Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Leo
Berichten: 50107
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 12:41

Sinds een poosje stiekeme meelezer hier, om een beetje op de hoogte te blijven van acties en de lijnen. Kom me ook maar eens melden :wave:


Ik ben pas sinds een halfjaar ongeveer wat frequenter Rituals producten gaan gebruiken, daarvoor slechts af en toe en dan met name handcreme. Wel hebben we al tijden standaard geurstokjes in huis. Nu gun ik mezelf steeds meer 'luxere' lichaamsproducten :D en vind het heerlijk af en toe in de winkel te struinen.

Ik vond de Yalda heel fijn, nu merk ik dat ik voor de zomer weer wat toe ben aan de lichtere geuren. Net even de nieuwe lijn geroken, maar ik ben nog niet zo overtuigd. Ik vind hem niet vies, maar ook nog niet speciaal. Volgende keer nog maar eens ruiken. :D
Wel thuis gekomen met de bodycream en body mist van Karma en een tube nacht handcreme van Dao. Die gebruikte ik van de kalender, en voor het eerst een winter geen zere handen met kloven gehad. <3

Ik heb nog een fles Yalda geurstokjes staan en onder de douche heb ik diverse Happy Budha producten, die lijn blijft ook heel fijn!

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..


Leo
Berichten: 50107
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 14:15

Bedankt voor de tip! Ik heb nu shampoo en conditioner gekocht voor 10 euro samen, en de Samurai douchegel voor 5 euro als cadeautje voor mijn vriend. :)

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Leo
Berichten: 50107
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 16:49

Ik ben altijd jaloers op jullie mooie collecties :D maar ik mag van mezelf dan ook alleen kopen als ik het nodig heb O:)

Vanmorgen liep ik onderweg naar mijn cursus in Leiden langs een Rituals winkel... Toch op weg naar de bushalte terug even binnen gelopen. De Chado nogmaals geprobeerd maar die pakt me nog steeds niet echt. Dus alleen met Karma naar buiten gelopen; autoparfum, geurstokjes en de douchefoam want die was op. En dus de tas gescoord.
En ik twijfel zo bij de Namasté... Ik wil graag de sensitive nachtcrème proberen maar de prijs is toch een drempel... Zijn er mensen die hem hebben? Hoe bevalt het?
De Hydrate had ik een proef tube van laatst maar die vond ik wat te vettig op mijn gezicht.
De sensitive vond ik net wel prettig aanvoelen op mijn hand.

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Leo
Berichten: 50107
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 19:21

Had ik niet eens aan gedacht :o ik ga het volgende keer als ik in een winkel ben vragen, bedankt voor de tip!

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Leo
Berichten: 50107
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 18:32

Omg :oo :oo

Gister hadden ze op FB een actie dat je een foto kon plaatsen met een uitspraak op je hand, waarvan de leukste beloond zouden worden met een "aardigheidje".

Ik was thuis dus had meegedaan voor de lol, ook op Instagram geplaatst met een hashtag. Ik kreeg s middags een berichtje op IG dat ze me graag iets toe wilde n sturen en of ik mijn adres wilde sturen. Super tof natuurlijk!!

Ben ik vandaag hiermee verrast. Ik ben helemaal flabbergasted!! :oo :oo



[ img ]

Rituals _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Leo
Berichten: 50107
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 19:43

Dit bericht was het;

[ img ]

Had dit echt nooit verwacht, wat een verrassing

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Leo
Berichten: 50107
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 20:09


..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Leo
Berichten: 50107
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 08:08

Ook een paar kleine dingetjes gekocht. :) Voor de Yalda liefhebbers: er zijn ook een aantal Yalda producten in de sale. Helaas geen Karma..

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Leo
Berichten: 50107
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 08:17

Die kortingscodes had ik helemaal gemist :oo nou ja... Volgende keer beter :')

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Leo
Berichten: 50107
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 13:39

De Yalda kaars kon ik ook niet vinden en heb ik dus gemist -O- ik ga niet nog meer bestellen, heb nu meer dan genoeg. Nooit genoeg Rituals maar wel genoeg uitgegeven :+ maar ik baal wel dat de kaars bij mij niet zichtbaar was.

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Leo
Berichten: 50107
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 08:40

Tip: sale bij de Bijenkorf en ook op bepaalde Rituals. XL set Dao en Sakura bijvoorbeeld met 30 procent korting. Ik mag echt niet meer van mezelf :x dus ga het ook niet doen.

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Leo
Berichten: 50107
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 21:18

Oscar schreef:
Wat ben je weer streng voor jezelf, Leo :))

Ik ben er ondertussen achter dat in het ziekenhuis waar ik regelmatig kom ook een Rituals-winkeltje zit. Ben er gisteren nog even geweest, ze hebben leuke dingen daar!


Dat valt best tegen, na het kopen van nieuwe rijlaarzen en een nieuw zadel enzo.... :')

Morgen even spieken in de winkel in Zoetermeer, heb zelf niets nodig maar wie weet zie ik nog leuke sale.

Ik vroeg me af, is er ergens een overzicht van voorgaande LE's en lijnen van Rituals? Ik heb me er nooit echt in verdiept, heb het pas vorig jaar echt ontdekt. Daarvoor haalden we alleen regelmatig geurstokjes. Ik heb daar denk ik wel wat LE's van gehad omdat ik die later nooit meer terug kon vinden.

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Leo
Berichten: 50107
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 10:29

Net even in Zoetermeer gaan kijken. Niet heel veel bijzonders in de sale tov online, dus ook wat jullie zochten niet kunnen halen. Wat Banyu scrubs en van de Yalda hadden ze alleen nog de bodycream staan en daar heb ik er nog 1,5 van liggen.
Verder eigenlijk dezelfde producten als online, en nog een actie met een bodycream, scrub en douchefoam van Hammam voor 30 euro.

Ik heb even navraag gedaan over de nachtcremes van Namasté en wat proeftubes meegekregen, heel fijne service!
Verder een handzeep en 2 kleine Dao deo's (ideaal voor in je tas) meegenomen, die laatste waren nu 1,95.

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Leo
Berichten: 50107
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 16:39

Ik droeg altijd wel een subtiel luchtje, maar vind veel geuren snel te zwaar. Nu ik de bodymist heb ontdekt gebruik ik alleen dat nog, blijf je ook lang ruiken en is veel minder aanwezig. :)

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Leo
Berichten: 50107
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 10:29

Ik heb pech met mijn verjaardagscode. :+
Ik wilde hem een poosje terug verzilveren bij een pot nightcream, maar de code werkte niet (was nog ruim binnen de 2 weken). Klantenservice gemaild en afgewacht. Na 5 dagen had ik nog niets gehoord maar ik moest toch naar de stad dus de winkel in gelopen. Eerst navraag gedaan, en ik kon de code daar verzilveren. Dus de pot nachtcrème en nog een pot bodyscrub van HB gehaald. Helaas zei de andere medewerkster bij de kassa dat de parfum op was, dus verzilveren ging niet... Maar als ik de bon bewaarde kon ik hem via de klantenservice alsnog krijgen.
Dus heb ik de klantenservice gebeld, maar dat kan dus niet. :+ Dus ik kreeg een nieuwe code toegezonden die wel moest werken, heel fijn. Die zou ik gewoon na langere tijd nog kunnen gebruiken. Top oplossing dus. :j

Wil ik hem net verzilveren, is het een mannen parfum _O- dus nog maar een keer richting klantenservice :+

Wel heel blij met de nightcream van Glow. :j heerlijk spul.

Voor mijn verjaardag nog wat spulletjes van Aryuveda gehad, dat is ook zo'n heerlijke geur <3

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Leo
Berichten: 50107
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 14:06

Dat had ik ook nog gevraagd maar was volgens de medewerkster niet mogelijk -O-
Nouja uiteindelijk zal ik vast wel een parfum krijgen. :))

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Leo
Berichten: 50107
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 13:46

Ik gebruik de gel-to-oil facewash en de velvety smooth, deze wissel ik een beetje af. Vooral de laatste vind ik heel erg fijn!!
En dan nu sinds een paar weken de Glow nightcream, bevalt ook erg goed. In combinatie met deze producten gebruik ik miscellair water en gezichtsdoekjes voor het eerste reinigen en make-up verwijderen. Mijn huid doet het daar goed op tot zoverre. De 24h heb ik ook geprobeerd maar vond ik te heftig op mijn gezicht. :)

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Leo
Berichten: 50107
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 11:28

Nou ik heb eindelijk mijn verjaardagscadeautje _O- had wat voeten in de aarde. Ik heb via de klantenservice een barcode gehad om in de winkel te verzilveren omdat online de parfum niet meer leverbaar was. Vandaag eindelijk tijd om naar de winkel te gaan en dit keer kon ik wel uit alle soorten kiezen (vorige keer was dat onmogelijk := ). Netjes opgelost uiteindelijk dus. :j

De Karma scrub was ook weer leverbaar dus heb ik meegenomen voor mezelf naast een verjaardagscadeautje voor iemand anders. Verder ook de tas voor het goede doel meegenomen. :)

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..


Leo
Berichten: 50107
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 13:12

Banyu schreef:
Leo schreef:
Nou ik heb eindelijk mijn verjaardagscadeautje _O- had wat voeten in de aarde. Ik heb via de klantenservice een barcode gehad om in de winkel te verzilveren omdat online de parfum niet meer leverbaar was. Vandaag eindelijk tijd om naar de winkel te gaan en dit keer kon ik wel uit alle soorten kiezen (vorige keer was dat onmogelijk := ). Netjes opgelost uiteindelijk dus. :j

De Karma scrub was ook weer leverbaar dus heb ik meegenomen voor mezelf naast een verjaardagscadeautje voor iemand anders. Verder ook de tas voor het goede doel meegenomen. :)


Is die tas wat? Wat voor soort stof of leer?


Het is volgens mij linnen, maar wel heel stevig. Met mooie stevige handvatten. Ik vind het een fijne tas, stevig, niet te groot. Ideaal :j 5 euro is eigenlijk te goedkoop.


naomiiiii schreef:
Iemand een idee wanneer de adventkalenders weer komen? :D


Ik zag hem vandaag weer voorbij komen in de mail en op Facebook!
Vorig jaar had ik hem voor het eerst en vond het zo leuk, dit jaar weer. :j

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Leo
Berichten: 50107
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 16:40

Weten jullie waar je in de app een kortingscode kan invullen? Ik wilde de shampoo met korting bestellen en in de app krijg je nu gratis geurstokjes maar ik kan tot aan het laatste tabje voor betalen geen invulveld voor een code vinden :?

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Leo
Berichten: 50107
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 20:26

Nee helaas lukt dat ook niet :n
Met wat Googlen is mijn conclusie ook dat het in de app helaas niet kan. Dus dan maar alleen de douche olie besteld en een cadeau, shampoo actie duurt nog tot november dus vast nog wel eens een mogelijkheid :)

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Leo
Berichten: 50107
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 22:03

Ik wilde eigenlijk het cadeau van de app (geurstokjes) wel graag er bij hebben :))
Dus even zo gedaan.

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Leo
Berichten: 50107
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 18:59

Ik vind het toch behoorlijk wat! :))

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Leo
Berichten: 50107
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 13:46

Ik wacht sowieso tot de sale of Black Friday :j

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Leo
Berichten: 50107
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 22:01

Ziet er goed uit, mooie collectie! Ben erg benieuwd naar de geur :j

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angie91, dasalijn, fotolijstje, Lalidan, Lizzah, Nanne, Remembrance, Solistar en 102 bezoekers