Letselschade ongeval; hoe inkomstenderving aantonen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Veulen84
Berichten: 10877
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 23:56

Janevm schreef:
Mijn vraag? Omdat ik overal lees dat er in jurisprudentie door de Hoge Raad is gezegd dat er bij een claim inkomstenderving door een ongeval niet veel eisen aan bewijs mag worden gesteld vraag ik me af hoe dat dan precies zit. Wat is een alternatieve manier van aantonen dat er inkomstenderving is geweest in zo’n/mijn geval.

De reden dat ik het hier vraag is omdat ik hoop dat er ervaringsdeskundigen rondlopen die al eens met dit bijltje hebben gehakt en omdat ik niet onbeslagen ten ijs komen zodra ik dit voorleg bij mijn letselschade-adviseur.


De simpelste manier? Met je belastingaangifte en of loonstroken. Je bewijst dan simpel het verschil met werken en geld verdienen voor je ongeluk en daarna. Verwacht je wel helemaal weer aan het werk te gaan? Anders wordt het natuurlijk een stuk ingewikkelder.

(Ervaringsdeskundige hier idd, maar mijn zaak loopt nog na 5,5 jaar)

Te koop traditioneel model dressuurzadel met kort draagvlak. 17/17,5 inch en boommaat 33. Pb voor foto's en info.



Veulen84
Berichten: 10877
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 23:55

Janevm schreef:
Aha, dus dat is een mogelijk alternatief! Super, dank je wel! Had je genoeg aan je belastingaangiftes? Ik heb altijd gewerkt en in mijn salarisontwikkeling en carrière is altijd een stijgende lijn geweest. Dus dat kan ik wel aantonen, als dat ook een juiste manier van bewijsvoering is. Dank! Dan stel ik dat eventueel als plan B voor. Thanks, dat geeft weer wat perspectief!


Belastingaangiftes en jaaropgave heb ik gedaan. Of het genoeg is? Geen idee, mijn zaak loopt nog. Voor mij is het lastig omdat die persoon niet verzekerd was en omdat ik een blijvende beperking heb.

Te koop traditioneel model dressuurzadel met kort draagvlak. 17/17,5 inch en boommaat 33. Pb voor foto's en info.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, eroslover, Lanoca, Lenexa, LesleyAnne, linoleum, MirjamRobin, Mitch_Beauty, Myka, Nietsmar, Oehlala, OlleBolle, Roosch, Saaams, Sannens, Sas75, Selina, Tigress en 85 bezoekers