paardrijden en overgewicht.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

carley
Berichten: 226
Geregistreerd: 18-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 20:06

Stiekem lees ik ook nogal is wat mee hier

Je kan t hoor! Knap dat je het jij hier opschrijft. Ik wil vooral zeggen heeel veel succes! En chels gaat zeker blij worden van de extra rondjes lopen.

En zet een foto van t strand op de achtergrond van je telefoon. Dit jaar gaan we echt!!! Zet m op!!!

Mocht je kilometer motivatie nodig hebben mag je altijd hierheen komen lopen dan zet ik kopje thee vast klaar

You can do iT


carley
Berichten: 226
Geregistreerd: 18-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 23:19

Ik lees lekker mee voor tips. Wil wel wat kwijt maar moet maar weer is op de weegschaal gaan staan om in kilo's uit te drukken... maar gezond eet tips vind ik altijd leuk.

Ik heb nog een super recept voor havermout!
Prak een banaan in een bakje, roer een rauw ei door en dan havermout erdoor en voor iets zoetere smaak rozijnen of honing, even 30 seconden in de magnetron en je hebt een heerlijke cake! Wel gelijk opeten. Ook lekker om er appel doorheen te doen voor t verwarmen en kan ook ipv banaan.
Vaak eet ik er ook nog kiwi of sinaasappel bij omdat ik sochtends altijd honger heb. Eetsmakelijk!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, HELder, IASCrawler, iiSunshine, Shetje14, thom182, zonnebloem18 en 44 bezoekers