paardrijden en overgewicht.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Renee1991

Berichten: 5974
Geregistreerd: 10-07-13
Woonplaats: Brabant

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 23:26

Jup, hier hetzelfde verhaal. Vriend had vanmiddag een vreetkick (en kan alles eten wat ie wil). We hebben friet gegeten en 's avonds nog aan de chocola. Zo stom weer.

Ylvy

Berichten: 5210
Geregistreerd: 02-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 23:48

Ik zie vandaag vooral mindere berichtjes.
Dames ( en wellicht heren) morgen maken we er een goeie dag van! Dat moet toch lukken met zijn allen?
Als je de verleiding voelt, denk dan niet alleen aan dit topic maar ook wat je wilt bereiken straks!

Hier echt een mager dagje gehad. Best slecht maar aankomen zou niet kunnen haast :')

1 broodje kip samoerai, 2 stukjes fudge chocolade. Als avondeten zelfgemaakte *gezonde* shoarma en na de BIOS enorme dorst en een ice tea gaan halen bij de mac. En ik heb de verleiding weerstaan ( en dat terwijl vriend een mcflurry had) en niks in de BIOS gekocht!

En ik heb vandaag gerend :)

Jester_

Berichten: 12260
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 00:19

Klinkt niet heel gezond op de shoarma dan na ylvy :D

moonfish13
Berichten: 18228
Geregistreerd: 20-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 00:51

Dat jullie het met snoepen op zo weinig kunnen houden zeg.
Hier is het afblijven of ik eet er teveel van. :+
Nu hoeft er hier niks af, maar ik baal wel van mijn zwakke momenten.
Ik gebruik wietolie voor mijn spieren, en daarvan krijg ik zulke foute trek..
En dan kan ik er dus niks mee, en neig ik naar vreetkicks wat wel vrij bekend is van het gebruik van wiet.

Hier moet ik wel echt gaan sporten, niet qua gewicht maar ik ben gewoon uitgezakt.
Ik had echt mooie benen en buik gekregen van het 2x per week zwemmen en buikspieroefeningen in het water, maar een pauze van dik 3 weken was niet goed. :+
Ik hou het nog wel goed vol trouwens, dus het zal er vast vlot weer aan zitten.

kwita

Berichten: 6543
Geregistreerd: 14-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 05:35

Ylvy schreef:
Ik zie vandaag vooral mindere berichtjes.
Dames ( en wellicht heren) morgen maken we er een goeie dag van! Dat moet toch lukken met zijn allen?
Als je de verleiding voelt, denk dan niet alleen aan dit topic maar ook wat je wilt bereiken straks!


ja dat ga ik proberen toe te passen had gister echt een prut dag , bedankt voor de motivatie!

blubblabhoi

Berichten: 521
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Friesland

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 08:25

Grrrr sta nu een week stil terwijl ik niks 'fout' heb gedaan |(

bontejames

Berichten: 542
Geregistreerd: 17-02-16
Woonplaats: Apeldoorn

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 08:53

Hmmm ik denk telkens: "dat een snoepje kan toch geen kwaad"? Bij mij dus wel want dan worden het er twee, of drie, of vier :+ :+

Jester_

Berichten: 12260
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 10:20

Hier ook al paar dagen stil -O-

Butterfly
Berichten: 2857
Geregistreerd: 14-03-08

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 10:28

Mijn weegschaal was vanmorgen ook niet lief, al denk ik dat het vocht is. Het meetlint was wel lief, vandaar mijn vocht idee. Heb gistermiddag nog een mok bouillon gehad en gisteravond waren we op visite. Wel heel veel gelopen gisteren (ruim 20.000 stappen) :)
Ow, die visite: er kwam chips op tafel en ze vroegen wat ik wilde drinken (hele lijst sapjes werd opgenoemd). Ik vroeg of het water mocht zijn en toen bleek dat ze ook nog spa hadden, dat "water met een smaakje en 0kcal" spul :') dus heb dat gehad. En voor het eerst kon ik me weer inhouden qua snacks! Ik heb een paar kroepoekjes gepakt, maar voelde niet de drang om alles te eten *\o/*
Vandaag Ikea, dus qua drinken zal het ook niet fantastisch zijn. Ik denk dat ik maar gewoon ergens volgende week weer ga wegen haha.

Ik las hier ook allemaal mindere verhalen, wat jammer! We kunnen dit!

_Melanietje_
Berichten: 666
Geregistreerd: 01-06-06

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 11:09

Nou mijn weegschaal houdt ook van grapjes. Ga ik op de weegschaal staan geeft hij 86,7 kg aan. Ik schrik me kapot omdat ik de laatste keer 90,8 woog 2 dagen daarvoor. Denk dar klopt niet zeker gezien ik gisteren uit eten ben geweest. Dus ik nog een keer erop 90,3. Daarna maar voor de zekerheid nog een keer erop gaan staan 90,3. Dus ben mijn kerstkilo's kwijt *\o/* teller staat op 3,4 kg bijna mijn eerste doel bereikt namelijk 4 kilo afvallen, ofwel onder de 90 kg wegen.

Monster_tos

Berichten: 3823
Geregistreerd: 20-04-09
Woonplaats: Heerenveen

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 11:39

Hier ook goed nieuws! Weer 0.7 kilo er af, maakt het totaal op -7.3 in 7 weken. Blij mee!! Nog 0.7 en dan zit ik onder mn eerste doel van 100 kilo.

Voor de mensen waarbij het nog even niet wil, een paar pagina's geleden heb ik een aantal vragen geplaatst. Het helpt echt heel erg om hier voor jezelf antwoorden op te geven en deze regelmatig terug te lezen. Ik kon de motivatie en de kracht ook echt niet vinden, en nu gaat het mij zo makkelijk af!

Laura1982

Berichten: 4071
Geregistreerd: 23-01-04

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 12:37

Mijn weegschaal was niet lief vandaag zwaarder dan toen ik begonnen ben. Net op.de sportschool maar even maximaal getraind en hopelijk morgen weer een beetje resultaat te zien.

Tigra_
Berichten: 13059
Geregistreerd: 31-03-08
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 13:03

Positief blijven. Heel normaal dat je even stilstaat of terug valt. Blijven volhouden en dan kom je er wel.

Weet niet of er hier zijn die graag youtube filmpjes kijken maar hier zal er even een plaatsen misschien wel fijn voor mensen om toch wat motivatie te halen. Zelf volg ik haar graag, ze geeft goede uitleg, heeft ook wat beginners workouts en andere dingen. Ook heeft ze een site waar leuke dingen opstaan.



EmptyWords

Berichten: 10576
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-17 13:14

wat een fijn filmpje! blijkbaar ben ik dus niet zo slecht bezig. ze bevestigd precies waar ik mee bezig ben

Laura1982

Berichten: 4071
Geregistreerd: 23-01-04

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 13:30

Nou ind dit filmpje bevestigd dat ik het op de juiste wijze aanpak. Bedankt voor het plaatsen.

Eloya

Berichten: 5189
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 14:12

heel fijn filmpje zeg

Weegschaal was vanmorgen een beetje lief en niet lief :P ik ben niet aangekomen, maar maar 100 gram afgevallen, maar ben ook ongesteld dus kan goed kloppen

Nu weer verder met de week, boodschappen dag hier dus kan weer inslaan voor gezonde week haha, iemand nog lekkere tips voor op de wrap, keer wat anders dan kip en zuivelspread?

Puppetje
Berichten: 1011
Geregistreerd: 24-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 14:15

Wat een leuk filmpje!

Monster_tos

Berichten: 3823
Geregistreerd: 20-04-09
Woonplaats: Heerenveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 14:51

Eloya schreef:
heel fijn filmpje zeg

Weegschaal was vanmorgen een beetje lief en niet lief :P ik ben niet aangekomen, maar maar 100 gram afgevallen, maar ben ook ongesteld dus kan goed kloppen

Nu weer verder met de week, boodschappen dag hier dus kan weer inslaan voor gezonde week haha, iemand nog lekkere tips voor op de wrap, keer wat anders dan kip en zuivelspread?


Carpaccio wrap!! Lekker met sla, pijnboompitten, gedroogde tomaatjes, verse parmasaan en een pesto dressing.

Verder kunnen in principe alle salades die je lekker vindt ook in een wrap :)

Josien_

Berichten: 9003
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 15:02

Gisteren even uit de band gesprongen door frietjes te eten, maar vandaag lekker gesport.
Dus nu weer door op de goede weg.

Dat filmpje is inderdaad erg leuk!!

OEh en die carpacciowrap klinkt lekker!

Ylvy

Berichten: 5210
Geregistreerd: 02-10-12

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 15:58

Kipwrap, daar heb ik wel zin in haha.

Hier voor het eerst wortelkokossoep gehad. En ik heb koekjes geweigerd haha. Nadeel is dat ze tot 16 u nog op tafel liggen..

Otti1977

Berichten: 3041
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: in een hutje op de hei!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 15:59

Philadelphia bieslook light,bladsla en coburgerham. Ik vind het heerlijk. De weegschaalwas voor mij heel lief vanochtend de teller staat -2.9 Net weer hard gelopen. Les 4 van start to run. Het wordt nog wel wat met me.

Eloya

Berichten: 5189
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 17:12

Hier weer lekkere dingen om te experimenteren gehaald, 2 weken geleden was het pompoen, vorige week zoete aardappel en dit keer ingrediƫnten om gezonde bananen brood te maken. even kijken wanneer ik er tijd voor heb

_Melanietje_
Berichten: 666
Geregistreerd: 01-06-06

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 18:30

Vandaag lekker een uur gewandeld met mijn paardje daarna nog ff de paarden helpen binnen zetten. Nu lekker opwarmen voor de kachel

EmptyWords

Berichten: 10576
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-17 18:49

Ik heb ruim 2 uur gelopen vandaag. Morgen een zware trail voor de boeg, dus vanavond maakt 't me niet uit. Vanaf maandag weer goed opletten en schrijven

JesdaJinn

Berichten: 10442
Geregistreerd: 23-01-12
Woonplaats: Nijverdal

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 19:00

Vanmorgen stond ik op met barstende koppijn. Erg lang geleden voor mij!
Toch gaan trainen met de hond. We hebben een uurtje les maar we hebben veel stil gestaan omdat de groep erg druk was. Daarom stuk minder gelopen. Wel vanmiddag samen met mijn ouders naar de markt geweest en heb lekker loempia gekocht! Zo super lekker.
Morgen heb ik ook training met de hond en denk dat ik dan wel heel hard moet werken :P