paardrijden en overgewicht.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

ElSea
Berichten: 5377
Geregistreerd: 18-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 19:23

Super super super knap van je. Wat grappig is dat ik laatst nog op jouw profiel terecht kwam en inderdaad wel mijn twijfels had bij die galopfoto. Maar doe het vooral voor jezelf! Jij wilt natuurlijk zelf je ook lekker op je paard voelen en je niet hoeven schamen en dat is waar je het uiteindelijk voor doet toch!
Heel veel succes en ik hoop dat het je gaat lukken.
Edit: zie nu die foto niet (meer?) in je profiel staan dus het zal wel ergens anders zijn geweest haha.


ElSea
Berichten: 5377
Geregistreerd: 18-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 00:15

EmptyWords schreef:
Laurapalmer schreef:
@liekec best rare opmerking hoor.ik kwam op je profiel en had twijfels bij je galop foto. Serieus??

@ts heel veel succes!!


geen rare opmerking, maar realiteit. want als ik mijn foto zie, en er naar kijk alsof het een vreemde is.... zou ik denken: arm paard, ze is te zwaar voor m

Ben blij dat jij het ook zo ziet TS. Was namelijk totaal niet bedoeld als steek of iets maar ik vind het juist knap dat iemand met overtollige kilo's nou een keer z'n plicht naar zijn paard pakt en aan de slag gaat. Zie het om mij heen maar al te veel mensen die met nog veel meer kilo dan jij alsnog op een paard stappen en dan ook zeggen dat hij er geen last van heeft terwijl de paarden geeneens in galop kunnen.
Dus nogmaals probs voor jou TS en hou jezelf het doel voor als het moeilijk gaat. Denk aan je paardje en dat je dalijk weer lekker uren kan genieten met hem samen :)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Mars, Selina, TessaxQuincy, YandexBot en 49 bezoekers