paardrijden en overgewicht.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 10:26

Gewoon op normale tijd eten maar je dessert bewaren voor 20.00

Ik neem s'avonds vaak thee of tegenwoordig ook wel chai latte, vult ook. Mijn moeilijke momenten zijn vaak juist overdag, vooral voor etenstijd

Tango respect


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 13:19

Janneke2 schreef:
[***] schreef:
Ik neem s'avonds vaak thee of tegenwoordig ook wel chai latte, vult ook. Mijn moeilijke momenten zijn vaak juist overdag, vooral voor etenstijd

....als het even kan: ga juist op die moeilijke momenten bewegen!
(Er zit doorgaans "suiker", glycogeen, genoeg in je spieren, maar je moet je lichaam echt trainen om dat weer te gaan gebruiken!)


Ik beweeg genoeg op een dag en heb ook andere dingen te doen zoals een gezin runnen
Ik ben degene die kookt dus om dan te gaan bewegen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 13:23

Tango1979 schreef:
The_Cat schreef:

Chai latte? Vanwaar komt die dan? Zelfgemaakt? Als het is uit een pakje, dat kan ontzettend veel veel suikers bevatten. Sommige 20 theelepels per kop :/


Als je er van houdt: wat magere melk opwarmen, koffie eroverheen en wat kaneel. Eventueel een theelepeltje honing. Heb je je eigen 'luxe' koffietje, weinig calorieën en vult echt!


Dat is 'dirty chai' , drink ik overdag wel eens
Ik neem s'avonds geen cafeïne dan slaap ik niet
Gewoon theezakjes chai thee halen en daar een beetje opgeschuimde melk bij
Als je het lekker vind kan je het zelf maken met kruiden en zwarte of groene thee. Google maar eens op welke kruiden je kan gebruiken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 19:24

Janneke2 schreef:
Ik geloof grif dat je het hartstikke druk hebt.
Als oma Janneke met de kleinkinderen uit de auto stapt, wordt er eerst even gedanst en gelachen- en dan gekookt.
Mij scheelt het met snaaien.

(Zonder kleintjes kom ik per fiets vanaf stal de keuken in.)


Ik snap niet zo goed wat ik met je bijdrages moet eigenlijk :(:)

Goede tip Barbar van die vuisten

Ik doe niet aan goede voornemens :+
Tenminste niet met nieuwjaar
Ik heb vaak in het voorjaar meer zin en energie om buiten te gaan sporten als het weer langer licht wordt

Doe wel de januari challenge een maand geen alcohol, niet dat ik veel drink, thuis zelden, maar toch wel een wijntje bij het uit eten gaan of bij visite en af en toe op stap. Zou een eitje moeten zijn dus

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 17:39

Eten jullie wel fruit?!

Ik snap dat er suikers inzitten maar elke dag een appel of rauwkost heeft je lichaam wel nodig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 09:53

Het hangt er nogal vanaf wat je eet ipv hoeveel je eet.
Je kan een rol koekjes of 2 stukken taart opeten en al aan je 1200 cal zitten, maar als je veel groente en fruit in je dieet hebt kun je echt wel veel eten
Ik vind de reacties op haar overtrokken. Ze geeft in haar boek duidelijk aan dat ieder voor zich uit moet rekenen wat de behoefte is en ze geeft handvaten om er voor te zorgen dat je lichaam niet in de spaarstand komt.
Er is een hele kleine groep mensen met een eetstoornis zoals anorexia die door dit boek ziek zouden kunnen worden volgens de media, dat snap ik niet, een dergelijke eetstoornis is een ernstige psychische ziekte die iemand niet heeft door een dieetboek te lezen. Als de media zich zorgen wil maken dan eerder om meer dan de helft van de Nederlanders die veel te zwaar is met alle gevolgen van dien

Fajah heeft een fantastisch afgetraind lijf met een goede kont, ze is niet graatmager. Wel is het topsport wat ze doet, welke werkende Nederlander heeft nu tijd om zoveel te sporten en de hele dag met eten bezig te zijn?
Maar ik vind de kritiek op haar ongenuanceerd en ik denk dat heel veel mensen jaloers zijn op haar lijf, haar succes en op het feit dat ze wel discipline heeft.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ann, Lalladidoo, lizard, Lizzah, Ninouschka en 43 bezoekers