toppertje. :+:

StalNollie
Berichten: 9105
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Brabant

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 14:56

dat klopt maar dat wil ik ook zeggen, dat veel vrouwen zich daarna nog bedenken qua voeding, en voor jou de keus al vast ligt omdat het ook niet meer kan. zou erg jammer vinden als je het later toch anders wil proberen.

Rapperijder
Berichten: 691
Geregistreerd: 21-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 15:25

StalNollie schreef:
als je nog even wacht kun je later je kinderen het beste meegeven door b voeding te geven. ik zou dat persoonlijk belangrijker vinden als me eigen uiterlijk
en overigens doet zwangerschap ook veel met je borsten dus zou dat ook afwachten.


Nounou, wat heb jij snel je oordeeltje klaar. Omdat TS zich graag goed in dr vel wil voelen kan ze zogezegd geen goede moeder meer zijn? Ik heb nieuws voor je: veel vrouwen hebben andere prioriteiten dan borstvoeding in hun leven en flesvoeding geven maakt je niet meteen tot een egoist.

Dit soort taal is de reden dat de term 'borstvoedingsmaffia' ontstaan is.

StalNollie
Berichten: 9105
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Brabant

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 15:27

sorry maar waar is mijn oordeel???????

en ik snap dat men nu zo denkt maar in mijn werk kom ik vaak teleurstellingen tegen van moeders die het toch graag hadden willen doen en dus nu spijt hadden omdat de voeding niet meer lukt

Kana
Berichten: 9054
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 15:35

TS vraagt niet om adies over waarom ze het niet moet doen maar over waar het goed kan worden gedaan.
Als iedereen nu gewoon ontopic blijft in plaats van TS proberen te beleren met hun eigen idealen. Een stuk handiger.

BertBaley
Berichten: 6824
Geregistreerd: 21-07-06
Woonplaats: 's-Gravenzande , Zuid-Holland.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-13 15:36

Dankjewel Kana en Rapperijder!

Ik quote mijzelf nog maar een keertje dan.

BertBaley schreef:
Ik ben mij bewust van de risico's en graag daarom geen commentaar :) !

BERT bedankt voor alles... :+:
ROBBIE | mijn toppertje. :+:

StalNollie
Berichten: 9105
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Brabant

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 15:37

ik wil met mijn reacties alleen maar aangeven dat hier gewoon vaak niet goed over word gedacht. maar dat wilde ik even mededelen dat is namelijk een ervaring die ik veel tegenkom, zou je mee kunnen nemen in je achterhoofd.

Rapperijder
Berichten: 691
Geregistreerd: 21-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 15:37

StalNollie schreef:
sorry maar waar is mijn oordeel???????

en ik snap dat men nu zo denkt maar in mijn werk kom ik vaak teleurstellingen tegen van moeders die het toch graag hadden willen doen en dus nu spijt hadden omdat de voeding niet meer lukt


Het is niet wàt je zegt, maar de manier waarop. Lees nou zelf:

StalNollie schreef:
als je nog even wacht kun je later je kinderen het beste meegeven door b voeding te geven


Je schrijft eigenlijk dat als TS nu een borstoperatie laat doen, ze haar kind niet 'het beste' geeft. Je bombardeert haar alvast tot tweederangs moeder voordat ze nog maar aan kinderen denkt.

Citaat:
ik zou dat persoonlijk belangrijker vinden als me eigen uiterlijk


En je tweede zin is nog meer 'veroordelend': je schrijft eigenlijk dat ze een egoiste is als ze de borstvergroting neemt, want dan vindt ze zogezegd haar eigen uiterlijk belangrijker dan haar kinderen.

Ik vind borstvoeding iets heel moois en er mag gerust reclame voor gemaakt worden maar als je op deze manier vrouwen het mes op de keel zet bereik je eerder het tegenovergestelde.
Laatst bijgewerkt door Rapperijder op 08-04-13 15:39, in het totaal 1 keer bewerkt

vanLotje
Berichten: 2012
Geregistreerd: 08-03-10
Woonplaats: De Veluwe

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 15:39

misschien wil TS wel helemaal geen kinderen/borstvoeding? :)

wie ben ik om aan mezelf te twijfelen?
-Loesje-

StalNollie
Berichten: 9105
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 15:40

het is ook een feit dat borstvoeding gewoon het allerbeste is. en jij geeft moeders gelijk een stempel van 2de rangsmoeder! die term ken ik niet eens voor mijn is iedereen een goede moeder op zijn of haar eigen manier.

nogmaals het zijn mijn ervaringen van moeders die hier toendertijd weinig bij hadden stilgestaan.
en die anders staat gelijk al bij Persoonlijk !

lotje ook dat kan maar nogmaals mensen.
ik wilde het alleen aan ts meegeven omdat het mijn ervaringen zo zijn.

Thenexttry
Berichten: 1285
Geregistreerd: 24-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 15:42

Ik heb toevallig a.s. Zaterdag een consult in de berghman kliniek ;"

Brievenbus
Berichten: 2116
Geregistreerd: 25-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 15:45

Pfffft *irritatie* wat is jullie probleem? De vraag ik toch duidelijk.... En wat eronder staat toch ook?

BertBaley schreef:
Ik wil graag een goede kliniek en de kosten maken mij echt niet uit.

Ik ben mij bewust van de risico's en graag daarom geen commentaar :)

May the road less paved be the road that you follow

Ziviaantje
Berichten: 723
Geregistreerd: 13-06-11
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 15:50

Zelf geen ervaring met borstvergroting, de ex van mijn vriend wel en wat ik heb begrepen is het bij haar via een sneetje in de oksel gedaan. Resultaat: heel natuurlijk en geen zichtbare littekens. Ik weet niet of dat bij alle cupmaten kan, maar zij is van a naar c gegaan. Er moet wel naderhand veel gemasseerd worden om lidtekenweefsel onderhuids te voorkomen (het harde aanvoelen), maar als je een vriend hebt wil hij dat vast graag voor je doen :+

Who needs a therapist? I have an Icelandic Horse!

Rapperijder
Berichten: 691
Geregistreerd: 21-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 15:51

StalNollie schreef:
het is ook een feit dat borstvoeding gewoon het allerbeste is. en jij geeft moeders gelijk een stempel van 2de rangsmoeder! die term ken ik niet eens voor mijn is iedereen een goede moeder op zijn of haar eigen manier.


JIJ geeft het stempel 2de rangsmoeder. "Borstvoeding is het allerbeste." Iemand die niet 'het beste' is, die is toch tweederangs? Je schrijft het zelf.

Citaat:
nogmaals het zijn mijn ervaringen van moeders die hier toendertijd weinig bij hadden stilgestaan.
en die anders staat gelijk al bij Persoonlijk !

lotje ook dat kan maar nogmaals mensen.
ik wilde het alleen aan ts meegeven omdat het mijn ervaringen zo zijn


Wat je schrijft is waar. TS moet op voorhand weten dat een borstvergroting een invloed kan hebben op borstvoeding. Maar het is niet nodig om haar een schuldcomplex te bezorgen daarover. TS, als jij je beter voelt met grotere borsten, dan is het OK om voor je eigen welzijn te kiezen. Dan geef je gewoon flesjes, daar is niks mis mee.

En nu weer on topic: TS, stel je chirurg vooral veel vragen: of hij wel een echte opleiding plastische chirurgie gehad heeft, hoe hij de nazorg gaat doen, wat er gebeurt als er een complicatie of een infectie optreedt en wie de kosten daarvoor gaat betalen,...

TeeGee
Berichten: 15497
Geregistreerd: 06-04-06
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 16:27

Een vriendin van mij is bij Bergman geweest, zeer goed bevallen en heeft daarna ook nog zonder problemen borstvoeding gegeven :)

/3 TG /3 S.M.R. Barianta /3 Domenica /3 Giulianta /3 Hymolga
Joshlynn


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, Roosje01 en 66 bezoekers