Kleine borsten lotgenoten, tips en trucs

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

xDenies
Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 12:34

Hier ook last van. Naast dat ik weinig voorgevel heb ben ik ook nog eens ontzettend slank (waar ik niets aan kan doen, helaas) waardoor veel bh's ontzettend vervelend zitten. Ik heb een hekel aan de Hönkemöller omdat die bijna alleen maar bh's met push-up kopen en ik ben zo iemand die zoiets heeft van; Ik ben hier mee geboren, dit is wat je krijgt. En ga dus ook niet met push-up lopen :P Maar veel bh's doen dus gewoon pijn.

Laatste bij de Hönkemöller wel geholpen aan een 'nog kleinere' bh en daar zit wel wat vulling in. Het moest maar want het was de eerste bh die niet overal drukplekken geeft. En het valt gelukkig mee met hoe extreem vertekend het beeld is.

Qua bikini's zoek ik altijd wel naar voorgevormd met een beugel. Maar ik heb er ook wel gehad zonder en kan me daar eigenlijk niet druk om maken. Wellicht heb ik het geluk dat mijn hele figuur extreem plat is en het dus allemaal wel lijkt te kloppen met weinig voorgevel.
Al met al kan ik er niet om treuren hoor. Ik ben nu eenmaal zo :D

Irritantste vind ik vooral dat het allemaal open gaat staan aan de zijkant ...... -O-

Ik lees dus vrolijk mee!

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping


xDenies
Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 18:48

_Nadia_ schreef:
Zelfs na 8 zwangerschappen heb ik niet meer dan een AA cup. Als ik zwanger ben heb ik met geluk een A cup, slechts bij 1 zwangerschap had ik ineens een C cup (de eerste) maar die was ook direct weer weg na de bevalling.
Bikini's draag ik niet, ik ben erg mager (1.67m met 47 kilo) en heb behoorlijk wat stretchmarks (tijdens zwangerschap zit ik gemiddeld op de 60-65 kilo) In mijn badpak heb ik gewoon niets, had net zo goed plat kunnen zijn.

Normaal gesproken draag ik overigens ook geen bh, heeft toch geen enkele zin, push up werkt niet want er is niets om te pushen, en vulling wil ik niet.


Ik heb exact hetzelfde postuur als jou (lengte) en mijn gewicht schommelt helaas tussen de 42 en 48kilo. Gelukkig is er nu iets gevonden waardoor ik hopelijk wat begin aan te komen/en of wat op één gewicht blijft hangen.
Ik ben echter nog niet zwanger geweest :') Dus daar kan ik niet over mee praten. Gaat voorlopig ook niet gebeuren.
Maar ik snap dus heel goed wat je bedoelt. Ondanks dat we niet allemaal het zelfde zijn. Toch draag ik wel een bikini.

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

xDenies
Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Kleine borsten lotgenoten, tips en trucs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 20:09

Die test lijkt bij mij ook niet helemaal de juiste uitkomst te bieden. Het is ook al meerdere keren bij een h"nkemoller opgemeten en ze komen continu met iets anders. Deze bh drukt eindelijk nergens op en wellicht ga ik wel eens kijken voor beugelloos maar dan vind ik het er nogal misvormd uit zien. Of zijn er ook beugelloos en wel voorgevormd?

Het irritantste wat ik ooit te horen kreeg was iemand die zei dat ik mijn borsten wel groter kon trainen. :')
Zal best.

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

xDenies
Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Kleine borsten lotgenoten, tips en trucs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 20:15

Ik heb normaal gezien B :') Tenzij dat verkeerd is. Het gaat mij niet om seksy want die seksy hönkemoller bh's doen pijn :P

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

xDenies
Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-18 23:41

Azmay schreef:
Eigenlijk kan ik dat ook hier wel vragen.
Een vriendin stuurde me een link door en ik vind het super gaaf, maar ben bang dat het alleen met een fatsoenlijke voorgevel werkt. Iemand ervaring met zo'n soort "korset"?
https://www.eye-of-awareness.nl/store/u ... t-corsets/


Niet zo 1. Wel een geheel korset. Tsja, het heeft niet heel veel effect. Maar ik heb wel een steampunkshoot met korset gedaan (en paard). Het is vrij plat ja... maar kon er niet om treuren.
Zit nu op telefoon dus kan even niet bij de fotos. Als je beniewd ben moet je even pb doen dan kan ik ze morgen sturen.

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

xDenies
Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Kleine borsten lotgenoten, tips en trucs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 21:51

Ik ben gelukkig niet om mijn kleinere borsten gepest. Wel om mijn postuur überhaupt, vooral het woord anorexia was populair. Maar goed, dat zijn dingen die nu nog steeds niet 'gestopt' zijn.

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

xDenies
Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 19:48

Janinevv schreef:
Hunkemöller :D


Klopt. Heb ik nu ook van en de bandjes kunnen er vanaf. Ze zijn erg fijn. Met geen extreme pushup.

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

xDenies
Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Kleine borsten lotgenoten, tips en trucs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 15:46

Ik krijg hier ook absoluut geen decolleté. Ik draag momenteel een 70A. Had eerst 70AA (aangemeten in de Hunkemöller..) maar zoveel pijn uiteindelijk van de beugels. Nu een voorgevormde beugelloze bh. Wat een heerlijk fijn verschil. Ik heb in die zin toch een beetje vorm.

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

xDenies
Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Kleine borsten lotgenoten, tips en trucs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 17:34

Zelfs het aankomen heb ik opgegeven :') Dus helaas dat werkt hier ook niet. Dus dan maar gewoon tevreden zijn met wat je hebt en opzoek naar iets wat fijn zit :)

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, Jorissie, LoveGlove, Saaams, SusanH, Verara en 91 bezoekers