paardrijden en overgewicht.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Scum
Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 10:19

Wat ontzettend goed dat je dit zo durft neer te zetten en dat je het onder ogen ziet. Belangrijk is dat je niet teveel de nadruk legt op het willen afvallen maar meer op gewoon gezond gaan leven. Je lichaam is datgene waar jouw persoontje in woont. En daar moet je goed voor zorgen en zuinig op zijn.
Het gaat denk ik meer om het blijvend aanpassen van je leefstijl in plaats van werken naar een streefgewicht.
Sterkte en ik ga voor je duimen dat je de kracht hebt om dit door te zetten.


Scum
Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 10:35

Feta kaas is niet gezond hoor. Dan kun je beter Kees kaas nemen.

Overigens heb ik geen moeite met 'lekkere' dingen op mijn werk. Ze mogen alles op mijn tafel leggen. Ik kan er alleen al van genieten dat zij die troep wel eten en dat ik het lekker niet pak :)
Dan kan ik veel meer genieten van mijn bruine boterham met kaas. Er gaat niks boven lekker brood.

Scum
Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 16:49

Broeken hier ook een drama. Allemaal te kort en geen lengtematen te krijgen. Alleen bij Jeans Center maar je wil ook wel eens iets anders dan een spijkerbroek. En ook belangrijk dat ze niet om mijn pens knellen :)
En ik wil ze ook nog kunnen passen, ik bestel niks via internet.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BritHittepit, Earth, Frummel01, LV19952, MarliesSam, Tomboy0, viphorse en 43 bezoekers