Definitief ontharen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Yv_
Berichten: 19115
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Re: Definitief ontharen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 11:12

Ik heb het jaren geleden gedaan bij de bikinilijn en ik had volgens de papiertjes de perfecte huid ervoor: lichte huid + donker haar. Heb zo'n 14 behandelingen a 150€ gehad (2 jaar mee bezig geweest) en ehm.. Sja, weggegooid geld.
Het is een paar jaar veel minder geweest, maar de zakjes die niet dood waren, groeiden wel door, dus je moest alsnog gewoon blijven scheren. Na die 2 jaar ben ik er mee opgehouden en langzaam aan kwam alles gewoon weer 'in volle glorie' terug. Nu is het alsof ik dus nooit wat heb laten doen. Volgens mij moet je het altijd wel eens in de zoveel tijd blijven herhalen.

♥ Rewrite the Stars ♥


Yv_
Berichten: 19115
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 20:27

UhNee schreef:
Yv_ schreef:
Ik heb het jaren geleden gedaan bij de bikinilijn en ik had volgens de papiertjes de perfecte huid ervoor: lichte huid + donker haar. Heb zo'n 14 behandelingen a 150€ gehad (2 jaar mee bezig geweest) en ehm.. Sja, weggegooid geld.
Het is een paar jaar veel minder geweest, maar de zakjes die niet dood waren, groeiden wel door, dus je moest alsnog gewoon blijven scheren. Na die 2 jaar ben ik er mee opgehouden en langzaam aan kwam alles gewoon weer 'in volle glorie' terug. Nu is het alsof ik dus nooit wat heb laten doen. Volgens mij moet je het altijd wel eens in de zoveel tijd blijven herhalen.


Ik heb dezelfde ervaring. 2 jaar geleden m'n bikinilijn met IPL laten ontharen, en ook een lichte huid en dik zwart haar. Het heeft een tijdje redelijk geholpen en er werd me verteld dat ik maar eens per jaar terug zou moeten komen. Alleen groeide het gelijk al supersnel weer terug en nu lijkt het inderdaad alsof er nooit iets aan gebeurd is -O- . Ik vond (en vind) het het geld absoluut niet waard helaas.

Ik durf niet te zeggen of ik laser of IPL had, het is denk ik alweer zo'n kleine tien jaar terug.
Geloof best dat de technologie verbeterd is, maar doordat ik letterlijk zoveel geld heb weggegooid, zal ik me er niet snel meer aan wagen.

♥ Rewrite the Stars ♥

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Wispeltuur en 38 bezoekers