Vraag aan de anti-vaxxers

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

veerledec
Berichten: 6685
Geregistreerd: 25-02-05
Woonplaats: Clinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 07:03

daffie1986 schreef:
Haar eerste vaccinatie geeft haar een bescherming van 95%.

Nee, haar eerste vaccinatie beschermt voor 100%, bij 95% van de kinderen. De kans is dus 95% dat je die tweede vaccinatie voor niets geeft.


veerledec
Berichten: 6685
Geregistreerd: 25-02-05
Woonplaats: Clinge

Re: Vraag aan de anti-vaxxers

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 07:05

Dat inderdaad. Anders heb je ook kans dat de tweede keer niet pakt en dat weet je dan niet.

veerledec
Berichten: 6685
Geregistreerd: 25-02-05
Woonplaats: Clinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 08:46

Wij vaccineren later (BMR met 2jr in plaats van 14 mnd), maar wel met de afspraak dat we eerder gaan vaccineren als er een uitbraak in de buurt zou komen.

veerledec
Berichten: 6685
Geregistreerd: 25-02-05
Woonplaats: Clinge

Re: Vraag aan de anti-vaxxers

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 12:23

Nou ben ik niet tegen vaccinaties, maar persoonlijk zou ik ook zeggen dat bij zoiets precairs als de gezondheid van een jong kind er bewezen zou moet worden dat de negatieve gezondheidsveranderingen direct na een vaccinatie niet door die vaccinatie komen, en niet dat we gaan roepen dat niet bewezen kan worden dat het er wel door komt, dus dat het veilig is. Dat is immer uitgaan van je eigen mogelijke onkunde, en dat lijkt me niet op zijn plaats.

Een los mazelen-vaccin zou ik ook wel willen.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bo_Y, ellen05, GoogleAdsense, HELder, Kinke, lizard, Miez, nathe, Suliko, Thami, tiwi1969 en 44 bezoekers