Vraag aan de anti-vaxxers

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

kiki1976
Berichten: 16821
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 07:01

Ik denk dat het toch wel uit angst voortkomt dat ze nu opeens toch gaan enten.
Maar zijn dat de echte die hard anti enters, of is er ook niet een groot deel bij wat meeloopt met de horde?

Volg Bo en haar verwachte veulentje [KS-MK] Als je dochter haar droom waar maakt, Bo x White Dream
Het is wat het is


kiki1976
Berichten: 16821
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 20:55

Sizzle schreef:
beatje schreef:
Ik ben dus uit jouw tijd Janneke en ook mijn kinderen zijn uit de tijd dat er niet gevaccineerd werd tegen mazelen,ben al blij dat ik niet als enigste vol verbazing dit leest :o .


Ik weet natuurlijk niet precies hoe oud je bent maar ik ben uit 78 en toen zat de BMR al in het standaard pakket. Mijn man idem (76). Dus als je kinderen na 75 geboren zijn hebben ze hem gewoon gehad tenzij je je actief geweerd hebt.

Edit: oeps gemist dat je uit Belgie komt

Ik ben ook uit '76 Maar de rode hond zat toen niet in mijn prik. Die heb ik later gekregen als aparte prik.

Mijn kinderen zijn wel geënt, tenminste de standaard entingen.

Toch waren/zijn er extra entingen bijgekomen die het RIVM adviseerde die ik niet allemaal heb laten geven.
Mexicaanse griep spuit heb ik niet laten geven. Was zogenaamd veilig, maar later bleek deze niet goed getest te zijn. Mening kind/oudere hebben er problemen door gegeven.

Enting tegen baarmoederhalskanker hebben we ook niet gedaan. Ook hierbij niet het juiste gevoel. Je hoort en ziet toch wel problemen. Plus de lange termijn effect is niet bekend.

Onlangs is de jongste opgeroepen voor de nieuwe enting voor hersenvliesontsteking. Deze heeft ze wel gekregen.


Ik ben toch niet helemaal voor verplicht enten. Want er zijn situaties waarbij je als ouder inspraak moet kunnen hebben vind ik.

Volg Bo en haar verwachte veulentje [KS-MK] Als je dochter haar droom waar maakt, Bo x White Dream
Het is wat het is

kiki1976
Berichten: 16821
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Re: Vraag aan de anti-vaxxers

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 12:45

Is het eigenlijk niet zo dat wanneer een bepaalde ziekte heerst en je laat dan pas enten de kans juist groter is dat ze het krijgen? Mede omdat je de weerstand naar beneden haalt?

Volg Bo en haar verwachte veulentje [KS-MK] Als je dochter haar droom waar maakt, Bo x White Dream
Het is wat het is


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: -Namiro-, Dnies90, DotBot, Gaby, Jacquelinee_, Jayya, Saartjuh_b, SemrushBot, Ufurio4e en 53 bezoekers