(Ex)- burnout lotgenoten

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 13:11

Dat is wel een verschil Warboel :))
Wanneer krijg je de uitslag daarvan? Aan de ene kant fijn als er wat uitkomt, maar ook weer niet natuurlijk..
Wel waardeloos dat het nog helemaal niet goed gaat. Wijze woorden van je huisarts, 'profiteren' van de lockdown in dit geval.
Hahaha ik ga echt stuk om die dresscode, hoe heerlijk is dat _O-
Klinkt wel als een fijne dag inderdaad!

Ik heb het tegenovergestelde, ik krijg de kilo's er niet aan. Het schommelt nu tussen de 47,8 en 48,5, als het niet beter wordt dan met de huisarts kijken voor een oplossing -O-

Hier wil het ook helemaal niet :(
Het lijkt de laatste 2/3 weken eigenlijk steeds slechter te gaan, m'n sarcasme neemt weer heel vaak de overhand en ben vreselijk somber. En dan weer heel blij en dan weer somber etc... Het wisselt zo vaak per dag, echt een beetje op het manische af, vreselijk vermoeiend is dat ook.. paar keer weer helemaal in paniek en hyperventileren en heel vaak een onrustig gevoel...
Maar ik denk dat ik nu te veel van mezelf vraag, ook al wil ik dat niet toegeven, neem nu wat grotere stappen met opbouwen. En dat lukt ook wel, maar ik ga me er niet beter door voelen. Eigenlijk alleen maar slechter, misschien is het toch ook nog een klap van de extra diagnose..Het leven voelt vaak zo zinloos en vraag me dan ook af of het nog wel beter gaat worden..
Heb de afgelopen weken zelfs een paar keer op het punt gestaan om de crisisdienst te bellen :=
Psycholoog heeft vakantie, ik voel me best een beetje verloren wat dat betreft :o

Maandag wil ik even een gesprek aanknopen met m'n afdelingshoofd..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 13:48

Herkenbaar de gevoelens en wisselende stemmingen die hier voorbij komen, ik zit er ook nog steeds mee. De ene dag lijkt het allemaal prima, doe ik mijn ding en is het ok, de andere dag voel ik mij compleet nutteloos en waarom kan ik de simpelste dingen nu niet. En de pijn ... pff ... maar ook dat is een wisselwerking, natuurlijk zijn er problemen maar veel wordt ook versterkt door (mentaal) slecht in je vel te zitten. Dus meer pijn omdat het niet gaat zoals je wil, en je dan slecht voelen omdat je meer pijn hebt.

Nog steeds op zoek naar iets om het patroon te doorbreken, maar voor nu even te moe en ellendig om ermee bezig te zijn. Moet zo ook gaan werken .. dus dat doen we dan maar...

Charlotte446

Berichten: 640
Geregistreerd: 01-04-16
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 16:01

Dikke knuffel voor iedereen die er een kan gebruiken :(:) :(:)

Hier ff helemaal leeg qua energie, soort van veel gedaan en die kou erbij...
Hopelijk gaat iedereen lekker (vr)eten vanavond met wat familie/vrienden/buren.

Warboel
Berichten: 14681
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Re: (Ex)- burnout lotgenoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 17:25

Goldie wat naar dat je je zo slecht voelt :knuffel: herkenbaar hoor dat gevoel van zinloosheid en je afvragen of het wel beter gaat worden. Zit daar nu ook vol in. Ik ben nu ook klaar bij de psych en voel me ook regelmatig super hulpeloos. Goed dat je een gesprek aangaat met je afdelingshoofd! Lastig dat je niet aankomt in gewicht, ik weeg gewoon bijna het dubbele := gelukkig ben ik redelijk lang dus het valt niet zo op, maar ik voel me er absoluut niet prettig bij.

Volgens mij is deze “merry and happy” tijd altijd extra lastig, voor mij tenminste wel. December vind ik, ondanks dat het natuurlijk ook gezellig is met al die lichtjes enzo, altijd een enorme poedersuiker maand. M’n verjaardag, verplicht gezellig doen met kerst, oud&nieuw en dan het besef dat het dit jaar wéér niet beter is en een enorm gevoel van nutteloosheid. Elk jaar zeg ik tegen mezelf “geef het een jaartje, volgende oud&nieuw voel je je vast beter”. Nou 3 oud&nieuws verder hou ik maar op net mezelf die onzin voorhouden _O-

Allemaal een hele dikke knuffel! :+: :+: :+: Ik ben trots op jullie allemaal, op wat jullie allemaal bereikt hebben. Kleine of grote stappen, linksom of rechtsom, jullie hebben het maar mooi gedaan! :+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 15:55

Het 'neen' zeggen gaat precies toch niet zo goed.
Was blij eens even 3 dagen vrij te hebben, moest normaal vandaag nog werken maar dat wilde een collega van mij doen, was ik gisteren echt blij om want ik verrek van de pijn. Krijg ik net telefoon of ik morgen kan werken. Heb ja gezegd -O- Ik voelde gewoon niet dat ik een reden had om het niet te doen. Ja, ik heb redenen genoeg, maar dat is niet aanvaardbaar in hun ogen volgens mij. Ze overvallen je ook altijd zo met die dingen, pff ..

Leandra

Berichten: 1592
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 10:58

Dikke knuffel allemaal! Lijkt of deze dagen allemaal wat zwaarder wegen dan andere dagen.

Ik had vannacht voor het eerst in weken weer een behoorlijke paniekaanval. Telkens als ik in slaap viel leek het alsof ik geen adem meer kreeg en had pijn op de borst. Zo onrustig. Weer veel nachtmerries.
Ik ben er maar uit gegaan. Durfde eerst geen oxazepam te nemen omdat ik er de vorige keer heel duizelig van werd. Maar uiteindelijk toch genomen. Hij werkte nu wel.

Mandyy

Berichten: 30480
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 14:26

Hier is het ook helemaal mis..
Er moet nog te veel worden afgerond dit jaar en alles zit tegen.
Ik was zo trots op hoe ik met de drukte om kon gaan.. tot vandaag.. ;(

Snel maar weer verder..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 19:35

Hier weer even buiten strijd, vandaag vroeger naar huis gegaan van het werk (mocht niet blijven van mijn collega's) en mijn dienst van vrijdag uit voorzorg al weggewerkt. Nu even rust tot maandag. Ik moest ook wel, kon tegen de middag niet meer krom of recht van de pijn. Staan deed pijn, lopen deed pijn, zitten deed pijn. Gewoon ademen deed al pijn. Compleet vast van bekken tot nek, pijn in mijn benen, scheenbenen, voeten & knieën. Trillend op mijn benen, trillende handen, misselijk. Volgens mij ben ik iets te ver gegaan :o Stomme reuma.

Het blijven doorbikkelen levert toch maar weinig op, maar wat kan je anders doen? Kan niet voor elke scheet thuis blijven -O- Achja, hopelijk is de slechte periode snel weer voorbij.


Hoe gaat het bij jullie Leandra & Mandyy? Hopelijk tegen nu weer iets beter :(:)

Leandra

Berichten: 1592
Geregistreerd: 06-01-03

Re: (Ex)- burnout lotgenoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 20:36

Dikke knuffel lieve allemaal!

Vanmorgen ben ik sinds 2 maanden weer bij de psycholoog geweest. Was pittig.
Ik zou zo graag een moment voor mezelf hebben, even echt alleen zijn. Maar met 2 kinderen thuis en een man die fulltime thuis werkt is dat eigenlijk geen doen. De psycholoog noemde het woord crisis. Kwam wel even aan. Ook gaat de citalopram wat omhoog. Ik zit nu op 1 x daags 10 mg en ga vanaf morgen naar 1 x daags 20 mg. Kijken wat dat gaat doen.

Mijn man heeft nu ook hulp gezocht. Kwam uit dat hij waarschijnlijk tegen een depressie aan zit. Situatie thuis is soms best te snijden. Helpt ook niet mee.

Verder wandel ik meer. Gisteravond nog met een vriendin een uur gewandeld.

Afbeelding

Het schilderij waar ik mee bezig ben is bijna klaar. De toevoegingen van de kinderen gaan er nog vanaf en dan afwerken. Ben er best trots op.


Afbeelding

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 12:22

@Leandra: Wat fijn dat je nu weer heen kon! Geloof dat het best wel weer pittig was.
De hele Covid situatie maakt het voor ons allemaal niet makkelijker volgens mij :n
Wat heftig dat het met je man dus ook niet goed gaat, wel goed dat hij ook hulp heeft gezocht :j
Goed hoor dat je meer wandelt en ook lekker aan het schilderen :j

Bepaalt bij jou de psycholoog dat van de ophoging? Ik moet het met de huisarts bespreken, omdat die het ook voor heeft geschreven.
Hopelijk gaat de verhoging een positief effect geven, al moet je natuurlijk wel weer een x aantal weken geduld hebben.
Ik had onlangs na 4 weken na de ophoging een gesprek met huisarts, maar we konden er op dat moment nog niet zoveel over zeggen omdat het effect nog niet merkbaar was en ik op dat moment sowieso heel slecht was, moet dus binnenkort weer heen om te bespreken of we het houden op 30mg of naar 40mg gaan.

@[***]: Goed van je collega's, maar oh wat kan het moeilijk zijn om daar aan toe te geven, hopelijk heeft wat rust je goed gedaan :)

Vanochtend voor de 2e keer groepstherapie gehad, dit keer moest ik met een situatie komen. Nou dat was best pittig om op alle vragen antwoord te geven maar wel heel leerzaam, met name door reacties van anderen die je dan ook krijgt. Wel kapot nu...

Het gesprek met m'n afdelingshoofd was echt super fijn en heeft voor mij wat druk weg kunnen nemen. Leidinggevende zit iets meer te pushen, maarja afdelingshoofd gaat over het geld :+
Dinsdag dus ook weer met leidinggevende gesproken. Hoe het ging, dat is echt zo'n waardeloze vraag waar ik niks mee kan :=
Het gaat niet perse goed, maar ik ben voor nu wel tevreden. Het lijkt wat rustiger in m'n hoofd, ik heb een beter overzicht van wat ik wel en niet kan doen en wat de evt. gevolgen daar van zijn. Ik heb ingezien dat ik me opbouwen de laatste weken even te hard ben gegaan en wat dus de gevolgen daar van waren. Het lijkt alsof ik nu pas van dit soort situaties begin te leren, voor mijn gevoel begint het 'echte' herstel dan ook nu pas.
Dus ondanks dat het nu niet perse goed gaat, gaat het eigenlijk wel goed :)

Afbeelding

Afbeelding

Leandra

Berichten: 1592
Geregistreerd: 06-01-03

Re: (Ex)- burnout lotgenoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 14:01

Mooie afbeeldingen Goldie. En wat fijn dat er weer wat meer rust in je hoofd is. Scheelt ook wel.

Ja die corona is echt killing voor veel mensen.

Mijn psycholoog geeft advies over de medicatie, die ik dan weer met de huisarts overleg. Dus uiteindelijk beslist te huisarts maar volgt vaak wel het advies van de psycholoog. De huisarts belt me elke 4 weken om te horen hoe het gaat. Ik mag ook altijd contact opnemen als ik vragen heb of als het niet goed gaat.

Warboel
Berichten: 14681
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 00:34

Dikke knuffel voor iedereen! :knuffel:
Sorry heb echt even geen energie voor een nieuwe bijleespost, maar sterkte allemaal :knuffel:

Ik had vrijdag weer belafspraak met de arts van de ggz, medicatie weer verhoogd naar 225 mg per dag (echt veel %) ). Ging ik het ophalen bij de apotheek, hadden ze het recept niet binnen gekregen. Lichtelijke paniek want dacht dat ik niet meer had. Het liep al tegen vijven dus snel de ggz gebeld, was de arts er niet meer :roll:
Uiteindelijk gebeld door de waarnemend arts, maar er was helemaal geen aantekening niks gemaakt dus die was heel voorzichtig met zo’n hoge dosis uitschrijven... uiteindelijk had ik nog een paar 150 mg tabletten liggen en nog wat 37,5 dus ik kon wel de juiste dosis innemen. Toen vandaag werd ik gebeld door m’n eigen arts dat hij het recept opnieuw gestuurd had.
Kom ik bij de apotheek...

Hebben ze de medicatie niet op voorraad _-:( _-:( oftewel nu heb ik het nog niet en begin toch wel aardig aan het einde van m’n pillen te raken en daar krijg ik stress van.
Ze hopen dat ze er morgen zijn.
Volgens mij heb ik nog tot woensdag pillen, dus als het er dan niet is heb ik best wel een groot probleem... de apotheek verwijst naar de GGZ en de GGZ naar de apotheek, dus dat is echt lekker handig. Zei ook al tegen ze, willen jullie dan dat ik van 225 naar 0 ga als ik straks niks meer heb? :roll: Lijkt me echt superhandig om te doen.

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 09:07

Wow 225 :oo Dat is echt wel veel, maar hopelijk gaat het dan uiteindelijk toch iets voor je doen?
Zat je met de vorige ook zo hoog?
Waardeloos dat ze het dan ook niet hebben, dat kan echt niet :=

Gisteren voor het eerst weer tussen wat collega's gezeten, helemaal gesloopt daarna natuurlijk :=
Afbeelding

Ik heb straks het expertise onderzoek, zo kunnen we indien nodig aan het UWV tonen waarom het 2e spoor niet is opgestart.
Vind het wel weer een ding :=
Nieuwe onafhankelijke psycholoog en dat ik gewoon nog niet weet wat ik nou moet verwachten ondanks de begeleidende brief...
Moet ook lunch mee, dus het zal een intensieve dag worden :=

Afbeelding

Mandyy

Berichten: 30480
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 12:33

:wave:
Ik zie dat ik al lang niet heb gereageerd. Was heel hectisch. -O-
Drukte op werk. Toen was het eindelijk januari en zou het rustiger worden (dat is nog niet echt zo + nog grote achterstanden van vorig jaar + iemand inwerken).
Vorige week heb ik 2x de dierenarts bij Max gehad + 2 x telefonisch overleg (ontstoken ogen en flinke ontstekingen in zijn mond).
Hij moest 3x per dag slobber (mocht z'n normale voer niet) dus ik moest 3x per dag naar stal (= ongeveer 3 uur per dag in de auto). Het was heel intensief om dat naast werk te doen. Ik heb veel zorgen gehad want z'n mond bleef maar bloeden.
Nu lijkt het de goede kant op te gaan (ook met z'n eigen voer weer). Maandag weer overleg met de dierenarts. Ik merk wel dat ik echt weer op ben..
Werk heeft me ook verzocht even vrij te nemen, maar moeten nog kijken wanneer (drukte + iemand inwerken).

Mooi plaatje Goldie! Ik heb het opgeslagen.
Hoe is het gisteren gegaan?

Warboel is het goed gekomen? :(:)

Leandra wat heftig dat het met je man ook niet goed gaat. :\
Gave wandelfoto! En mooi je schilderij.

[***] hoe is het nu bij jou? En Charlotte, Moirin?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 13:43

Mandyy schreef:
Werk heeft me ook verzocht even vrij te nemen, maar moeten nog kijken wanneer (drukte + iemand inwerken).


Zo werkt het niet hé .. dat weet je toch ;)
Let goed op jezelf, want het gaat voor je het weet weer de verkeerde kant uit..


Hier nog steeds thuis, officieel tot en met zondag, maar heb met een lieve collega mijn nachtdienst van maandag geruild dus heb er nog een paar vrije dagen achteraan. Moet daarna wel even kijken ivm mijn uren maar heb voor nu nog even behoefte aan wat extra rust.

Verder zijn er nog wat dingen lopende waardoor het wat makkelijker zou moeten worden, maar dat moet zoveel mensen passeren en dat duurt zolang voordat je daar feedback van krijgt, ik ben daar niet geschikt voor .. En in het algemeen moet ik eens bekijken wat en hoe, want gewoon weer terug erin vliegen alsof er niks gebeurd is gaat het probleem echt niet oplossen. Zie het echt niet zitten dat mijn lichaam er weer mee ophoudt (of nog erger, dat mijn hersenen ermee ophouden).


Intussen wel veel gebeurd, was niet echt meteen gepland of de juiste timing, maarja, als ze er zijn dan zijn ze er hé .. Dus ik heb weer nieuw gezelschap:

Afbeelding

Afbeelding

<3

Roepnaam Muis (echte naam [***] ^) ), een chihuahua-teefje, wordt 8 jaar.
Uit het asiel, ex-buitenland, ex-broodfok. En nu een verwend nest, hahaha.

Warboel
Berichten: 14681
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Re: (Ex)- burnout lotgenoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 16:09

@Mandyy oei, sterkte met Max! Klinkt super pijnlijk, heftig idd om dat nog naast werk te doen! Hoezo heeft je werk je verzocht om even vrij te nemen?
Sterkte iig, let ook op jezelf hè :knuffel:

Wat een schatje [***], die oortjes! <3 super goed dat je haar geadopteerd hebt! Veel plezier met haar <3
Fijn dat je nog wat extra rust kan pakken, pas je wel op dat je niet te snel weer aan het werk gaat? :knuffel:

Met m’n medicatie is het gelukkig goedgekomen, wel van een ander merk en het zijn echt mega grote capsules... maargoed, ik heb ze.

Ik ben weer een beetje het tekenen aan het oppakken en doe nu mixed media illustraties maken op Otje dr foto’s :+ houdt me bezig en hopelijk helpt het om de faalangst naar de achtergrond te dirigeren en me wat zekerder te maken over m’n kunnen.
Van de week deze 2 gemaakt wat wel leuk was om te doen en waar ik me ook wel oké over voel:
Afbeelding
Afbeelding

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 12:21

Nou dinsdag was wel heel intens, bij een van de testen zelfs een paniekaanval gekregen. Vond het echt heel naar, maar misschien juist wel goed dat het op dat moment gebeurde :=
Thuis de overige vragenlijst uiteindelijk ingevuld, ik was zo gaar. Dinsdag weer heen voor nagesprek....

Ik dacht gisteren even voor de ontspanning op paard te hobbelen, zonder zadel. Waarschijnlijk voelde ze dat ik niet echt heel fit was dus dat werd rodeo := Daarna na 3 rondjes draven zo gesloopt dat ik geen lucht meer kreeg en begon te hyperventileren weer...

Net weer groepstraining gehad, vond het erg vermoeiend dit keer, groep was wat groter en iemand die nl niet als moedertaal had, vond het af en toe echt moeilijk haar te volgen :o

Vanochtend ook al bij de huisarts geweest om te hebben over de citalopram. Mijn eigen huisarts was er niet, als ik dat had geweten had het best nog een week kunnen wachten :roll:
Omdat ik de afgelopen week weer 2 paniekaanvallen heb gehad wilde ze het toch nog verhogen. Mijn eerste gedachte was om bij 30mg te blijven, omdat het echt al wel veel beter gaat en ik me zelfverzekerder/stoerder voel en meer durf weer. Ook omdat ik nog steeds niet ben aangekomen, daar zouden we het ook over hebben maar dat kon ik op dat moment niet meer bedenken omdat ik zo moest schakelen. Dus akkoord gegeven om het te proberen met ophogen, maar nu twijfel ik daar natuurlijk weer over en weet ik niet of het de juiste beslissing is :x :=
Misschien bel ik morgen wel even om te vragen wanneer m'n eigen huisarts er weer is en dan meteen een afspraak maken. Heb nog een strip van 30mg, dus kan nog even vooruit.
Edit: ik zag dat je online afspraken kunt maken, dus volgende week woensdag toch nog even overleggen :j

Fijn dat het met Max beter gaat Mandyy! Wel een flinke belasting zo om iemand in te werken...

Oh wat leuk [***], soms komt het gewoon op je pad en dan moet het zo zijn <3
Lief van je collega's :)

Fijn Warboel dat het goed is gekomen met de medicatie!
Lekker creatief bezig weer, ik ken dat helemaal niet :)

Mandyy

Berichten: 30480
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 13:06

Als je zo twijfelt denk ik dat je er goed aan doet het er nog eens met je eigen huisarts over te hebben. Is met dit soort dingen ook fijner als iemand je kent.
Oh zie nu dat je het al geregeld hebt, heel goed!

Warboel we hebben hele drukke maanden gehad op het werk en dan is het voor iedereen goed om even bij te komen. Veel hebben afgelopen weken of nu al vrij. Ik heb nog niets staan.
Creatief bezig!

[***] bij ons op kantoor werkt het wel zo dat vrij nemen in overleg gaat. ;)
Wat een lief gezelschap! <3

Ik heb gisteren de huisarts gebeld en krijg Oxazepam om in te nemen voordat ik m'n verstandskiezen ga laten trekken binnenkort.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 17:01

Ah, dat vrij nemen is niet voor je gezondheid dan? Dacht dat het zo bedoeld was, dat je werk vond dat je even vrij nodig had maar dat je nog gaat kijken wanneer het past, vandaar mijn reactie ;)

Ik zit weer vast, het ging op zich vrij goed, had mij echt voorgenomen om volgende week weer te gaan werken. Totdat ik vandaag een telefoontje kreeg van mijn baas. Als er een prijs bestaat voor het demotiveren van je werknemers dan weet ik wel wie deze zeker krijgt. Het ging erover of ik een extra dag wilde werken, toen ik aangaf dat ik die nachtdienst juist gewisseld had om nog wat extra dagen vrij te hebben zonder dat ik nog verlenging moest nemen krijg ik me toch de wind van voren. Heb de puf niet om het allemaal te herhalen, maar ik zit wel weer helemaal in een dal, ik weet echt niet hoe ik dit moet oplossen en hoe ik dit vol ga houden. Niet gok ik zo, volgens mij moet ik echt ander werk gaan zoeken. Fijn weer dit, en extra stress is nu echt iets wat ik kan gebruiken, werkt ook altijd zeer goed bij reuma :roll:

Mandyy

Berichten: 30480
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: (Ex)- burnout lotgenoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 17:36

Het is wel in verband met gezondheid, maar dan nog moet het in de praktijk ook passen. ;)

Wat lastig met je werk. Zo veel stress kun je van dit soort gesprekken krijgen. :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 17:50

Het gaat ook gewoon helemaal nergens naartoe, dat is nog het meest frustrerende, het heeft allemaal zo geen zin dit. Het enige resultaat wat er is is dat ik uit schuldgevoel mezelf weer ga overbelasten en zelf niet meer krom of recht kan van de pijn. En ik kan het niet meer, ik wil het niet meer. Ik heb het echt helemaal gehad :o

Mandyy

Berichten: 30480
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: (Ex)- burnout lotgenoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 17:55

Klinkt alsof het dan wel echt tijd begint te worden een andere baan te zoeken. :(:)

Anoniem

Re: (Ex)- burnout lotgenoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 11:54

Ja, ik denk dat het tijd is, dit wil gewoon niet werken en ik hou dit op deze manier niet nog minstens 30 jaar vol ... Maandag heb ik een gesprek met de personeelsbegeleiding om te zien wat de mogelijkheden zijn binnen het bedrijf. Wil op zich wel binnen het bedrijf blijven om diverse redenen, maar dan niet op die plaats. En als dat niet kan zijn er natuurlijk nog andere opties, maar ik weet nog niet welke :+

ZonnetjeX
Berichten: 16
Geregistreerd: 11-04-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 14:37

Hallo allemaal, mag ik me niet ook melden?

Ben al sinds de zomer (misschien daarvoor ook al maar niet bewust) aan het sukkelen met stressklachten (moe, slecht slapen, hoofdpijn, duizelig, piekeren)...

Sinds oktober bij verschillende hulpverleners aangeklopt (huisarts, bedrijfsarts, etc.) Maar werd maar niet serieus genomen. Het was gewoon stress: even rustig aan doen, aan leuke dingen denken en nadenken over ontslag nemen. Zelfs een paar keer zelf gevraagd of ik niet overspannen was, maar nee dat kon het niet zijn...

Vorige week was ik er helemaal klaar mee toen ik al 1.5 week nog maar amper sliep en paniekaanvallen/huilbuien had en naar een andere huisarts gegaan.
Diagnose: flinke burn-out.

Weet nog niet goed wat ik nu moet doen/hoe nu verder, merk dat het een grote chaos in mijn hoofd is.

Mandyy

Berichten: 30480
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 18:20

Welkom. :(:) En nu? Kan de huisarts je helpen? Wat was het advies?

Hier gaat het even niet lekker. -O-
Met pony gelukkig wel weer (maar het was toch veel intensiever dan ik dacht om zo 3x per dag voor hem te zorgen).
Een tijd geleden plaatste ik een bericht over een productiefout van onze rolgordijnen (3 oktober besteld). Vrijdag konden we ze weer ophalen. Weer niet goed. Enorm vervelende telefoongesprekken gehad met de winkel en daar langs geweest. Dat doet echt veel met me, al die stress ervan. -O-
Om het nog leuker te maken heb ik m'n ereader gisteren in bad verzopen. Vandaag hele dag bezig geweest om het te proberen te repareren en uiteindelijk een nieuwe (waterdichte) besteld. :o ;( :D <3

Slaap weer regelmatig nachten niet of heel slecht, voel me enorm onrustig, niet lekker (lichamelijk en geestelijk). Ik kom niet echt aan rust toe omdat er constant stress dingen blijven komen. -O-
Volgende week moet ik m'n verstandskiezen laten trekken. Het komt nu dichtbij en ik ben nu al zenuwachtig. :o