paardrijden en overgewicht.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Renee1991

Berichten: 5974
Geregistreerd: 10-07-13
Woonplaats: Brabant

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 11:49

@ Kingeping, wat Jester laatst had gemaakt? Omelet met wat paprika, champignons en zo?

TurboTinker

Berichten: 14900
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Meppel

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 12:34

Jura.
Tijd om samen te gaan hokken ;) dan word t makkelijker.

Kingeping

Berichten: 343
Geregistreerd: 24-03-09
Woonplaats: Havelte

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 13:22

haha samen mountainbiken?? :P

Kingeping

Berichten: 343
Geregistreerd: 24-03-09
Woonplaats: Havelte

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 14:40

Of idd beter, samen een huis huren en verbieden voor vriendjes die niet aankomen wat ze ook eten en lekkere dingen aanbieden met alle goede bedoelingen :P

TurboTinker

Berichten: 14900
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Meppel

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 15:22

Ahh lief en lastig te weerstaan. Maar niet handig

bontejames

Berichten: 542
Geregistreerd: 17-02-16
Woonplaats: Apeldoorn

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 23:56

Relatie is nu echt over. Ookal was het nog maar een half jaartje, het doet niet minder pijn. Komende dagen worden lastig maar het is beter zo. We hielden allebei van elkaar en gaven om elkaar maar waren niet meer verliefd. Ik cijferde mijzelf weg in de relatie en hij cijferde mij ook weg. Geen gezonde relatie dus. Het is wel "goed" uit gegaan.

Als je van huilen af kunt vallen zal dat wel fijn zijn! Ben ik morgen vijf kilo kwijt denk ik :=

(Grapjes moeten nog kunnen toch)

TurboTinker

Berichten: 14900
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Meppel

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 08:06

Dan ben je beter af meissie. Ik snap je verdriet wel. Dikke knuffel!

ItsMe2
Berichten: 3831
Geregistreerd: 02-12-07

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 10:32

Dikke knuffel voor jouw Bontejames!

Butterfly
Berichten: 2857
Geregistreerd: 14-03-08

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 10:44

Aah BJ, dikke knuffel! Fijn dat het wel een soort van goed uit is gegaan, maar daarom is het wel heel vervelend en verdrietig.

IHN
Berichten: 2333
Geregistreerd: 12-02-11
Woonplaats: Geeste

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 11:19

Sterkte :(

SteffiiY

Berichten: 22540
Geregistreerd: 26-04-06

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 11:41

Mag ik mij melden?

Ik zat deze week eerst bij een ander afval topic, maar word daar totaal niet gemotiveerd. Zinnen zoals: Ow ik heb net een taartje op want ik kon het niet weerstaan geeft mij geen motivatie.

LilChar

Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 11:48

Sterkte BJ! Vervelend maar fijn als het beter is zo!

Welkom SteffiiY! Ik snap dat dat niet motiverend is haha. Ik vind dat we hier een hoop goede ideeen en receptjes delen, heel leuk.

Ik had gisteren salade gegeten van witlof, sla, appel en druiven (en nog gewoon aardappelpuree en vega burger), en vandaag heb ik een deel van die salade weer mee naar school! Lekker!

lianne304

Berichten: 1053
Geregistreerd: 09-09-12
Woonplaats: kootstertille

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 11:52

vandaag komkommer tussendoortje en banaan.
gisteren goed bezig geweest met fitness en veel cardio gedaan

xxVon
Berichten: 1110
Geregistreerd: 04-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 11:55

Oh, mijn motivatie is weg. Van t weekend teveel drank, gisteren cursus waar met de lunch gewone (saaie) wit/bruin brood werd geserveerd met kaas en frituur borrelhapjes (super ongezond). Nu aan het thuiswerken en loop echt de hele keuken leeg te eten (gelukkig is er bijna niets meer in huis, dus de schade is 2 boterhammen, handje cranberries en een appel). Gelukkig lukt het me nog wel om gezonder te ontbijten en avondeten in elkaar te flansen.

Nu ben ik al wel een paar dagen achterelkaar duizelig en draaierig, eerst gedacht dat het aan het dieet lag (doet het dus niet, gewoon gegeten en gevoel blijft). Dus ben nu in de fase dat ik mezelf zielig vind en dat eten dus verdient heb (schoolvoorbeeld emotie eter, helaas :( )

Vanavond maar weer aan de thuis-gym oefeningen, best lastig om je daarvoor te motiveren als je eigenlijk alleen wilt slapen.


PS. Welkom Steffi en gelijk sorry voor mijn demotiverende post :n

SteffiiY

Berichten: 22540
Geregistreerd: 26-04-06

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 11:57

Geeft niet Von :) Vind jouw demotiverende post anders als een one-liner met: Ik heb taart gegeten en het was lekker :P
Wat balen dat je de motivatie even kwijt bent. Enig idee hoe het kan?

Butterfly
Berichten: 2857
Geregistreerd: 14-03-08

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 12:42

Welkom SteffiiY! Ik hoop dat je je hier in het topic beter thuisvoelt dan :)

Von, wat vervelend dat je je zo voelt! Is je bloeddruk misschien wat laag? Helpt het om bijvoorbeeld 's ochtends en 's middags een kopje bouillon te drinken?

Mijn vriend zat net aan een appelflap van de Lidl en ik aan een heel groot stuk komkommer, voelt gooeedd!!

geerte

Berichten: 6987
Geregistreerd: 26-11-06
Woonplaats: Amersfoort

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 12:46

Welkom steffi.

Vervelend von, misschien inderdaad een keer je bloedruk laten meten? Of als het langer aanhoudt even naar de huisarts. Duizelig zijn is namelijk ook niet fijn.

Goed bezig kiannah, vind ik knap van je dat je die verlijding weerstaat.

xxVon
Berichten: 1110
Geregistreerd: 04-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 12:52

SteffiiY schreef:
Geeft niet Von :) Vind jouw demotiverende post anders als een one-liner met: Ik heb taart gegeten en het was lekker :P
Wat balen dat je de motivatie even kwijt bent. Enig idee hoe het kan?


Ja, eigenlijk weet ik het wel. Ik ben al een stuk afgevallen dus mijn kleding ect ziet ook fijner. Dus heb sneller het idee dat het wel kan. Plus, wat ik al eerder in dit topic heb aangegeven, de omgeving (collega's, vrienden en familie) laten het altijd meteen weten als je bent aangekomen, maar nu ik 8 kilo ben afgevallen houd iedereen ze mond. T zou fijn zijn als je een leuke bevestiging kreeg af en toe.

Plus, mn rug en heupen doen weer gigantisch zeer (reuma) en daardoor ben ik ook erg vermoeid. Ik ben typische emotie eter dus dat zijn precies de prikkels waarom ik bij mezelf denk 'waarom moet ik mezelf nog verder straffen door dit dieet'

Maar goed, erkenning is de eerste stap toch


PS: Bouillon is een goed idee en als dit aanhoud dan is inderdaad de huisarts de volgende optie.

Johnnydepony
Berichten: 1417
Geregistreerd: 15-05-11

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 13:49

Wat mij wel eens helpt is gewoon toegeven aan slaap. Voordeel hoe langer je slaapt hoe minder tijd je hebt om te eten. :+

Vaak als ik een keer een middag lekker heb liggen slapen en daarna een goede nachtrust kan ik er weer een paar dagen tegen. (Ik kan Moeiteloos 12 uur per dag slapen)

SteffiiY

Berichten: 22540
Geregistreerd: 26-04-06

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 14:15

Mijn dagje/planning vandaag:

O: 2 cracottes smeerworst, 1 cracotte rosbief
T: eierkoek
M: klein bordje koude rijst met kipfilet en champignons, 3 kleine augurkjes met achterham
T: komkommer, augurkjes, handje nootjes
A: biefstuk met sperzibonen, schaaltje magere yoghurt
T: appel

B: 12 km fietsen, paardrijden en misschien nog hardlopen

Butterfly
Berichten: 2857
Geregistreerd: 14-03-08

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 14:21

@ SteffiiY: ziet er lekker en gezond uit! Misschien heb je al meerdere pagina's gelezen en gezien dat er hier niet echt veel lijstjes worden gedeeld. Het gebeurt wel eens dat men dat plaatst om te vragen waar het mis gaat. Maar we willen met zijn allen graag voorkomen dat dit topic uiteindelijk verzandt in een topic vol lijstjes.
Koude rijst lijkt me trouwens niet echt wat :D of is dat echt heel lekker? Kan het altijd een keer proberen natuurlijk :j

@Johnnydepony: heb ik ook hoor :D mijn vriend haalt dan wel eens mijn dekbed en dan slaap ik heerlijk een poosje op de bank 's middags <3

Wij gaan zo naar Intratuin, lekker bloempjes kijken *\o/*

x_Jeanine_x

Berichten: 9086
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 14:23

Ik had laatst koude rijst salade als avond eten
rijst, noten, ananas en mango, koude kipfilet en wat kokos rasp.... ik vond het lekker.... mn vriend minder.... vanavond spaghetti :)

SteffiiY

Berichten: 22540
Geregistreerd: 26-04-06

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 14:32

Oeps sorry, ik heb inderdaad wat bijgelezen maar nooit op de lijstjes gelet, sorry :=
Koude rijst is niet super lekker maar hadden het over en ik heb geen magnetron op mijn werk :+

Butterfly
Berichten: 2857
Geregistreerd: 14-03-08

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 14:51

Oh ja, koude rijstsalade heb ik ook wel eens gehad, dat vond ik wel lekker. Wel notenrijst trouwens :D dus ehh...niks gezegd :') geeft niks hoor SteffiiY!

fohadie
Berichten: 4291
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 14:54

Sterkte Bonte James, altijd kt dat soort situaties..

Welkom Steffyii.

Ik ben wer thuis na mijn ingreep van mijn hart. Nu twee weken bank en bedrust met kleine stukjes lopen en dan mag ik hopelijk meer bewegen.,Zag dat het zwembad bij mij om de hoek op donderdag een speciaal uur zwemmen had voor hartpatienten. Misschien dat ik dat ga proberen om het vertrouwen weer terug te krijgen..