Ziekte van Meniere, ervaringen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Renee1991
Berichten: 5974
Geregistreerd: 10-07-13
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 16:20

Ja, ik heb het ook denkt men. Met men bedoel ik huisartsen, neurologen, etc die ik bezocht heb. Ooit als 11 jarige heel hard van de trap gevallen, zware hersenschudding, whiplash. Sindsdien (ik ben nu 26) te pas en te onpas een aanval. Meestal heel extreem en heftig, ik zak in elkaar, alles draait, het doet pijn aan mijn achterhoofd en als ik overeind geholpen ben en op de bank zit kan ik alleen maar recht voor me uit kijken. Omhoog of omlaag kijken gaat niet, dat wekt een tweede aanval op. Liggen gaat niet, achterhoofd is pijnlijk en als ik op m'n oor ga liggen begint alles weer te draaien.
Het is een crime. Soms maanden geen last en dan ineens weer drie aanvallen in twee weken.



Renee1991
Berichten: 5974
Geregistreerd: 10-07-13
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 16:39

Oh ja, in het pikkedonker liggen herken ik ook TS! Ik móét iets kunnen zien, al is het maar een kiertje boven het gordijn of digitale cijfers van een wekker. Anders begint alles meteen te draaien.

In de auto heb ik het nog nooit gehad gelukkig, ik zit dan rechtop en kijk het meest van de tijd voor me uit. In de spiegels kijken lukt goed. Als ik echt héél dizzy ben stap ik niet in de auto.

Janouk, welke medicijnen? Toevallig betahistine?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dancer, LilChar, miereneter, Sweetgirl1 en 85 bezoekers