Vraag aan de anti-vaxxers

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
janderegelaa
vanaf nu met een R erachter
Berichten: 15861
Geregistreerd: 10-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 07:32

daffie1986 schreef:
troi schreef:
Jeetje! Ben benieuwd of hier anti-vaxxers reageren. Dit is nog een confronterende vraag natuurlijk!

Terugkomen op je principes of je kind mogelijk dood laten gaan voor die principes...


Dat is dus ook waarom ik er zo benieuwd naar ben. Het lijkt mij dat je altijd achter je principes blijft staan. Immers je bent ervan overtuigd dat je je kind groot onheil aandoet. En ineens is er dan blijkbaar toch twijfel, waarom, door wat?

Omdat de meeste anti-vaxxers nog nooit zo'n ziekte van dichtbij hebben meegemaakt en dan heb je er geen gevoel bij. Nu is het ineens heel dichtbij en zien ze de gevolgen. Dan willen ze vaak wél.


janderegelaa
vanaf nu met een R erachter
Berichten: 15861
Geregistreerd: 10-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 09:54

beatje schreef:
Ik kom nog uit de tijd dat je gewoon mazelen kreeg,heb die ook gehad en behalve dat je ziek bent niks aan over gehouden.Waarom word er nu zo paniekerig gedaan om mazelen?

Ik vraag me af of mij eigen kinderen er tegen ingeent zijn ,denk het ook niet,wel het gewone vaccinatie programma DKP en tetanus.

Uit die tijd kom ik ook en mijn tweelingbroer is aan de complicaties (hersenvliesontsteking) overleden.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter
Berichten: 15861
Geregistreerd: 10-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 09:57

Saskia9 schreef:
Maar een ongevaccineerd kind heeft een net zo grote kans om een ziekte te verspreiden als een gevaccineerd kind hoor? Het is niet zo dat wanneer je gevaccineerd bent niks meer kunt krijgen of verspreiden.

Nee, een ongevaccineerd kind is een veel grotere besmettingshaard dan een gevaccineerd kind. En inderdaad kun je sommige ziektes nog wel krijgen als je gevaccineerd bent alleen is het verloop veel minder ernstig.


janderegelaa
vanaf nu met een R erachter
Berichten: 15861
Geregistreerd: 10-01-06

Re: Vraag aan de anti-vaxxers

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 10:25


janderegelaa
vanaf nu met een R erachter
Berichten: 15861
Geregistreerd: 10-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 10:29

NatasjavE schreef:
Wat ongeloofelijk heftig Janderegelaa. Ik heb het al eens eerder gelezen op bokt over je broer...maar het blijft heftig. Wat een verdriet voor jou en je ouders.

11 maanden oud en ik ben nu 48. De geestelijke littekens zijn nog steeds zichtbaar, niet alleen bij mijn ouders maar bij de hele familie.

Als mijn moeder nu ook iemand hoort die niet wil vaccineren dan wordt ze echt furieus.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter
Berichten: 15861
Geregistreerd: 10-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 12:36

_San87_ schreef:
Ibbel schreef:
Ik woon op de bible belt. Vaccinatiegraad in onze gemeente is rond de 25%. Zelfs de gemeenteraad (SGP!) heeft nu z'n bezorgdheid uitgesproken hierover. Geleidelijk gaan zélfs de gelovigen nadenken, lijkt het.

De volksgezondheid in gevaar brengen is dan ook geen kattepis.

Maar er moet altijd eerst iets ergs gebeuren voor mensen wakker worden, of zo.

Misschien moet het maar eens gebeuren. Dan onderneemt de regering tenminste iets.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter
Berichten: 15861
Geregistreerd: 10-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 10:04


janderegelaa
vanaf nu met een R erachter
Berichten: 15861
Geregistreerd: 10-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 11:17

verootjoo schreef:
Jep, iemand die dat uitvindt wordt pas echt rijk :')

Maar de realiteit is dat als niemand zou vaccineren we elke paar jaar zo’n pandemie hebben. Je moet er maar zin in hebben :7 vind deze eerste keer in m’n leven al verschrikkelijk en elke dag op m’n werk is huilen met de pet op. En dan werk ik nog niet eens in het zkh, daar is er echt veel stress nu.

Volgens de officiële meettabel zitten we nog niet eens op een epidemie want dan moeten 60 mensen op 100.000 ziek zijn en we zitten nu op 30.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter
Berichten: 15861
Geregistreerd: 10-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 21:26

Ik kreeg zojuist zo’n aardig privé bericht van Poco Loco naar aanleiding van mijn confronterende en wellicht ogen openende afbeelding :D :D :D


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angelaa2, DenieesB, Frummel01, karlli, MarjanB, SemrushBot en 51 bezoekers