Bewust zwanger en toch twijfel over abortus

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
shilady
Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 16:38

elnienjo schreef:
Ik zou het af laten breken met deze belabberde vooruitzichten voor je mogelijke kind.

Is er in jouw geval geen IVF met embryoselectie mogelijk zodat ze alleen datgene terug plaatsen wat in de goede 50% valt?


Dit kwam ook in mij op
Daarnaast ts is 28.. waarom niet op je 30ste nog is een x erover nadenken.. fuk al die zwangere vriendinnen jij bent jij en je hoeft niet met iedereen mee te doen.. ik heb dezelfde leeftijd al jij en ook vaak gedacht ja iederen kids en ik niks..maar ik kijk vooral naar mezelf en denk niet dat ik het momenteel mentaal aan kan en een paar jaar terug was ik er ook nog niet klaar voor.. ik zou voor de optie hierboven kiezen en dan met medische hulp een poging wagen met meer garantie op een "gezond" kind
Laatst bijgewerkt door shilady op 09-08-19 16:44, in het totaal 1 keer bewerkt


shilady
Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 16:44

Gedaan :)


shilady
Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 17:20

Seltje schreef:
De NIPT is goed voor de trisomie testen, en nog een paar extra testen die ze bewust al hebben meegenomen in mijn geval.

Mijn ziekte kunnen ze er (nog) niet altijd uithalen, omdat het meerdere genen zijn die samen tot expressie komen.

Alle 'andere' testbare ziekten zijn dus goed. Over mijn ziekte kunnen we nog niets zeggen. Dus daarvoor wachten we nog even af.


Hey wat goed!!! *\o/*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot en 78 bezoekers