paardrijden en overgewicht.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
_KellyAV
Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 20:02

Oh ik wil ook graag mee doen!!

Ik wil ook dolgraag afvallen en weet hoe moeilijk het is. Ik mag mezelf inmiddels ervaringsdeskundige noemen in de verschillende diëten die er bestaan :') maar ik ben er daardoor ook achter gekomen dat ik het geen dieet meer wil noemen. Dus bij deze ga ik minderen in suikers, gevarieerd en gezond eten (met mate uiteraard) en bovenal veel meer water drinken. Ik ben ook gestart bij een gewichtsconsulente om samen met haar te kijken wat nu het beste voor mij is. Ook ga ik over anderhalve week ongeveer weer beginnen in de sportschool.

Verder voor m'n paard, ik denk niet dat ze zozeer "last" van mij heeft. Maar als er een kilootje of 15/20 af is, zal ik vast een blijer paard hebben :D

Ik zag laatst ook de regeling van de knhs die ze misschien in willen gaan stellen.
De 20% regeling. Ik heb het even uitgerekend en gelukkig zit ik nog ver onder de 20% van de maximale draaglast, maar wel iets boven de 15%.

Dus mijn eerste doel: onder die 15% komen zodat ik zonder zorgen op mijn paard kan blijven rijden!

Ohja, en m'n petrie laarzen aan kunnen die al jaren voor de sier in de garage staan... |o

♥♥♥♥♥


_KellyAV
Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 20:06

xLisaSpelt schreef:
Eloya schreef:
Hier vandaag goede dag
Betere keuzes gemaakt, geen standaard saucijzenbroodje of kroket maar een broodje met kaas, komkommer, sla en ei. Zonder dressing en boter

Gedroogd fruit Ipv niet vullende koekjes in overvloed. En Crystal clear en minder cola

Verder kwark gehaald voor de late avond trek. En havermout om te proberen voor ontbijt. Want ik ontbijt zeer slecht

Ik wil het nu echt
De knop moet om


Met gedroogd fruit moet je ook erg oppassen, hier zit stiekem ook veel suiker in. Maar zeker al beter dan koekjes!

Tips voor havermout; doe er een appel of -halve- banaan doorheen met wat nootjes/krentjes en een snufje kaneel. Zo vind ik het erg lekker en nog steeds gezond!


Of probeer met een eetlepel cereal jam, dat doe ik vaak! Anders vind ik het niet zo lekker, en in die jam zit veel minder suiker!

Of een appel inderdaad met wat kaneel en eventueel wat agavesiroop :)

♥♥♥♥♥

_KellyAV
Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 21:07

Wauw knappe prestatie laureas! Respect! En wat een verschil tussen die foto's zeg :wow:

Gypsy; hij bedoeld het goed :j maar ik snap dat je baalt :')

♥♥♥♥♥


_KellyAV
Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 21:17

Ik wil mijn echte start gaan maken per 16 januari. Dan is m'n vakantie over en is er weer regelmaat, in hoe verre dat kan met onregelmatige werktijden :')
Bovendien ga ik zaterdag en zondag met vriendlief naar Brugge en de maandag voor 4 dagen naar Krakau, dus die paar dagen mag ik nog genieten van mezelf en dan is het over!

Ik ben ook opzoek naar wat variatie voor m'n ontbijt. Ik merk dat mijn lichaam niet goed reageert op teveel brood, dus dat wil ik beperken tot 2 snee per dag en dan het liefst tijdens de lunch.

Voorheen at ik regelmatig vruchtenyoghurt als ontbijt, maar als ik wil minderen in suikers is dat geen slimme keuze.
Brinta vind ik vies.
Havermout vind ik wel lekker, maar heb daar niet altijd een verzadigd gevoel van. Misschien te weinig? Ik gebruik die zakjes van quaker die in de magnetron moeten.
Kwark in combi met fruit vind ik lekker, hetzelfde geldt voor Griekse yoghurt. Maar welke kwark of Griekse yoghurt kan ik het beste kiezen? Bij Griekse yoghurt wil ik perse dat het een dikke substantie is :o
Misschien hebben jullie ideeën :)

♥♥♥♥♥

_KellyAV
Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 21:20

Jester_ schreef:
Hier ook een gezonde salade gegeten vanavond

En nu aan appels uit de oven met wat kaneel en rozijntjes :D

[ [url=m/qdkVQq.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/49Sk4x.jpg]Afbeelding[/url] ]


Dat jij voor je lol tuinbonen eet :r haha

Hoe maak je die appeltjes? :) lijkt me heerlijk!

Haha Gypsy heeeel begrijpelijk, je bent hartstikke koud dan heb je het liefst een bord warm eten. Wees blij dat je vriend iets maakt, die van mij moet ik het koken van iets wat niet uit de magnetron komt of aan de voordeur nog leren :')

♥♥♥♥♥

_KellyAV
Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 21:38

Jester_ schreef:
Haha dat is het probleem: ik lust alles dus eet ook echt werkelijk alles :')

Appels zijn heel simpel: in stukjes, wat rozijntjes erbij en wat kaneel. Dan ffkes in de oven als je dat lekker vind! Ik mis zelf eigg de suiker erop maar zo is het ook lekker en een keer wat anders :)


Thanks! Ga het een keer proberen :)


Gypsy schreef:
Dat is ook wel weer zo ja, hij mag graag koken en beter dan mij. (Daarom mijn liefde voor maaltijdsalades, die kun je niet aan laten branden. :')


Hahahaha zit wat in :')
Ik kan zelf eigenlijk heel goed koken al zeg ik het zelf, en dat wordt alleen maar gestimuleerd, en ik begrijp ook waarom...

♥♥♥♥♥

_KellyAV
Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 22:34

listiglistje schreef:
_KellyAV schreef:
Ik wil mijn echte start gaan maken per 16 januari. Dan is m'n vakantie over en is er weer regelmaat, in hoe verre dat kan met onregelmatige werktijden :')
Bovendien ga ik zaterdag en zondag met vriendlief naar Brugge en de maandag voor 4 dagen naar Krakau, dus die paar dagen mag ik nog genieten van mezelf en dan is het over!

Ik ben ook opzoek naar wat variatie voor m'n ontbijt. Ik merk dat mijn lichaam niet goed reageert op teveel brood, dus dat wil ik beperken tot 2 snee per dag en dan het liefst tijdens de lunch. Waarom perse brood? (KHD zijn suikers en krijg je juist honger van!) Er zijn nog genoeg andere goedvullende alternatieven (zie bv mijn tips eerder).

Voorheen at ik regelmatig vruchtenyoghurt als ontbijt, maar als ik wil minderen in suikers is dat geen slimme keuze. Optimel 0% vet? Genoeg smaken! Maar kwark hieronder genoemd is beter (minder KHD/suikers) en vult meer
Brinta vind ik vies.
Havermout vind ik wel lekker, maar heb daar niet altijd een verzadigd gevoel van. Misschien te weinig? Ik gebruik die zakjes van quaker die in de magnetron moeten. Oppassen met Quaker, als je op de achterkant van de verpakking kijkt schrik je je dood! Pak helemaal naturel onderste schap, goedkoopste en vaak de minste rommel erin!)
Kwark in combi met fruit vind ik lekker, hetzelfde geldt voor Griekse yoghurt. Maar welke kwark of Griekse yoghurt kan ik het beste kiezen? Bij Griekse yoghurt wil ik perse dat het een dikke substantie is :o Aldi 0% vet Kwark is echt dik en heel goed te doen, smaken appel/kaneel, aardbei, perzik, citroen)
Misschien hebben jullie ideeën :)


Thanks!

Waarom brood? Ik ben dol op brood en ik ben bang dat als ik dat niet meer eet het een lijdensweg wordt voor mezelf. Maar ook in brood zijn natuurlijk alternatieven.

Optimel yoghurt etc vind ik meestal niet zo lekker, vind er een smaakje aan zitten. Moet zeggen dat ik het bij de kwark (of althans die bakjes) erger vind dan bij de yoghurt.

De reden dat ik voor de zakjes van quaker kies is omdat het lekker makkelijk in de magnetron kan, zo klaar! Of kan dat met "gewone" havermout ook?

Ik zal eens gaan kijken bij de aldi! :D



Edit: even offtopic, ik kijk net in jouw profiel en zie dat jouw grote vos uit dezelfde stam komt als mijn paard :D

♥♥♥♥♥

_KellyAV
Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 22:51

Wordt het een soort soep of verdampt het water door het koken?
Even voor het beeld :D

♥♥♥♥♥

_KellyAV
Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 09:22

Ik zal vandaag eens gaan kijken in de winkel jaar Skyr. Schijnt ook erg lekker te zijn.

Wat betreft recepten wil ik die best delen met jullie :) ik woon nog thuis maar ik kook veel en ben altijd opzoek naar een nieuwe uitdaging.

Wat echt een ontzettend lekkere soep is, is de paprikasoep van voedzaam en snel (even google'n) valt bij iedereen waar ik hem voor maak goed in de smaak! Let wel op met de sambal, er moeten volgens het recept 2 theelepels in, ik doe maar een halfje! Dan vind ik de soep het lekkerste.

♥♥♥♥♥

_KellyAV
Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 14:35

Ah oh.. ik ga vanaf 16 januari ook voornamelijk slaapdiensten draaien :=
Dat is ook de datum dat ik er volgas tegenaan wil gaan, ach ik wil dit dus ik kan dit!

Iedereen is goed bezig lees ik!

Ik ga ook naar een gewichtsconsulente en moest haar een dagboekje toesturen wat ik eet op een dag. Net eens zo'n dag ingevuld op MFP, wel een dag waar ik ook steeds ongemerkt dingen naar binnen schoof. En het was toch even confronterend. Ik had net daarvoor bekeken rond de hoeveel gram suiker ik per dag wil gaan zitten (ik moet hard gaan minderen in suikers namelijk) mijn doel is 20 gram per dag. De dag die ik ingevuld had, had 60 gram suiker... oeps. Maar daarmee zie ik wel in dat ik toch wele een beetje een suiker verslaving heb.

Wat ik ook ga doen om mezelf gemotiveerd te houden is alle veranderingen bijhouden en opschrijven, en dat in een leuk boekje. Kleine haalbare doelen stellen voor mezelf en ik heb ook een lijst gemaakt met beloningen bij elke 2.5 kilo die ik afval. En als extra stimulans heeft vriendlief gezegd dat we iets leuks gaan doen wanneer ik mijn uiteindelijke doel behaald heb :D

♥♥♥♥♥

_KellyAV
Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 16:28

Veriye schreef:
wat goed, hoe jullie allemaal bezig zijn! Ik wilde er graag met de Run, Zombies! App weer gaan hardlopen, maar vanwege gezondheid moet het nog wachten en houd ik op dit moment alleen bij wat ik eet. Drinken is voor mij eigenlijk geen probleem, drink alleen water, behalve als wij uit eten (2-4 keer per jaar :D )


Vriendin van mij rende daar ook altijd mee kan ik me herinneren. Ik als echte schijtluis begin daar niet aan :')


Jester_ schreef:
Goeed bezig allemaal! Leuk om te zien dat iedereen zo gemotiveerd is :j

Ik ben net pas uit bed en had met mezelf afgesproken nu niet te wegen omdat dat toch niet klopt (ben dan wel net wakker maar toch anders dan normaal) maar was toch 0,4 minder dus jeej!


Netjes!

Ik ben nog aan het bedenken wat het beste is wat betreft het wegen. Ik weet van mezelf dat dagelijks wegen een obsessie wordt, hier heb ik al eerder mee te maken gehad. 1 keer in de week wegen is opzich prima, maar ik kan vaak niet wachten. Dus misschien vaste dagen, ma woe en vrij.
Ik kan niet wachten om ook mijn resultaten te kunnen delen!

♥♥♥♥♥

_KellyAV
Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 20:32

Wat een kletsmajoren zijn jullie zeg haha.
Ik zit nu in krakau, dus als ik weer thuis ben alles maar op mm gemakje even bijlezen.
Probeer een klein beetje verstandige keuzes te maken hier, maar ik ben vooral aan het genieten! En we lopen heel veel en ik drink bijna alleen maar water, dus gek veel zal ik er niet van aankomen

Heel goed homiafortuna!! De eerste kilo's vliegen er vaak af, een heerlijk gevoel vind ik! :D

♥♥♥♥♥

_KellyAV
Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 17:24

Is er iemand die een lekker recept voor hummus heeft? Er staan er zoooo veel op internet. Ik houd van knoflook en een beetje pittig mag ook wel :D

♥♥♥♥♥

_KellyAV
Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 07:46

bontejames schreef:
Lukt vast wel! Ik zit ook rond die lengte. Ben 1,78 en weeg nu 86 kilo. Heb 96 kilo gewogen en wat ben ik blij dat dat er al af is zeg. Nog 10 kilo (of meer te gaan). Heb overigens wel het geluk dat ik er niet "dik" en "mollig" uitzie, dat zou ik erger vinden dan het gewicht.

Spoiler:
Ik praat namens mijzelf en niet over/voor jullie!


Hoe ik er nu uit zie:
[ [url=m/z8n6j5.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik vind dat inderdaad ook belangrijker, m'n eigen gevoel en het beeld. De cijfertjes maken me minder uit, zolang ik maar blij ben met m'n lichaam want ik moet er mee leven!
Maar je zou inderdaad niet zeggen dat je 86 kilo weegt! Kan je nagaan hoe elke kilo er anders uit ziet bij een persoon, en dat lengte daar zoveel in betekent.


Amandavd schreef:
Hier moet er ook minstens 50 kilo af. En het stomme is dat ik mij in mijn hoofd helemaal niet dik voel. Pas op bepaalde momenten heb ik dat.


Herkenbaar, ik moet dan geen 50 kilo afvallen, maar ik wil wel de helft kwijt. Ik voel me dus ook niet super dik, voel me ook niet slank. Volgens de bmi meter heb ik obesitas, nou zo voel ik me echt niet. Vertelde dat verhaal ook tegen een vriendin en die keek me aan alsof ze water zag branden, ik met obesitas kon gewoon niet. Ik pas ook gewoon in de "normale" maten, oké soms komt m'n kont niet in een bepaalde broek, maar ik heb dan ook een aardige derrière :o en ook ik ben maar 1,63, als ik nou wat meer schoppen onder m'n kont had gehad was het al een heel ander beeld

♥♥♥♥♥

_KellyAV
Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 10:13

lovelucydan schreef:
Vanmorgen weegmoment start gewicht 88 en vanmorgen 85.4 trots op mezelf


Netjes!! Goede reden om trots te zijn :)

Ik ga zo even op de fiets richting de supermarkt, staat wel een aardig windje.. Heb net op pinterest wrap inspiratie opgedaan en ik krijg er zo'n honger van..

♥♥♥♥♥

_KellyAV
Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 09:26

Tyrcanol schreef:
pff zie je wel.. kei hard m'n best gedaan super gezond gegeten. Vanalles afgeslagen 2x gesport (wel beperkt ivm m'n hamstring)
en in een week 200 gram afgevallen..

kan wel janken ;(

Ik weet dat ik met mijn lengte niet veel verbrand en dat ik moet sporten maar ik wil niet de rest van mijn leven 6x per week sporten ..

Toen ik nog kon hardlopen en fietsen enzo ging het veel beter maarja mijn hamstring wil niet beter worden ..

Vinden jullie het na een tegenslag ook zo moeilijk om vol te houden ipv de kasten leeg te vreten omdat t toch geen zin heeft.


Heel herkenbaar inderdaad, maar je moet volhouden!! Misschien ben je wel iets gegroeid in spieren. Je kan het!

Ik heb een paar maanden terug een programma gevolgd in de sportschool en daarmee zou je 1 tot 2 kledingmaten verliezen in 1 maand. Ik was er al een beetje sceptisch over en gedurende het programma merkte ik er weinig van. Ja m'n conditie was veel beter geworden, maar de weegschaal bleef maar hangen. Tot ik uiteindelijk m'n weegmoment had in de sportschool, 5 cm van m'n buik af, 2 kilo vet minder en 2.5 kilo spieren erbij. Dus het was geen wonder dat ik geen verschil zag, maar daarom motiveerde het ook niet heel erg.

Otti1977 schreef:
Ach balen zeg. Kan me voorstellen dat je denkt waar doe ik het voor. Hoe reken je je bmr uit?


Ik zoek het altijd op via Google, misschien kan het ook via mfp.

Kwam dit net tegen: BMR Vrouwen -> 655 + (9,6 x gewicht in kilo´s) + (1,8 x lengte in cm) – (4,7 x leeftijd in jaren)
Vind het zelf makkelijker om het in te voeren via een website en dat die het dan berekend

♥♥♥♥♥

_KellyAV
Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 13:41

Wauw blubblabhoi, wat een prestatie!! Super netjes, en een mooie kickstart :D

TS Wat super fijn dat er nu toch bijna anderhalve kilo af is! Ga zo door *\o/*

Gypsy, rare weegschaal heb jij :')
Misschien een andere kopen of verschillende plekken in huis uitproberen?
Door al die schommelingen van die weegschalen van jullie begin ik te twijfelen of die van mij wel goed is :') Ik ga er altijd maar 1 keer op. Ik ga maandag weer wegen, dan maar even een paar keer erop gaan staan.. :=

♥♥♥♥♥

_KellyAV
Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 14:26

Mijn BMR zit rond de 1700, en het enige waar ik de hele tijd aan denk is hoe ze kunnen zeggen dat Cambridge 500 "gezond" is >;) Ik heb het zelf gedaan met alle gevolgen van dien.

Gelukkig weet ik nu beter :) de 23e heb ik een afspraak met mijn gewichtsconsulente en heeft ze een schema voor me gemaakt, ik ben heel benieuwd hoe dat er uit gaat zien!

♥♥♥♥♥

_KellyAV
Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 18:45

Zoiets ga ik ook eten zometeen Kiannah, ben benieuwd hoe het smaakt!

Verstandige keuze Jester, ik vind die snack a jack dingen altijd heel erg lekker. Maar ik ben dan ook echt gek op rijstwafels :')

♥♥♥♥♥

_KellyAV
Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 08:59

Hier iemand die wel dol op fruit is :D maar ik moet ook opletten dat ik het voldoende eet. Als we thuis alleen maar appels hebben eet ik nagenoeg geen fruit.

Zometeen op de weegschaal := ook ij ga vanaf vandaag volop met jullie meedoen!

Ik ben er zo vreselijk klaar mee. Ik heb vooral ook zo vaak buikpijn en een opgeblazen gevoel. En ik heb dit weekend alleen maar stamppotten gegeten en shoarma :+ dat werkt wel lekker in op je darmen etc.
Verder ga ik ook onderzoeken door verschillende dingen te eten waar die buikpijn/opgeblazen gevoel vandaan komt. Ik heb het idee dat het van gluten en teveel suikers komt, maar wie weet is dat niet zo. Maar om daar in te middelen is sowieso niet verkeerd, ik kom al aan als ik naar brood kijk :') en ik vind het zo lekker..

♥♥♥♥♥

_KellyAV
Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 09:20

Amandavd schreef:
Hier iemand die maar heel weinig lust van alles, dus als ik ga afvallen zeg ik dat bijna tegen niemand omdat je dan altijd allerlei commentaar krijgt als je maar weinig lust. Niet echt motiverend haha/


Ik luste eerst ook echt bijna niks, maar nu eet ik eigenlijk alles :D er is dus nog hoop haha

♥♥♥♥♥

_KellyAV
Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 09:45

cam schreef:
Hier niet afgevallen in een week.
Zelfs iets aangekomen. :(
Ga maar eens beginnen met een schema maken wat ik ga eten per dag met ook de tussendoortjes erbij. Nu snaai ik in de avond nog wel wat. Geen grote hoeveelheden maar blijkbaar toch te veel.


Heel goed!
Ongemerkt stop je toch soms veel meer in je mond dan je denkt. Althans dat is bij mij zo, en dan houd ik keurig een lijstje bij en schaam ik me voor mezelf.

Net gewogen. Maar +0.2 verschil met anderhalve week geleden, en afgelopen week heel erg ongezond gegeten. Wel veel gelopen, niet ontevreden dus.
Dat maakt dat ik nu 4,6 kilo moet afvallen om mijn eerste kleine doel te halen. Dat doel is onder de 15% van het gewicht van mijn paard komen. Ik zit daar net boven en vind niet dat ik er nu niet meer op mag. En ik denk dat het werkt om voor nu in het begin doelen te stellen met betrekking op m'n paard of omgeving :)

♥♥♥♥♥

_KellyAV
Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 13:38

Iedereen die afgevallen is super!! Ga zo door :)

Goedzo meliss, ik vind het ook altijd lastig in het begin om alles te laten staan. Ik hoop dat ik jou kan evenaren :o

Ik heb gelukkig wel een weegschaal die klopt, of naja hij geeft steeds hetzelfde gewicht aan, ook al ga ik er 6x op, op verschillende plekken. Dus dat is fijn :D

Ik begin vandaag op m'n nieuwe werk, maar ik heb geen idee wat daar gebruikelijk is qua eten. Ik heb nu zelf maar een prakkie gemaakt en neem dat mee. Wil het liefst m'n eigen eten opeten, dan weet ik tenminste wat ik eet. Vind dat wel lastig nu ik nog onwetend ben daarin

♥♥♥♥♥

_KellyAV
Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 10:14

@Emma of anderen
Je zegt dat je de falafel in een wrap doet, maar ik neem aan dat je daar nog iets bij doet. Wat doe je erbij? :D ik heb het nog nooit gegeten dus heb geen idee haha

De mug cake met appel etc is echt heerlijk!! Ik maak hem altijd met gewone havermout, dus niet gemalen. De laatste keer dat ik dat probeerde vloog de blender in brand :')

Het was maar goed dat ik gister zelf eten mee had genomen, anders had ik aan het brood gezeten..
Ik had een receptje gevonden op pinterest, eigenlijk heel simpel. Het bestond uit gebakken krieltjes, sperziebonen, filetlapje en gegrilde appel. Je moest dan eigenlijk de krieltjes, boontjes en appels mengen met piccalilly, maar ik kwam er achter dat ik dat vies vond :') dus eigenlijk alleen over de boontjes lekkere kruiden gedaan en er echt van gesmuld :D m'n collega vond het er ook erg lekker uitzien trouwens!

Voor de lastige groente eters: bij mij werkt het om het ergens doorheen te verwerken of er lekkere kruiden op te doen. Vroeger vond ik ook bijna niks lekker, maar mijn moeder doet over heel veel groentes nootmuskaat, en laat ik dat nou heel smerig vinden. Dus het is een beetje testen wat je lekker vind.

Ik wil zo graag nieuwe broeken... Maar het mag niet van mezelf

♥♥♥♥♥

_KellyAV
Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 11:16

[ img ]

Net heerlijke banaan ei pannekoekjes gemaakt :D

Turbotinker: ik snap je vreet-drang om het zo maar even te noemen. Maar zoals meerdere zeggen bedenk waarom jij dit wil. Denk aan die ene broek die je nu niet over je kont krijgt of die frustratie in het pashokje.
Beeld je ook het gevoel in wat je krijgt als je een aantal kilo kwijt bent.
Niet opgeven, je kan het!

♥♥♥♥♥


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 bezoekers