Vraag aan de anti-vaxxers

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 07:54

Maxima_S schreef:
Om eerlijk te zijn heb ik het daar nooit over. In mijn omgeving ken ik enkele die ook niet enten en ik vermoed dat die het ook niet zouden doen, dit is een vermoedde. Op het kd waar mijn dochter binnenkort heen gaat zijn alle kinderen door en door gevaccineert...ik ben benieuwd dus daar kan ik met niemand uitwisselen haha.


Zitten er ook baby's op dat KD?


Anoniem

Re: Vraag aan de anti-vaxxers

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 19:13

Jammer dat Maxima mijn vraag op de vorige pagina niet beantwoordt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 22:36

Maxima_S schreef:
Resistance schreef:
Jammer dat Maxima mijn vraag op de vorige pagina niet beantwoordt.


Is dat van belang voor het topic? Heeft dat verder enige relevantie voor dit topic? Ik geloof van niet....



aangezien je de vraag ontwijkt, neem ik aan dat er inderdaad baby's op het kinderdagverblijf komen. ;)


Anoniem

Re: Vraag aan de anti-vaxxers

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 22:43

Je bent zelf degene die het veroorzaakt, hoor. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 06:49

Maxima_S schreef:
Resistance schreef:
Je bent zelf degene die het veroorzaakt, hoor. :+


Ik stelde de vraag toch niet tot twee keer toe? Het moet niet gekker worden ;-)



Je komt zelf met het verhaal aan dat je kind naar een KD gaat, en dat wekt in zo'n topic vragen op. Wil je dat niet (wat duidelijk het geval is, gezien je reactie), dan moet je zoiets niet delen. We bevinden ons toch op een discussieforum.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Durquia, farahtjuh, Kloesje, MariskadeJ, Myka, SjakieXX, Unicorn79 en 55 bezoekers