Bewust zwanger en toch twijfel over abortus

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
laura1987
Berichten: 7129
Geregistreerd: 30-04-05
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 10:32

wat een lastige en moeilijke situatie!

Zelf had ik in eerste instantie al niet gekozen gezien jouw medische situatie, om buiten het ziekenhuis zwanger te worden.

Zelf hebben wij aan de kant van mijn vader verschillende soorten kanker in de familie. Omdat wij een kinderwens hadden, heb ik mij daarom eerst laten testen op dit gen. Gelukkig bleek ik dit niet te hebben en konden wij dus op de normale wijze zwanger proberen te worden.

Tijdens de bevalling hebben de kleine meid en ik het best zwaar gehad. Zodoende kwam zij met een gebroken sleutelbeentje door de vacuĆ¼m ter wereld. Zelfs hierover voelde ik mij schuldig en wenste ik dat ik iets had i.p.v. dat zij nu die breuk had. Ik moet er zelf dan ook niet aan denken een kindje ter wereld te laten komen die zeer waarschijnlijk ernstig ziek kan zijn/worden.

Mijn keuze zou dus zijn om abortus te plegen en mijn kinderwens of aan te kant proberen te zetten of het medische traject in te gaan om zo ( hopelijk) een gezond kindje te mogen krijgen.

Wat je keuze ook zal worden/zijn wil ik je heel veel sterkte wensen.

Vetder ben ik het ook eens met anderen dat twijfelen nu eenmaal bij de zwangerschap hoort, althans ik deed dat ook.
Zelf was ik ontzettend bang dat er iets mis zou gaan, dus heb ook pas laat alles aangeschaft. (Sowieso na de 20 weken echo).

https://www.doneeractie.nl/woning-van-f ... CjcnBszQol]HELP bokker Palmera nadat ze alles verloren is na een vulkaanuitbarsting



laura1987
Berichten: 7129
Geregistreerd: 30-04-05
Woonplaats: Ergens

Re: Bewust zwanger en toch twijfel over abortus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-19 14:17

Je bent niet de enige die geen happy zwangere is hoor.
Ik ben behoorlijk het type werkpaard en werkte als speurhondengeleider met honden van mijn werk.
Buiten dat het zwanger zijn icm deze baan zwaar was, moest voor mijn verlof mijn honden inleveren en kreeg ze niet meer terug.
Het rekening houden met de kleine in mijn buik moest ik ook erg op letten, aangezien ik normaal niet kleinzerig ben.
Ik vond het zwanger zijn dus eigenlijk alleen maar onhandig :D ( veel overgeven, misselijk en maagzuur waren eigenlijk mijn enige problemen).

Al met al is de kleine er inmiddels al 9,5 maand en ben ik knettergek op haar. Ik hou er van haar mama te zijn en doe alles voor haar.
Hoe je je voelt tijdens de zwangerschap zegt dus niets over hoe je als mama bent ;)

https://www.doneeractie.nl/woning-van-f ... CjcnBszQol]HELP bokker Palmera nadat ze alles verloren is na een vulkaanuitbarsting

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _karin_, _N_, Charlotte446, Enphalu, Eva1975, Fabienne_Z, GoogleAdsense, Heez, Room_Soesje, Snuitje52, xAnthea, xMaritt en 118 bezoekers