paardrijden en overgewicht.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cemlys
Berichten: 14949
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 22:57

Ik wil straks ook meedoen. Ik moest er begin dit jaar 5-10 kwijt, inmiddels hoogzwanger en moet er straks 25 kwijt :'). Ik hoop met voeding aanpassen (ik heb momenteel zwangerschapsdiabetes, dus ben al aardig van de suiker en koolhydraten afgekickt), borstvoeding en normale beweging weer een aardig eind op weg te zijn. In april start mn sportschoolabbo weer en is het de bedoeling weer aan het rijden/mennen te gaan.

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!



Cemlys
Berichten: 14949
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 11:55

Ivm de zwangerschap dieet ik dus niet in de zin van afvallen maar ik moet dus wel khd/suiker laten. Amper aangekomen de laatste 5 weken dus dat is wel positief (overigens heb ik reserve genoeg nu ;)). Ik ga het khd arm wel proberen aanhouden, kan er nu alvast wat aan wennen dus dat is wel fijn en straks lekker weer aan het sporten en bewegen. Kan nu jammer genoeg veel te weinig.

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!

Cemlys
Berichten: 14949
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 12:35

Ik vind sommige hier wel weinig eten als ik dat dan lees, nadeel daarvan is dag je lichaam echt allen grijpt om op te slaan als vetreserve, dat schiet met afvallen niks op natuurlijk. Bereik je met meer sporten ook weinig dan. Ik eet nu al behoorlijk khd arm en wil dat wel even vasthouden. Ik hoop stiekem dat ik in no time weer op mn eigen gewicht zit. Verder wil ik proberen veel minder khd te eten (en uiteraard op vet te letten).
Dat in combi met goed bewegen, echt flink sporten red ik ook niet mar vorig jaar wel 4 weken met een personalisatie coach getraind en dat wierp vruchten af, meer bespiering en betere conditie.

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!

Cemlys
Berichten: 14949
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 11:59

Staat je weegschaal wel mooi recht en stabiel?

Die bij mn verloskundige gaf bv ook iets minder gewicht als ik wat meer naar rechts leunde haha.

Oeh fruit, Ik heb deze zomer kg's aardbeien, meloenen, appels,bananen, mango's,... gegeten, daarna kwamen de mandarijnen, en toen kwam mn diabetes (zwangerschap), :') dus ik ben wel drastisch moeten minderen, naar 2stuks fruit per dag ipv 3 (wat aanbevolen is voor een volwassene per dag), vaak doe ik ook wel ontdooide kersen/rood fruit/mango door de kwark. Heerlijk.

Voor de mensen die het niet lekker vinden, pureren en dan door kwark of yohurt lukt ook niet? Het bevat natuurlijk veel goede voedingsvezels (en vitamines)

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!

Cemlys
Berichten: 14949
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 12:10

Dan zal dat het probleem wel zijn haha, gewoon zorgen dat de pootjes alle 4 stabiel op de grond staan

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!

Cemlys
Berichten: 14949
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 17:22

Inmiddels twee weken geleden bevallen en m'n gewicht is al van 92kg naar 79.4 gegaan, echt sporten of diƫten mag nog niet , maar nog 4kg en dan zit ik op m'n oude gewicht. Hoop dat ik dan nog even door kan zetten want ik wil graag weer richting de 65kg dus dat betekent dan nog 10 erbij.

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, dasalijn, JoT en 120 bezoekers