Vraag aan de anti-vaxxers

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
NatasjavE
Berichten: 30862
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 09:06

Kinke schreef:
Ik heb het even opgezocht, blijkbaar is men in 1976 begonnen met vaccineren tegen mazelen in Nederland.
https://www.volksgezondheidenzorg.info/ ... or-mazelen


Klopt...die had ik precies gemist.

Daarom heb ik mezelf een paar maanden terug nog laten enten tegen de mazelen.

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....


NatasjavE
Berichten: 30862
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 09:58

Wat ongeloofelijk heftig Janderegelaa. Ik heb het al eens eerder gelezen op bokt over je broer...maar het blijft heftig. Wat een verdriet voor jou en je ouders.

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....

NatasjavE
Berichten: 30862
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 16:13

pmarena schreef:
Met 6-8 weken worden die babies al gevaccineerd tegen polio. Het moet toch niet geheel onmogelijk zijn om je baby de eerste 2-3 maanden niet met andermans stront in aanraking te laten komen?


Dat is een grotere uitdaging dan je denkt.

https://www.ad.nl/wetenschap/slechts-vi ... ~a4a73ac6/

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....

NatasjavE
Berichten: 30862
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 07:05

Ik heb een paar maanden gewoon het losse mazelen vaccin gehad hoor.

Maar als een kind niet voor bof en rode hond geënt is....dan snap ik niet waarom niet gewoon dat meenemen. Een lagere belasting om het gelijk te doen.

Ik had mijn bericht overigens weggehaald omdat ik het achteraf mijn vraag als vrij zinloos zie. Mijn vraag was...waarom niet meteen de BMR geven. Of er ook losse rode hond vaccinaties zijn weet ik niet. Ik heb hem destijds los gekregen.

Edit..exquus... MMR pro gekregen.(had het flesje bewaard...even nagekeken) wellicht toch nie meer los te krijgen.
Nou ja...prima.
Laatst bijgewerkt door NatasjavE op 12-09-19 07:08, in het totaal 1 keer bewerkt

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....

NatasjavE
Berichten: 30862
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 07:15

pmarena schreef:
Een paar maanden geleden het losse mazelen vaccin, weet je het 100% zeker dat dat niet toch het combi vaccin was? Want als men echt (en z.s.m.) iets wil bereiken om de vaccinatiegraad tegen de mazelen te verhogen, dan is een toegankelijk los mazelenvaccin de kortste klap met de meeste winnaars en de minste verliezers :)


Nee ik heb mijn bericht aangepast. Het was toch de combi.

Maar goed...dat maakt niet uit. Als je toch al je principes aan de kant schuift kan dat dan ook meteen voor de rode hond en de bof.

Het is namelijk een kwestie van wachten op besmettingen met rode hond of de bof.


En voor mij maakt het zeker niet uit. Ik vind het geen probleem dat ik direct een boost voor rode hond en de bof gekregen heb.

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....

NatasjavE
Berichten: 30862
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 07:19

pmarena schreef:
Grappig trouwens dat je het flesje bewaard hebt, hoe dat zo? :)


Geen idee eigenlijk. :')

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....

NatasjavE
Berichten: 30862
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 08:22


That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....


NatasjavE
Berichten: 30862
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 06:36

Ik ben heel blij dat je het in een cocktail zit. 3 x los moet ik niet aan denken. Ik heb prikangst. En dan niet voor de gevolgen van een prik maar gewoon een naald an zich.

En als het meer geld kost om een los vaccin te produceren dan wat het oplevert voor een producent snap ik heel goed dat ze er mee stoppen. Omdat een groepje irrationele ideeën hebben over vaccineren hoef je als producent er niet op leeg te lopen.

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler, Lisan89, wisja en 14 bezoekers