Definitief ontharen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_Reneee
Berichten: 5779
Geregistreerd: 24-09-07

Re: Definitief ontharen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 12:44

Een vriendin van mij doet dit en is super tevreden. Oksels zijn al haarloos en ze is nu met haar bikinilijn bezig. Een thuislaser werkt sowieso niet en het is ook afhankelijk van welke salon en wat de apparatuur is. Je ziet namelijk regelmatig Social Deals en die zijn dus echt slecht. Waar zij het doet is IPL SHR en ze heeft best een lichte huid.

Ik zou niet in een keer alles doen, maar beginnen met bijvoorbeeld je oksels en kijken of het werkt.



_Reneee
Berichten: 5779
Geregistreerd: 24-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 13:15

Wendy schreef:
_Reneee schreef:
Een vriendin van mij doet dit en is super tevreden. Oksels zijn al haarloos en ze is nu met haar bikinilijn bezig. Een thuislaser werkt sowieso niet en het is ook afhankelijk van welke salon en wat de apparatuur is.

Sommige werken wel hoor. Heb jaren geleden een soortgelijk topic geopend, waar een paar dames heel tevreden bleken over de thuisapparatuur :j
Maar ja, dan verdient de salon niks meer hè?


Volgens mij moet je met zo'n thuislaser blijven laseren, anders komt het weer terug. Hetzij maar eens in de zoveel tijd. Dat is met een goede IPL niet.
Laatst bijgewerkt door _Reneee op 19-03-18 13:26, in het totaal 1 keer bewerkt

_Reneee
Berichten: 5779
Geregistreerd: 24-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 13:26

Bij IPL vernietig je de haarzakjes ook hoor, want IPL= laser. Het verschil zit hem in de golflengte. Een IPL-apparaat gebruikt verschillende golflengtes tegelijkertijd, terwijl een laser slechts één specifieke golflengte gebruikt. De energie per golflengte is bij IPL lager dan bij laser. Het hangt van je huidtype af wat het best werkt.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bellizdej, brudoe, Duran123, hooi, lambiek_lief, leintje_ en 60 bezoekers