Bewust zwanger en toch twijfel over abortus

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

XFiemoX
Berichten: 4555
Geregistreerd: 26-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 08:20

Precies dit wat er ook door mijn gedachte heen gaat. En dan heb ik 2 zoons van 9 en bijna 7 jaar, en zwanger van mijn 3e voor mijn vriend zijn 1e. Echt ondanks ik al 2 zwangerschappen gehad heb, heb ik begin van mijn 3e zwangerschap zo mijn angsten gehad van hoe ik ook precies me voelde bij mijn vorige 2 van wat als het mis gaat. Nu ik naar mijn 2 zoons zo kijk en uitkijkend naar mijn 3e keer de bevalling maar deze 3e keer sta ik goed onder begeleid in het Bovenij ziekenhuis omdat ik een Gastric bypass heb gehad afgelopen feb.2016.

Mijn vriend had in principe al 2 kinderen kunnen hebben, maar zonder zijn medeweten heeft zijn ex achter zijn rug om 2x toe abortussen laten doen. Nou hoeveel verdriet hij er daar wel niet om gehad heeft is niet te beschrijven.

Maar hij is nu ook heel blij wij samen krijgen een dochter en dus voor mijn jongens een zusje, en mijn vriend beschouwt mijn jongens als zijn liefdevolle 2 bonus zoons <3

tita schreef:
Poehhh

Wat heftig ik heb geen woorden voor je en ik ga ook geen mening geven.

Maar...... ik weet wel.....kijkend naar mijn zoontje van 1 als hij komt te overlijden dan heb ik een vreselijk pijn en verdriet dan hoeft het niet meer van mij. Ik zou zoiets niet kunnen verwerken en zou zoiets ook niet op de voorhand willen weten
Mijn hummeltje <3

Mama van al 2 prachtige zonen en 1 prachtig mooie dochter <3 <3 <3
En een prachtig 4e wondertje op komst, UD 17/09/ยด22 <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Tarzan, ComscoreBot, Eskimo, Getty_Maan, Googlebot, Jayya, Lisselot, Mitch_Beauty, sietske83, Supervixen en 163 bezoekers