Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xLeoniee schreef:Ik wil ook graag een beeldje laten maken! Dan wel met de borsten bedekt. Vind het toch een gek idee om dat "naakt" op het dressoir te hebben staan maar dat is een persoonlijke keuze natuurlijk! Ik heb al een afspraak gepland begin oktober :D
Zira1994 schreef:Oh gadsie wat vervelend San4nie. Naar de tandarts gaan is normaal al niet leuk, maar op deze manier is het helemaal vreselijk.
Domi_94 schreef:Gefeliciteerd Sannens!
Hier geen dopler, ik voel de baby al een paar weken.
Die beeldjes zien er leuk uit, het is alleen niet echt mijn ding. M’n buik/borsten waren altijd al mijn onzekerheidszone. Ik zou later wel zo’n gips afdruk willen van de baby voetjes bijvoorbeeld.
Kunnen jullie goed omgaan met de hitte? Ik ging voor de zwangerschap al niet zo lekker op warm weer, maar ik was vandaag gewoon doorkookt (een slecht werkende airco op kantoor + zwarte auto in de zon werken ook voor geen kont mee).
Solleke_Noah schreef:..
Voor de borstvoeding-dames: hebben jullie weleens zo'n moedermerksieraad laten maken? Zoiets vind ik super mooi en symbolisch! In mijn geval niet echt gepast gezien ik kunstvoeding heb gegeven haha.
Kraamzorg moet hier ook al direct bij begin zwangerschap vastgelegd worden, alles zit zo vol...
Eskimo schreef:Ik vond juist de periode na de bevalling verschrikkelijk... De zwangerschap ging mij goed af, voelde mij fysiek nog erg goed. Bevalling is geen pretje maar vond ik eigenlijk ook wel prima gaan, lang leven de ruggenprik. Maar de periode daarna... alsof je door een vrachtwagen bent aangereden :7 . Alles doet pijn, je kan nauwelijks naar het toilet,
horsii schreef:Wat vervelend dat vele een lang herstel hadden.
Voor degene met een eerste kindje, het kan ook anders hoor.
Hier een bevalling met veel complicaties, pomp verlossing en dus ook hechtingen en ok ivm placenta. Maar nadat de ruggenprik van de ok was uitgewerkt was ik direct fit, nooit pijn gehad ook geen last van de hechtingen en geen last met plassen oid.
Enkel snel duizelig door veel bloedverlies dus zou nu toch wel voor een bloedtransfusie gaan.
Gebruikers op dit forum: BingBot, Firegirl, Furbie11, gonniee, Jessica_1998, Little_Gift, Martje70, SansaS, SjakieXX, xJurdyWonanx en 112 bezoekers