paardrijden en overgewicht.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Josien_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 16:37


cam
Berichten: 3019
Geregistreerd: 09-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 16:42

Vandaag bij de HA geweest.
Bloeddruk was op het randje, en gewicht te hoog :D maar dat wist ik al. Was wel bijna 3 kilo meer dan thuis. :(
Verwijsbriefje voor de diëtiste gekregen.
En bloed prikken en urine inleveren om te controleren voor suikerziekte, cholesterol en nieren.

Volgende week de uitslag.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34632
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 16:45

cam: gewoon weer lekker thuis op de weegschaal gaan :j hopelijk komen er geen gekke dingen uit het bloedonderzoek.

Eloya

Berichten: 5192
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 16:50

ik heb de pompoen in de oven staan haha, 40 min op 200 graden met bakpapier eronder :P
Ben benieuwd.

Verder vanmiddag best veel gelopen en trappen gepakt ipv liften. en dan 2 witte pistoletjes gehad
en volkoren wraps uitgeprobeerd en die zijn veel en veel lekkerder dan gewone en nog gezonder ook :)

Ook succes voor de nieuwe mensen in het topic!

Een foto kan zeker erg vertekenen, mijn gewicht zit voornamelijk op mijn benen en beetje buik. dus met goede kleding schatten ze mij zo een flink aantal kg lichter..

ik ben 1,68/1,70 bij 108,2 (start gewicht, dus nu 107,2)

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34632
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 16:53

Bij mij zit het helaas allemaal rond mijn buik. Ik vind het daarmee vooral lastig om broeken te vinden die fijn zitten, meeste zakt af en dat is niet flatteus. Tegenwoordig is bijna alles heupmodel, en als je een wat hogere taille vind heb je gelijk een oma broek te pakken.

Josien_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 16:55

SusanH schreef:
Bij mij zit het helaas allemaal rond mijn buik. Ik vind het daarmee vooral lastig om broeken te vinden die fijn zitten, meeste zakt af en dat is niet flatteus. Tegenwoordig is bijna alles heupmodel, en als je een wat hogere taille vind heb je gelijk een oma broek te pakken.


Vind je? Ik merk juist dat er super veel hoge modellen zijn!
Of ik heb een ander idee van hoog haha. In ieder geval op/net over de navel.
Jaar of 10 geleden zaten de meeste broeken daar nog ver onder.

Eloya

Berichten: 5192
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 16:57

Broeken vind ik ook heel lastig, ik heb flink forse bovenbenen, ook wel redelijk achterwerk en wel een taille én een flinke holle rug
ik moet dus grote maat voor mijn benen en meestal wel 2 maten kleiner om bij de broekband goed te zitten. meestal koop ik dus de grotere en naai ik een coupenaadje in de boord zodat hij niet van mn achterwerk afzakt en een riem erom

mystery1980
Berichten: 4225
Geregistreerd: 02-11-05
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 16:59

Oh broeken, hou op schei uit. Ik heb vrij dikke bovenbenen en een slanke taille in verhouding, geen broek die past :(

Eloya

Berichten: 5192
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 17:00

@mystery, ik had vandaag eindelijk een redelijke pasvorm qua broek bij roetgering (overijssel) moet straks even het merk kijken, maar kassa 100 euro :O gelukkig 50% korting maar toch nog veel voor een broek, heb hem maar wel meegenomen en hou hem voor nette dingen waar ik niet graag een riem bij wil dragen...

maar pff waarom zo duur allemaal, of stretch en na een tijdje is die toch weer te wijd omdat die uitgelopen is

Josien_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 17:01

Oh, de bekende broek die achter bij je rug een beetje open staat ? :D
Lang leve de shaping jeans van H&M *\o/*

mystery1980
Berichten: 4225
Geregistreerd: 02-11-05
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 17:03

Eloya schreef:
@mystery, ik had vandaag eindelijk een redelijke pasvorm qua broek bij roetgering (overijssel) moet straks even het merk kijken, maar kassa 100 euro :O gelukkig 50% korting maar toch nog veel voor een broek, heb hem maar wel meegenomen en hou hem voor nette dingen waar ik niet graag een riem bij wil dragen...

maar pff waarom zo duur allemaal, of stretch en na een tijdje is die toch weer te wijd omdat die uitgelopen is


welk merk of waar was je geslaagd?

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34632
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 17:05

Ik kan ze hier in de winkels niet vinden Josien. Of ze zitten lekker en lopen dan enorm uit waardoor ze alsnog afzakken. Google trouwens even op de shaping jeans van H&M, kocht daar normaal nooit broeken vanwege de pasvorm daar (als je normaal maat 40 hebt moet je daar maat 44 of 46 kopen, althans dat was vroeger zo) maar die shaping jeans zijn dus wel fijn? En is de maatvoering een beetje normaal? Of vallen die heel klein?

Ik kocht eerder slim fit bij M&S maar ja, die zijn failliet helaas.

mystery1980
Berichten: 4225
Geregistreerd: 02-11-05
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 17:07

Josien_ schreef:
Oh, de bekende broek die achter bij je rug een beetje open staat ? :D
Lang leve de shaping jeans van H&M *\o/*


Helaas ook daar kom ik niet in.

Anoniem

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 17:09

Bij Asos hebben ze een plus-size collectie met hoge broeken die relatief goed aansluiten bij de taille! Groot voordeel vind ik dat ze veel lengtematen en ook veel breedtematen hebben en dat je ze eindeloos kan varieren. Omdat ik zo lang ben moet ik meestal speciale broeken die er weer niet in breedtematen hoger dan 32 zijn. Daar past mijn reet nog net niet in :=

Eloya

Berichten: 5192
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 17:11

Ms maakt een doorstart! en de winkel bij ons blijft open

@mystery, bij roetgerink in enter en deze broek, is ook een webshop van. is wel super stretch dus heb maat kleiner dan normaal gedaan en ook gepast. beetje strak nog maar loopt erg uit ben ik bang. hebben ook lengte maten volgens mij
http://www.roetgerink.nl/gerry-weber-ed ... 60267.html

Mizora

Berichten: 18097
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Oudenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 17:12

Mij bij past Miss Etam het beste, en dan het model Jazz nog het meest.

Amandavd
Berichten: 12105
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 17:13

In wat voor soort voedingsmiddelen zit natrium?

Otti1977

Berichten: 3041
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: in een hutje op de hei!

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 17:13

Zout toch?

mystery1980
Berichten: 4225
Geregistreerd: 02-11-05
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 17:14

Eloya schreef:
Ms maakt een doorstart! en de winkel bij ons blijft open

@mystery, bij roetgerink in enter en deze broek, is ook een webshop van. is wel super stretch dus heb maat kleiner dan normaal gedaan en ook gepast. beetje strak nog maar loopt erg uit ben ik bang. hebben ook lengte maten volgens mij
http://www.roetgerink.nl/gerry-weber-ed ... 60267.html


vergeten te melden, er zit ook nog een buik in de weg, bang dat deze broek te hoog is voor mij.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34632
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 17:16

Vind Miss Etam erg uitlopen. Asos is alleen online toch? Ik wil wel kunnen passen, zeker broeken.

Amandavd
Berichten: 12105
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 17:17

Ik koop bijna altijd mijn broeken bij MS Mode of Miss Etam, in Roermond hebben ze nu broeken voor 3 euro, het laatste van de uitverkoop.

Eloya

Berichten: 5192
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 17:18

ik ben ook echt van het passen, als er gratis geretourneerd mag worden wil ik nog wel eens wat bestellen maar zeker broeken wil ik kunnen passen. al heb ik een hekel aan shoppen en passen :P lekker tegenstrijdig

hmm het begint hier al wel erg naar pompoen te ruiken haha
zal zo eens kijken hoe de over ervoor staat

Josien_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 17:18

SusanH schreef:
Ik kan ze hier in de winkels niet vinden Josien. Of ze zitten lekker en lopen dan enorm uit waardoor ze alsnog afzakken. Google trouwens even op de shaping jeans van H&M, kocht daar normaal nooit broeken vanwege de pasvorm daar (als je normaal maat 40 hebt moet je daar maat 44 of 46 kopen, althans dat was vroeger zo) maar die shaping jeans zijn dus wel fijn? En is de maatvoering een beetje normaal? Of vallen die heel klein?

Ik kocht eerder slim fit bij M&S maar ja, die zijn failliet helaas.


Ik vind ze zelf heerlijk. Enorm veel stretch dus ze zien er mini uit, maar ik pas wel in mijn normale maat. Zelf vind ik ze bijna net zo fijn zitten als een joggingbroek.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34632
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 17:19

Ik ga couscous salade met falafel eten. Moet alleen eten, dus heb maar een maaltijdsalade gehaald. Kom er serieus net pas achter dat falafel geen vlees is :')

Ga ik toch eens bij H&M kijken Josien, dank je voor de tip!

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 17:49

Broeken hier ook een drama. Allemaal te kort en geen lengtematen te krijgen. Alleen bij Jeans Center maar je wil ook wel eens iets anders dan een spijkerbroek. En ook belangrijk dat ze niet om mijn pens knellen :)
En ik wil ze ook nog kunnen passen, ik bestel niks via internet.