Kleine borsten lotgenoten, tips en trucs

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Faelynn
Berichten: 3149
Geregistreerd: 25-10-13

Kleine borsten lotgenoten, tips en trucs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-18 10:38

Hoi allemaal,

Ik vind vele topics voor mensen met grote borsten, tips en trucs over welke bh of bikini je het beste wel of niet kan dragen. Echter ben ik er nog geen tegen gekomen voor de tegenovergestelde groep :D De dames met geen tot kleine borsten.

Helaas val ik onder deze groep, ik draag altijd een cup A bh met vulling omdat dit het enige is dat onder mijn kleding een beetje fatsoenlijk staat, maar die platte pannenkoekjes verberg ik in de zomer maar als te graag, zwemmen etc doe ik liever niet want alles staat belachelijk, moet of wel een kinder bikini aan, of de cup staat open.

Ik hoop hier lotgenoten te vinden die misschien al wel de perfecte bikini gevonden hebben, of misschien juist niet en daarom gewoon gezellig mee komen kletsen.

Spoiler:
Van de zomer ga ik surfen in frankrijk en na al die jaren uit de buurt blijven van zwembaden, stranden etcetera, moet ik er nu echt aan gaan geloven. :+


Faelynn
Berichten: 3149
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-18 11:41

Blijft de bakleding bij jullie wel zitten? Ik merk dat als ik een bikini aan heb, en ik wil bijvoorbeeld in water springen of duiken, dan heb ik daarna als nog geen topje meer aan _O-
Ik ben zo plat dat de topjes nergens achter blijven hangen zegmaar, en strak aantrekken doe ik al wel, maar het moet ook niet snijden natuurlijk


Faelynn
Berichten: 3149
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-18 18:07

Wat veel reacties al! Leuk!
Ik heb toevallig een goede bikini gevonden vandaag. Had hem zelf nooit uitgekozen dus met dank aan de goed mee denkende medewerker. Omdat ik echt 0 borsten heb valt er ook niks te "pushen" helaas, dus ben voor eentje gegaan die wat hoger zit, zonder beugel en met kruisband op de rug zodat die goed blijft zitten met surfen. Het mooiste is nog dat ik hem gratis kreeg, er kwam ineens iemand naar ons toe en gaf ons zomaar €50 euro, in ruil daarvoor gingen we op de foto met ze. Echt heel bijzonder en lief, en mijn dag was zeker geslaagd :D

Faelynn
Berichten: 3149
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-18 18:53

Ja ik moet wel zeggen, ik heb geen smal postuur. Heb hele brede schouders, heupen en dikke bovenbenen/billen. Maar ondanks dat alles breed gebouwd is toch geen borsten, dat maakt het ook wel extra lelijk / moeilijk, ik ben daardoor uit verhouding

Faelynn
Berichten: 3149
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-18 21:15

Ik ben ook nog jong, maar mijn moeder had ook geen borsten tot haar zwangerschap, dus acht de kans bij mij ook nihil. Daarna had ze overigens ook maar een B, maar daar zou ik al heel blij mee zijn, heb nu eigenlijk aa, maar probeer toch een A te dragen zodat het er met kleding nog een beetje fatsoenlijk uit ziet.

een borstvergroting droom ik al jaren van, maar kan ik met mijn salaris helaas niet veroorloven.

Faelynn
Berichten: 3149
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-18 09:13

Gister heb ik deze gekocht, met kruisbanden op de rug, dus deze blijft hopelijk goed zitten


[ img ]

Faelynn
Berichten: 3149
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-18 18:11

xxxmh schreef:
Wat ik ook zo erg vind is dat ik met het zwemmen wat ik doe (bootcampen in het zwembad) een badpak aan moet doen. Dan voel ik mij echt een 10 jarige haha


Och badpakken zijn ook echt mijn grootste nachtmerrie.
Het ergste is nog, ik heb naar binnen getrokken tepels, en ze komen alleen naar buiten als het koud is _O- maar ik heb helemaal geen borsten, dus als ik dan een badpak draag ben ik helemaal plat, maar zodra het koud is komen er ineens 2 puntjes naar buiten :')
Bikini's draag ik ook echt alleen met zo'n pad er in of wel gevormde buitenkant of iets zodat je iniedegrveal niet alleen maar tepels ziet.

Faelynn
Berichten: 3149
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-18 21:23

Mm nee, opmeten heeft bij mij ook niet veel voordelen gebracht. Net even gedaan en kom uit op 70AA Draag nu 75A meestal. Soms zijn ze wel wat ruim, maar dan lijkt het onder kleding iniedergeval nog iets.
Er zit ook echt maar 4cm verschil tussen de centimeters onder mijn borst en over mijn borst :')

Faelynn
Berichten: 3149
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-18 22:37

Bandeau heb ik ook, maar daar krijg ik echt 2 erwtjes van, alleen voor strapless zijn ze wel ideaal, krijg ik met het zonnen geen bandjes over de schouder dus als ik alleen ben in de tuin bijvoorbeeld draag ik ze wel.
Bandeau met beugel kan helaas niet met een aa cupje, dan staat het open, maar denk als je een B heb ofzo hebt dat het wel mooi kan zijn.

Faelynn
Berichten: 3149
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-18 08:33

Citaat:
Gelukkig tref ik tegenwoordig billen mannen :')


Dat valt mij inderdaad ook op, nouja ik wil geen man, maar van vele mannen krijg ik te horen dat ze billenmannen zijn en borsten minder belangrijk vinden.
Al werk dat dan weer in mijn nadeel, ik heb echt wel een flinke billenpartij namelijk :Y)

Faelynn
Berichten: 3149
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-18 17:25

De dames die een borstvergroting hebben laten doen, hoe lang moesten jullie herstellen? Ik heb een fysiek best zware baan, kan mij voorstellen dat dat lastig word. En wat waren jullie in totaal aan kosten kwijt (kan mij voorstellen dat sommige dat liever niet zeggen of anders via pb mag ook)

Had vandaag nog weer een leuke bikini gezien bij the sting. Maar mijn maten liggen zo ver uit elkaar dat het niet te matchen viel. ze hadden wel XXS als topje, die paste perfect, maar dan past het broekje bij lange na niet natuurlijk, en maatje M was er niet meer -O-

Faelynn
Berichten: 3149
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-18 11:26

Maar het is logisch dat je ziet dat je niks hebt. Welke bikini ik ook draag, ze toveren echt niet spontaan borsten op mijn lichaam. Enige wat helpt is een bikini met vulling en eentje die voldoende bedekt. Triangel kan ik inderdaad ook niet hebben, want dat zijn gewoon 2 random driehoekjes op mijn borst, die schuiven ook alle kanten op en in het midden is het gewoon leeg, geen porum dus.
De bikini die je hier boven hebt staan, die gaan meestal wel, bij mij wel tenminste, je ziet nog dat ik niks heb, maar het is niet dat het super erg op valt of heel storend is omdat je wel gewoon goed bedekt bent en er geen lege ruimtes vallen zoals bij een triangel.
Vind zelf deze erg mooi, maar niet meer te krijgen in mijn maat helaas. -O-
https://www.thesting.com/nl-nl/halter-b ... aux-311313

Faelynn
Berichten: 3149
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-18 23:07

http://www.asos.com/new-look/new-look-c ... end%20pers Ken deze site niet, maar hier staan ook veel in dat model.

Heb the sting een mailtje gestuurd en nog effe gegoogeld, maar hij is verder nergens te vinden.
Bedankt voor de tip Dorith, maar het is toch niet helemaal wat ik zoek, ben bang dat je door de kleurafbakening toch weer het borstdeel benadrukt en dat wil ik nou net niet. Kon in helemaal effe wel andere kleuren vinden, maar wil echt heel graag bordeaux rood, vind dat zo'n mooie kleur. :D

Faelynn
Berichten: 3149
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-18 08:57

Maar een B zou ik ook super tevreden mee zijn, als ik zou laten vergroten, zou ik ook niet meer dan een B, misschien kleine C willen. Maar een aa (gewoon niks dus) dat is toch net wel even wat anders, voel mij gewoon geen vrouw, ja jasjes passen wel dicht, maar daar zit een luchtbobbel aan de voorkant als ik geen dikke push up bh draag -O-

Faelynn
Berichten: 3149
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-18 08:58

Blue_flower schreef:
Mocht je er achter kunnen komen of de bikini in Apeldoorn nog beschikbaar is, wil ik wel zorgen dat die bij jou komt.


Wat lief! Heb ze een mailtje gestuurd, dus hoop dat ze hem nog ergens hebben liggen

Faelynn
Berichten: 3149
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-18 17:29

Keell94 schreef:
Dani199764 schreef:
Maar een B zou ik ook super tevreden mee zijn, als ik zou laten vergroten, zou ik ook niet meer dan een B, misschien kleine C willen. Maar een aa (gewoon niks dus) dat is toch net wel even wat anders, voel mij gewoon geen vrouw, ja jasjes passen wel dicht, maar daar zit een luchtbobbel aan de voorkant als ik geen dikke push up bh draag -O-


Mijn tante heeft een cup A en loopt ook altijd te klagen, maar opereren doet ze niet.
Zij heeft Push up BH's van Livera en vind die super fijn zegt ze



haha ja ik ben er ook zo een, maar heb simpelweg het geld niet om te laten vergroten. Als ik de loterij win is het wel het eerste dat ik zou doen :D
Heb nu goede bh's gevonden bij een kleine lingerie zaak in Doorn, ook met kruisbanden aan de achterkant waardoor die niet steeds van de schouders zakt. Hij staat wel een beetje open, maar dat hou ik met elke bh en zie je onder de kleding toch niet.


De bordeaux rode bikini top is helaas alleen nog verkrijg in alkmaar, tilburg en Rotterdam, allemaal ruim een uur rijden dus laat hem schieten. Vind vast nog wel een keer een mooie en heb nu iniedergeval 1 bikini, dat is al beter dan niets :j

Faelynn
Berichten: 3149
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-18 21:42

Ik ben ook flink gepest omdat ik kleine borsten heb inderdaad, vooral in de 3e en 4e klas van de middelbare school. Nadat ze ook fysiek begonnen met pesten, zijn ze van school gestuurd gelukkig. Het waren 90% de meiden die pestten inderdaad, zelfs de meiden die zelf kleine borsten hadden :') Maarja ze waren "populair" dus dan kon dat natuurlijk :+

Faelynn
Berichten: 3149
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-18 14:33

Als je geen wedstrijden of iets dergelijks zwemt, maar gewoon voor jezelf, dan kan je kiezen voor een surf bikini, die heb ik ook (ging toevallig ook surfen :') ) maar kon het dus wel gelijk testen en die blijven heel goed zitten. In de zee met sterke stroming en hoge golven, dus baantjes trekken moet ook kunnen :j


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Barbabientje, Bo_Y, GoogleAdsense, littleroosie, Maren, Padoertje, Riviera87, Sanne_zepp, stella92, StonedRomy, Traiectum, Vaiqua, zonneglans en 102 bezoekers