paardrijden en overgewicht.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

maliejane
Berichten: 611
Geregistreerd: 17-05-15
Woonplaats: Noordwijk

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 21:16

Super goed dat je dit doet!

Ik zit nu op het punt dat ik merk dat mijn grens begint te verschuiven... Tot mn 18e kon ik alles eten wat ik wilde en kwam nooit aan. Deed toen ook nog aan 4 a 5x sprinttraining op atletiek en 3 a 4 dagen naar de paarden. Na mijn pfeiffer en knieproblemen sportte ik eigenlijk niet meer en nu sinds een jaar weer 2x per week de paarden. Door mn knie is fietsen, hardlopen en paardrijden niet echt chill nog steeds...

En dus was ik altijd 62kg en was 64 mijn max, vind ik nu 67 al niet heel erg meer... Voordeel en nadeel is dat bij mij alles op mn buik zit, maar ik wil het wel graag kwijt... Ookal is het dus maar 5kg, ik ken de strijd, als ik honger heb geef ik er niet om wat ik eet, als ik maar kan eten en ik heb dan ook geen stop..

Ik volg je graag mee en ben benieuwd of ik wat van jullie kan leren om mij te helpen niet de verkeerde kant op te gaan ;) (aanleg voor zwaar worden zit wel in de familie dus ik weet dat ik moet opletten). Hoop dat ik welkom ben en niet voor aansteller aangezien wordt omdat het bij mij maar 5kg is. In mijn omgeving snapt de helft ook maar dat ik die 5kg kwijt wil... derest is bang dat ik zal doorslaan naar annorexia |o Ik wil alleen voorkomen dat ik zometeen echt te zwaar ben en afvallen nog veel moeilijker wordt :(


maliejane
Berichten: 611
Geregistreerd: 17-05-15
Woonplaats: Noordwijk

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 09:01

Hoi allemaal, in het begin heb ik een keer mij voorgesteld, maar kon het niet bijhouden :') Inmiddels heb ik alles bij gelezen en kan ik weer meepraten xD

Vind het een leuk topic om mee te lezen en inspiratie uit te halen. Ik heb gisteren ook voor het eerst een bananenbrood gebakken en het viel mij erg mee hoeveel werk het kostte en hij is erg lekker O:) Mijn vriend vind hem ook lekker xD Dus zeker voor herhaling vatbaar.

Melewel94, ik eet als tussendoortje vaak wat nootjes. Vandaag heb ik daarnaast nog een stukje bananenbrood mee (smaakt meer als cake), misschien is dat ook iets voor jou?

Verder ben ik ook nog erg zoekend que tussendoortjes xD Had laatst ook een keer komkommer met huttenkase en rookvlees eromheen. Was erg lekker, maar lastig te eten op mijn werk.. Ik nam dan alles los mee en maakte het op mijn werk, maar eten zonder morsen was bijna niet te doen :+

maliejane
Berichten: 611
Geregistreerd: 17-05-15
Woonplaats: Noordwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 08:41

Gefeliciteerd allemaal! Leuk om al die mijlpalen te lezen :D Ik zit inmiddels op -4 en mijn doel was -5. Ik blijf nu alleen weer steken en krijg die laatste kilo er niet echt af... Merk wel dat ik nu eindelijk een eetpatroon gevonden heb die vol te houden is voor mij :o


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dominique_96, Fenn, IASCrawler, L_Flo, Lalladidoo, lizard, Ninouschka, Sylviaaa en 46 bezoekers