paardrijden en overgewicht.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
daffodil

Berichten: 10442
Geregistreerd: 12-11-03

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 17:52

Ik zweer bij de treggings van de C en A, zijn maar een tientje en zitten zalig! Zeker nu ik hard aan het afvallen ben, is dat ideaal want verslijten doe ik ze niet. Ik ben zelf ook lang, 182 en vind ze echt lang zat! En niet klemmend rond mijn buik want daar kan ik echt niet tegen.

Anoniem

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 17:57

Asos is alleen online te krijgen ja, maar je kan het wel gratis terugsturen en je betaalt geen verzendkosten. Ik zweer erbij. Met mijn lengte en gewicht is het echt moeilijk om een broek te vinden voor minder dan 100 euro en bij Asos kosten ze maar twee tientjes.

callum
Berichten: 2783
Geregistreerd: 06-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 18:00

daffodil schreef:
Ik zweer bij de treggings van de C en A, zijn maar een tientje en zitten zalig! Zeker nu ik hard aan het afvallen ben, is dat ideaal want verslijten doe ik ze niet. Ik ben zelf ook lang, 182 en vind ze echt lang zat! En niet klemmend rond mijn buik want daar kan ik echt niet tegen.


Die draag ik ook graag zitten super lekker en ik kan op mijn buik geen strakke broek verdragen door hele pijnlijke darmen

Eloya

Berichten: 5192
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 18:08

hmm ik had de smaak van warme pompoen heel anders verwacht, even kijken wat ik ermee ga doen...
of ik het ergens in verwerk of iets anders..

Jullie nog tips

Grapjasjes12

Berichten: 18642
Geregistreerd: 01-09-09

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 18:23

Ik doe het het liefst door de havermout of maak er soep van.

LilChar

Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 18:27

Ik zou er inderdaad gewoon soep van maken dat is het makkelijkst en gezond. Vind je het niet lekker dan?

Eloya

Berichten: 5192
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 18:50

Ja de smaak, ik vind het niet vies, maar gewoon anders. misschien had ik het iets te zoet ingeschat..
soep kan ik wel proberen. en anders lusten mijn ratjes het ook wel haha. en gaan we wat anders proberen een keer. ik probeer nu wel meer groente te ontdekken.. anders eet ik het liefst de hele week broccoli, bloemkool, wortels en paprika

Stippie

Berichten: 1366
Geregistreerd: 07-02-04
Woonplaats: Achter de hoge bergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 18:52

Afbeelding
Vandaag die weegschaal gekregen.
Kan je met je smartphone via bluetooth met een app synchroniseren.
Het zou behalve je gewicht ook je BMI, lichaams vet, lichaams vocht, spiermassa, bot gewicht en orgaan vet meten.
Ik moet er nog even voor gaan zitten om het in te stellen enzo. Het leek me in elk geval heel erg handig en fijn.
Iemand toevallig ervaring er mee?

callum
Berichten: 2783
Geregistreerd: 06-09-10

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 19:07

Gaaf ding zeg

_MelisS

Berichten: 2979
Geregistreerd: 05-08-05
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 19:18

Inderdaad gaaf ding!


Pff heb vandaag veelste weinig gegeten, heb dr nu echt last van, heb gewoon honger :=

Jester_

Berichten: 12264
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 19:19

Ben benieuwd of die bevalt! Zo 1 wil ik ook wel :j

Lisa_WB

Berichten: 820
Geregistreerd: 07-06-13
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 19:57

Emmaa_ schreef:
Asos is alleen online te krijgen ja, maar je kan het wel gratis terugsturen en je betaalt geen verzendkosten. Ik zweer erbij. Met mijn lengte en gewicht is het echt moeilijk om een broek te vinden voor minder dan 100 euro en bij Asos kosten ze maar twee tientjes.


Heb even snel rondgekeken, maar wat een leuke dingen hebben ze! Gaat dat makkelijk met retouren? En hoelang is de verzendtijd ongeveer?

_MelisS

Berichten: 2979
Geregistreerd: 05-08-05
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 20:00

Ik bestel nog wel kleding bij de bonprix ook! Die maten komen over het algemeen ook wel goed overeen
en de C&a vind ik wel fijn qua broeken!
Slijten bij mij toch heel snel dus vind het dan een beetje zonde om nu heel veel goed uit te geven aan dure broeken!

Picassox
Berichten: 10678
Geregistreerd: 01-05-06
Woonplaats: Arnhem

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 20:03

En de stretchbroeken van de Zara maat 44? Die zaten eerder bij mij heel goed!

Inmiddels stiekem best wel trots dat ik een paar mooie Levi's en Tommy Hilfiger broeken heb in spijkerbroekmaat 29!

Nu naar de 28! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 20:36

xLisaSpelt schreef:
Emmaa_ schreef:
Asos is alleen online te krijgen ja, maar je kan het wel gratis terugsturen en je betaalt geen verzendkosten. Ik zweer erbij. Met mijn lengte en gewicht is het echt moeilijk om een broek te vinden voor minder dan 100 euro en bij Asos kosten ze maar twee tientjes.


Heb even snel rondgekeken, maar wat een leuke dingen hebben ze! Gaat dat makkelijk met retouren? En hoelang is de verzendtijd ongeveer?

Ik heb dingen van Asos afhankelijk van wanneer ik het bestel meestal wel met 3-4 werkdagen binnen. Retourneren gaat gewoon met een sticker, die plak je op en dan breng je hem naar het postkantoor :)

Stippie

Berichten: 1366
Geregistreerd: 07-02-04
Woonplaats: Achter de hoge bergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 21:03

De weegschaal gaat morgen weer terug naar de winkel |(
Door het synchroniseren met de telefoon gingen we er meerdere keren op staan en telkens gaf die wat anders aan.
En al helemaal als we met de persoonlijke instellingen er op ging staan.
Wel was alles minder als de vorige keer bij de diëtiste wegen. Maar -17 kilo in 2 ruime weken geloof ik niet. En als eerste was het -6. Die zou dan nog net kunnen ivm de griep. En tussendoor was het weer -2.5 waar ik meer vertrouwen in heb. Maar het verschil is te groot om de weegschaal te vertrouwen.

Geen aanrader dus helaas. Dan maar weer op zoek naar een wel goede weegschaal aangezien ik er (expres O:) ) geen had.

JesdaJinn

Berichten: 10443
Geregistreerd: 23-01-12
Woonplaats: Nijverdal

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 21:05

Afbeelding

Zo lekker!

Eloya

Berichten: 5192
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 21:10

Ben je om haha, ik heb er voor vanavond of morgenvroeg nog 1

van 16-20 januari kan je gratis meedoen met allerlei aqua sporten, misschien ga ik er 1 of paar proberen om te kijken of ik het wat vind...
Is in raalte

en vanavond naar de badminton zaal voor de eerste keer, weet niet of ik meteen mee ga doen :P vind ik toch altijd spannend haha

EmptyWords

Berichten: 10576
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-17 21:12

balen van de weegschaal.

was ik klaar op t werk, moest ik nog 25 min wachten op de trein en ik had onwijs behoefte aan zout of zoet. ben de ah to go ingelopen en heb echt alles in mijn handen gehad. het meeste vond ik gewoon teveel calorieen hebben (terijl ik nog ruimte zat had). uiteindelijk een pocketsize pakje tucs meegenomen. heerlijk van genoten. Net mn eten op en nu tijd om de kou in te gaan naar t paard.

lovelucydan

Berichten: 2066
Geregistreerd: 10-10-06
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 21:20

bontejames schreef:
marije1109 schreef:
Bontejames dat kan toch geen 86 kilo zijn? Bedoel je geen 68


Het kan.. ik sport natuurlijk wel, fiets elke dag 1,5 uur en rijd paard. Mijn benen zijn vooral het zwaarst, ik heb maat 42 in mijn broeken. Ik ben breed gebouwd, heb ook een maatje L nodig in bovenklendig.

Sommige mensen zullen misschien denken dat ik mij aanstel maar als ik zit dan heb ik toch ook echt een flink buikje hoor :'). Enneh de kilo's liegen er niet om he. Ik ben natuurlijk wel wat jonger (denk de jongste) dan de meeste mensen op dit topic.




Jij bent precies mij qua figuur! Het oogt niet heel zwaar maar het is wel te zwaar. Ik wil er daarom ook 10 kilo af hebben. Ik ben 1.83 en weeg nu 86 kilo

Butterfly
Berichten: 2857
Geregistreerd: 14-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 21:21

Oow Stippie, wat balen! Maar zo werkt het ook niet, dat is wel heul veul verschil steeds :wow:

Ik heb vanavond champignons en paprika door een speltpannenkoekmix gegooid. Zat bomvol daarna! Vandaag al veel gewandeld en vanavond ook nog een halfuurtje. Ik heb mijn S-Health app weer geactiveerd, maar daardoor heeft hij mijn huge-ass wandeling van vanmorgen niet meegeteld in de stappenteller. Ach, ik weet het zelf gelukkig wel :p

Eloya: badminton is leuk! Lijkt me ook leuk om te gaan doen als sport, maar eerst werk vinden :P

EmptyWords: heel herkenbaar! Goeie keuze gemaakt!

bontejames

Berichten: 542
Geregistreerd: 17-02-16
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 21:54

lovelucydan schreef:
bontejames schreef:


Het kan.. ik sport natuurlijk wel, fiets elke dag 1,5 uur en rijd paard. Mijn benen zijn vooral het zwaarst, ik heb maat 42 in mijn broeken. Ik ben breed gebouwd, heb ook een maatje L nodig in bovenklendig.

Sommige mensen zullen misschien denken dat ik mij aanstel maar als ik zit dan heb ik toch ook echt een flink buikje hoor :'). Enneh de kilo's liegen er niet om he. Ik ben natuurlijk wel wat jonger (denk de jongste) dan de meeste mensen op dit topic.




Jij bent precies mij qua figuur! Het oogt niet heel zwaar maar het is wel te zwaar. Ik wil er daarom ook 10 kilo af hebben. Ik ben 1.83 en weeg nu 86 kilo[/quote]

Mede lotgenoot :(:)

LesleyxLinn
Berichten: 1102
Geregistreerd: 14-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 22:42

Wat goed dat je dit topic plaatst! Ik ga ook mee doen.

Ik ben 1,5 jaar terug begonnen met afvallen. De eerste 2 maanden ben ik heel streng geweest voor mezelf, o.a omdat ik op vakantie ging naar Spanje. Ik ben 10 kg in 2 maanden kwijt geraakt door rond de 1000 calorieën te eten en daar ook bij te bewegen. In de 4 maanden daarna ben ik nog eens 10 kg kwijt geraakt, ik at toen tussen de 1200 tot 1500 calorieën en dan liep ik minimaal 5 keer in de week minimaal 10.000 stappen per dag. Na dat half jaar het eten weer langzaam opgebouwd, maar toch nog 2 kilo afgevallen toen ik tijdelijk werkte in de horeca waardoor ik toch 22 kg kwijt was. Helaas is er nu een jaar later al weer 5 kg bijgekomen en ben ik voor mijn lengte 3 kg te zwaar.

Mijn hoofddoel is nu 10 kg eraf. Mijn subdoel is eerst 4 om weer een gezond gewicht te hebben. Daarna nog 2 keer 3 kilo eraf, omdat ik weet dat dat ik daarna toch weer een paar kg aan zal komen. Ik moet alleen een balans vinden tussen mijn oude gewoontes en te strenge diëten en dat zijn mijn grootste valkuilen.

Laura1982

Berichten: 4072
Geregistreerd: 23-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 22:44

Ik ben toch zo blij met dit topic het motiveert mij enorm om door te zetten en als ik even een dipje heb lees ik zulke positieve berichten dat ik er weer vol voor ga.

Jester_

Berichten: 12264
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 22:55

En ik ben trots dat ik mijn lievelings chocolade heb afgeslagen :D