Vraag aan de anti-vaxxers

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Sizzle
Berichten: 35602
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 19:15

beatje schreef:
Ik ben dus uit jouw tijd Janneke en ook mijn kinderen zijn uit de tijd dat er niet gevaccineerd werd tegen mazelen,ben al blij dat ik niet als enigste vol verbazing dit leest :o .


Ik weet natuurlijk niet precies hoe oud je bent maar ik ben uit 78 en toen zat de BMR al in het standaard pakket. Mijn man idem (76). Dus als je kinderen na 75 geboren zijn hebben ze hem gewoon gehad tenzij je je actief geweerd hebt.

Edit: oeps gemist dat je uit Belgie komt


Sizzle
Berichten: 35602
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Re: Vraag aan de anti-vaxxers

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 16:48

Blue Sky, waar vind jij overzichten van de 5e en 6e ziekte?
Ik heb geen verschil in incidentie gevonden.
Ze zijn in de 19e benoemd en ik heb zeker van de 5e ziekte geen systematische cijfers kunnen vinden omdat er vaak niet mee naar een huisarts gegaan wordt.

Ik durf te wedden dat er voor de 5e ziekte op den duur een vaccin komt voor pubers die het nog niet gehad hebben ivm risico‘s voor ongeboren kinderen.

Sizzle
Berichten: 35602
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Re: Vraag aan de anti-vaxxers

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 19:55

Een griepprik tegen ziekteverzuim is hooguit zinvol als je het op vrijdag doet.
Het is aangetoond dat het totaal aantal koortsdagen per X aantal ingeente vs oningeente mensen hoger is omdat het aantal dat normaal gesproken ziek zou worden gemiddeld lager is dan bij iedereen een kans op een lage koorts geven door inenten.

Sizzle
Berichten: 35602
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Re: Vraag aan de anti-vaxxers

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 19:58

Sorry :+


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angie91, atilla, dolor, Rox87, Tooske en 70 bezoekers