Vraag aan de anti-vaxxers

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Maxima_S
Berichten: 272
Geregistreerd: 15-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 07:43

Hier ben ik weer ;-)

Ik zou niet gaan enten bij een uitbraak. Ik heb ook geen angst voor de mazelen of bijwerkingen hiervan.

Dat de angst heerst vind ik ook wel een beetje slappe hap... maar aan de andere kant, hoe later een kind het vaccin krijgt hoe beter het deze kan verwerken... ik ben alleen allerminst overtuigd dat vaccins veilig en effectief zijn dus heeft enten bij een uitbraak naar mijn inzicht geen zin.

Maar nee, om 1000 redenen zou ik er nooit voor kiezen :-)

!RELAX! Nothing is under control


Maxima_S
Berichten: 272
Geregistreerd: 15-11-12

Re: Vraag aan de anti-vaxxers

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 07:47

Om eerlijk te zijn heb ik het daar nooit over. In mijn omgeving ken ik enkele die ook niet enten en ik vermoed dat die het ook niet zouden doen, dit is een vermoedde. Op het kd waar mijn dochter binnenkort heen gaat zijn alle kinderen door en door gevaccineert...ik ben benieuwd dus daar kan ik met niemand uitwisselen haha.

!RELAX! Nothing is under control

Maxima_S
Berichten: 272
Geregistreerd: 15-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 17:46

Mjetterd schreef:
Maxima_S schreef:
Om eerlijk te zijn heb ik het daar nooit over. In mijn omgeving ken ik enkele die ook niet enten en ik vermoed dat die het ook niet zouden doen, dit is een vermoedde. Op het kd waar mijn dochter binnenkort heen gaat zijn alle kinderen door en door gevaccineert...ik ben benieuwd dus daar kan ik met niemand uitwisselen haha.


Geen aanval, ik ben gewoon benieuwd. Er wordt steeds meer gesproken over de toekomst waar een KD niet gevaccineerde kinderen niet toe laat. Zou dat dan een reden zijn om te vaccineren, wanneer je kind anders niet naar een KD/gastouder kan?


Nee, wij zijn niet afhankelijk van het kd gelukkig. Ik kan ook niet zeggen hoe we het gaan doen als....want daarvoor is het leven te veranderlijk. Voor ons is vaccineren principieel nee dus zou ik mij niet laten leiden door angst, wetten of andere dreigementen...

Wij zouden ons leven anders inrichten, op een manier die past bij de rest van onze visie op dat moment.

!RELAX! Nothing is under control

Maxima_S
Berichten: 272
Geregistreerd: 15-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 22:34

Resistance schreef:
Jammer dat Maxima mijn vraag op de vorige pagina niet beantwoordt.


Is dat van belang voor het topic? Heeft dat verder enige relevantie voor dit topic? Ik geloof van niet....

!RELAX! Nothing is under control


Maxima_S
Berichten: 272
Geregistreerd: 15-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 22:41

Resistance schreef:
aangezien je de vraag ontwijkt, neem ik aan dat er inderdaad baby's op het kinderdagverblijf komen. ;)


Het vermoedde dat je deze aanname maakt had ik ook al... ik laat je lekker hangen in je vermoedde want als je heel eerlijk bent, dan weet je het niet en het antwoord op de vraag heeft nog steeds geen enkele relevantie voor het topic.

Uiteraard is het een beetje vissen naar hoe onverantwoodelijk het wel niet zou zijn een ongevaccineerd kind bij babies te laten verblijven...dat ik het daar niet mee eens ben mige duidelijk zijn maar dat gevis en vingertje wijzen was nou juist niet de bedoeling van dit topic...dus vis lekker verder en denk wat je wilt.....

!RELAX! Nothing is under control

Maxima_S
Berichten: 272
Geregistreerd: 15-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 22:50

Resistance schreef:
Je bent zelf degene die het veroorzaakt, hoor. :+


Ik stelde de vraag toch niet tot twee keer toe? Het moet niet gekker worden ;-)

!RELAX! Nothing is under control

Maxima_S
Berichten: 272
Geregistreerd: 15-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 07:34

Resistance schreef:
Ik stelde de vraag toch niet tot twee keer toe? Het moet niet gekker worden ;-)



Je komt zelf met het verhaal aan dat je kind naar een KD gaat, en dat wekt in zo'n topic vragen op. Wil je dat niet (wat duidelijk het geval is, gezien je reactie), dan moet je zoiets niet delen. We bevinden ons toch op een discussieforum.[/quote]

En dan mag ik er gelukkig voor kiezen om het als relevante informatie te zien met betrekking tot het topic of niet? Ik mag er ook voor kiezen geen antwoord te geven...zoals jij ervoor kiest om een vraag te stellen.

Dat er aannames ontstaan omdat ik geen antwoord geef zegt eigenlijk alleen iets over degene die de aanmame maakt ;-)

!RELAX! Nothing is under control


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: HELder, IASCrawler, kosseh, Maanon_, marija81, Mars, Miez, nathe, SentiBot en 47 bezoekers