paardrijden en overgewicht.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_KellyAV

Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 12:29

Mooi doel lilchar! Misschien helpt het voor je motivatie om er een beloning aan vast te hangen? :)

Oeeeh monster_tos super leuk!! Ik vind het altijd zo leuk om date verhalen van een ander te lezen :o
Veel plezier alvast!
Enne het leeftijdsverschil, voel je niks van zeggen ze toch altijd :') :roll:

listiglistje

Berichten: 14403
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 12:57

Monster_tos schreef:
Thanks lady's :) Vrijdag trainen van hem, altijd een klein groepje dus kan ik mooi wat met hem kletsen :) En zaterdag gaan we samen uit eten!
Er is wel een klein maartje... Ik ben 29 en hij 24.. Ik voel me oud :+

Ik ben 42 en heb ze nog regelmatig van 24 :') dus no worries...age is just a number!

Butterfly
Berichten: 2857
Geregistreerd: 14-03-08

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 13:06

Even snel tussendoor: wat leuk Monster-tos! Issie knap? :D

Monster_tos

Berichten: 3823
Geregistreerd: 20-04-09
Woonplaats: Heerenveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 13:09

listiglistje schreef:
Monster_tos schreef:
Thanks lady's :) Vrijdag trainen van hem, altijd een klein groepje dus kan ik mooi wat met hem kletsen :) En zaterdag gaan we samen uit eten!
Er is wel een klein maartje... Ik ben 29 en hij 24.. Ik voel me oud :+

Ik ben 42 en heb ze nog regelmatig van 24 :') dus no worries...age is just a number!


Ik hou der van :D

Ik zal jullie hier op de hoogte houden, tenminste al mensen het verder niet storend vinden natuurlijk :)

En even terug ontopic:
*\o/* *\o/* WATER DRINK REMINDER *\o/* *\o/*

Monster_tos

Berichten: 3823
Geregistreerd: 20-04-09
Woonplaats: Heerenveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 13:27

Butterfly schreef:
Even snel tussendoor: wat leuk Monster-tos! Issie knap? :D


Deze had ik helemaal gemist :+ Maar ik vind van wel :P Groene ogen, net wat langer dan ik ben en breed natuurlijk :9 Gelukkig geen anabolen typje, maar gewoon mooi gespierd :) En een man die ook zn benen traint en dus niet een Y vorm heeft, dat vind ik zoooooo lelijk!!

Bedacht me net wel dat ik geen idee heb wat zn kledingstijl is.. Onze eerste date was op Thialf, dus waren we beide ook in onze sportkleren :+ Vind kleding wel belangrijk bij een man, dus hopelijk wordt ik zaterdag blij verrast :)

Beretto
Berichten: 353
Geregistreerd: 22-03-16

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 16:56

Wat een leuk topic!!
Ik sinds 6 februari ook maar weer eens aan de slag gegaan om mn overtollige kilo's er weer af te krijgen.
Gaat redelijk goed tot nu toe 4.4 kg kwijt dus nog 27 kg te gaan.
Gelukkig mag ik sinds februari weer sporten en ga dus braaf 3 keer per week naar de sportschool.
Nu dus gewoon volhouden en dan moet het goedkomen

Butterfly
Berichten: 2857
Geregistreerd: 14-03-08

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 23:25

Welkom Beretto!

Hier druk aan het solliciteren, nu gereageerd op een functie bij de Media Markt. Ik zag dat ze ook bedrijfsfitness aanbieden, dat is wel chill 8-)
Ik wil me eigenlijk pas een week nadat ik ongesteld ben geworden weer wegen. En da's best wel een uitdaging, zeker nu ongesteld eraan zit te komen en ik meer zin krijg in eten. Wel bij de Appie alles laten staan, maar het was MOEILIJK :x

JesdaJinn

Berichten: 10443
Geregistreerd: 23-01-12
Woonplaats: Nijverdal

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 23:35

Hier vanavond wat ongezoute en ongebrandde nootjes gehad. Vind ze niet echt waaw maar kreeg een zin-om-te-snacken-momentje en alles beter dan chips oid :P

Jester_

Berichten: 12264
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 23:50

Hier tapas gegeten vanavond, we will see :=

mystery1980
Berichten: 4225
Geregistreerd: 02-11-05
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 10:01

vandaag eindelijk onder die eerste magische grens geduikeld, 5,1 kg eraf *\o/*

bontejames

Berichten: 542
Geregistreerd: 17-02-16
Woonplaats: Apeldoorn

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 10:42

Voor mij niet veel eten vandaag. Vanochtend om 8 uur naar de tandarts geweest en hij heeft mij heel veel pijn gedaan. Nu dus even een paar uurtjes slapen en kijken hoe het vanmiddag is

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34629
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 10:46

Sterkte met jezelf dan vandaag :(:)

mystery1980
Berichten: 4225
Geregistreerd: 02-11-05
Woonplaats: thuis

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 10:52

sterkte bontejames!

_Melanietje_
Berichten: 666
Geregistreerd: 01-06-06

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 10:54

Na een dipje en ondanks dat ik nu ongesteld ben toch de teller deze week op -1 kg *\o/* nu hopen dat dit zo voort gaat zetten.

dollyspikkel

Berichten: 1040
Geregistreerd: 20-01-12

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 11:28

Veel beterschap bontejames!

Hier een goede week gehad. De weegschaal gaf -1 kg aan ten opzichte van vorige week. Hiermee ben ik bij de magische grens van - 15 kg aangekomen *\o/* .
Ik had ook nog een vraag. Als ik voor mezelf kook op kot/kamers heb ik het gevoel dat ik altijd maar 'dezelfde' groenten eet (met het probleem dat er toch een aantal groenten zijn die ik niet lust). Als ik inkopen doe ben ik altijd een beetje inspiratieloos wat betreft groenten en neem ik dan altijd maar dezelfde mee. Dus welke groenten eten jullie veel/graag? Misschien kan ik zo een beetje inspiratie opdoen :o

xxVon
Berichten: 1110
Geregistreerd: 04-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 11:41

dollyspikkel schreef:
Veel beterschap bontejames!

Hier een goede week gehad. De weegschaal gaf -1 kg aan ten opzichte van vorige week. Hiermee ben ik bij de magische grens van - 15 kg aangekomen *\o/* .
Ik had ook nog een vraag. Als ik voor mezelf kook op kot/kamers heb ik het gevoel dat ik altijd maar 'dezelfde' groenten eet (met het probleem dat er toch een aantal groenten zijn die ik niet lust). Als ik inkopen doe ben ik altijd een beetje inspiratieloos wat betreft groenten en neem ik dan altijd maar dezelfde mee. Dus welke groenten eten jullie veel/graag? Misschien kan ik zo een beetje inspiratie opdoen :o



Ik at eerst ook altijd 'avond' groente, wat ik ermee bedoelde dat dat altijd warme groenten waren. Maar nu als ik een stukje vlees maak, gooi ik er vaak gewoon een salade naast. Sla, augurken, tomaatjes plus wat ik nog in huis heb en klaar. Heb gemerkt dat ik hierin heel veel kan varieren.

Voor de rest (wel warme avond eet groente ;) ). Brocolli, prei, wokgroenten, rode kool, dopewten, worteltjes zijn hier populair.

Verder een lekker recept voor ovengroenten; spekjes, wortels, zoete aardappel, pastinaak en pompoen in stukjes op een ovenschaal. 30 minuten in de oven op 200C en dan daarna nog 10 minuten met een beetje feta kaas erop. Prima avondmaaltijd.

LilChar

Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 12:03

Qua groeten eet ik graag: paprika, wortel, verse spinazie (abslotuut favoriet), cougette, aubergine, sperziebonen. En vaak ook gewoon een zakje wokgroente. En altijd overal een ui bij.

mystery1980
Berichten: 4225
Geregistreerd: 02-11-05
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 12:03

Wat ik vaak doe is meerdere soorten groente kopen en een prutje maken van diverse variaties. Zo ook met groente die ik niet lust, die gooi ik er dan in kleine hoeveelheid door zodat je het bijna niet proeft, zo wen je aan de smaak en krijg je toch voldoende variatie binnen.

LilChar

Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 12:06

mystery1980 schreef:
Wat ik vaak doe is meerdere soorten groente kopen en een prutje maken van diverse variaties. Zo ook met groente die ik niet lust, die gooi ik er dan in kleine hoeveelheid door zodat je het bijna niet proeft, zo wen je aan de smaak en krijg je toch voldoende variatie binnen.


Ohja dat ook ja! Ik lust geen champignons, maar als ik ze klein ergens doorheen hak wel. En nu lust ik ze steeds beter.

Monster_tos

Berichten: 3823
Geregistreerd: 20-04-09
Woonplaats: Heerenveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 13:11

dollyspikkel schreef:
Veel beterschap bontejames!

Hier een goede week gehad. De weegschaal gaf -1 kg aan ten opzichte van vorige week. Hiermee ben ik bij de magische grens van - 15 kg aangekomen *\o/* .
Ik had ook nog een vraag. Als ik voor mezelf kook op kot/kamers heb ik het gevoel dat ik altijd maar 'dezelfde' groenten eet (met het probleem dat er toch een aantal groenten zijn die ik niet lust). Als ik inkopen doe ben ik altijd een beetje inspiratieloos wat betreft groenten en neem ik dan altijd maar dezelfde mee. Dus welke groenten eten jullie veel/graag? Misschien kan ik zo een beetje inspiratie opdoen :o


Ik ben ook echt geen groente eter, bij mij helpt het om er soep van te maken :) Zo maak ik rode parika soep, gele parika soep, prei soep, knoflook soep, uiensoep, pompoen soep, wortel soep en mijn laatste ontdekking maissoep <3

Gistern stiekem al een 2e date gehad met mijn trainer, vriendin belde af voor het schaatsen, toen ik dat tegen hem zei bood hij aan mee te gaan. Vanavond trainen van hem en dan morgen date 3, gaan we uit eten :o

marije1109

Berichten: 1135
Geregistreerd: 07-02-13
Woonplaats: Kraggenburg

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 14:29

Monster_tos dat is toch best serieus, hij wil graag bij je zijn.

Val zelf ook op jongere mannen, zou zeggen "ga ervoor" *\%/*

Hier gaat het langzaam de goede kant op. Het vliegt er zeker niet af, maar langzaam maar zeker.

Vooral het "dwangmatig" snaaien goed onder controle dankzij hypnotherapie.

Blon_D

Berichten: 4088
Geregistreerd: 28-11-04

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 15:44

De dag van de crematie van mijn oma even alles losgelaten savonds een pizza gehad. Volgende dag weer in het gareel de telker staat nu op -13,3 heb er dus weer 0,8 af! Nog 15 2 te gaan dan zijn de eerste 15 er af. Dan nog 15 en mag ik weer rijden! Ik stop dan nog niet wil graag op 75-80 uitkomen

fohadie
Berichten: 4291
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 15:50

Leuk Monstertoss, veel plezier met je toekomstige dates! En wat zegt leeftijd nu? Ik scheel 7 jaar met mijn verloofde.

Groente die ik regelmatig eet: Zuurkool,boerenkool,spitskool, rode kool, rode bietjes (vers en zelf gerapst of in blokjes), Rauwe witlof, Verschillende salades, wortels, doperwten, sperciebonen, spinazie, champignons, uien, paprika', augurk als tussendoortje, tomaat en komkommer. ben vast nog wel wat vergeten.

Hier alweer een heel slechte week. Ik kan met moeite lekkers laten staan en ben ruim een kilo aangekomen. Zo kom ik natuurlijk nooit voorbij de magische grens van 5kilo eraf welke ik twee weken geleden al hoopte te behalen. Ik weet waar het aan ligt en kan er nu even niets aan doen. Een schop onder mijn hol heeft even geen zin, voel ik me alleen maar rotter door. Heb besloten dit weekend nog even heel slecht te doen en dan vanaf maandag weer vol goede moed proberen de draad weer op te pakken. Sporten gaat em ook niet worden, iedere keer wanneer ik het weer oppak slaat mijn hart ophol waardoor ik weer naar het zikeenhuis mag.

En toch zit mijn broek lossen en zit mijn riem op het laatste gaatje. Blijkbaar is er wel iets af alleen veel te weinig naar mijn zin.

Fijn weekend allemaal ik hoop echt een betere week te hebben volgende week!!

Monster_tos

Berichten: 3823
Geregistreerd: 20-04-09
Woonplaats: Heerenveen

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 17:55

Goed bezig Blon, en op zulke dagen mag je de boel ook best even los laten!

Fohadie, jij bent de enige die er voor kan zorgen dat het beter wordt, je kan het!!!

Mijn ouders schelen ook 10 jaar, dus zei ook altijd leeftijd maakt niet uit, alleen was mijn vader 10 jaar ouder dan mijn moeder. Dat is (slaat natuurlijk nergens op) gevoelsmatig toch anders dan als de vrouw ouder is. Maar daar zet ik mij wel overheen :)

Nu op naar de sportschool, gezellig met hem trainen ;)

bontejames

Berichten: 542
Geregistreerd: 17-02-16
Woonplaats: Apeldoorn

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 14:23

De pijn van de tandarts is gelukkig een heel stuk minder. Voor vandaag hebben ik en Bontje onze beweging weer gehad. Lesje bij de club.

Afbeelding
Afbeelding