Bewust zwanger en toch twijfel over abortus

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

_lautje_
Berichten: 9252
Geregistreerd: 23-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 08:09

Laat een vlokkentest doen of de NIPt. En beslis daarna wat je doet. In Nederland zijn abortusklinieken waar je het tot na de 20 weken kan laten weghalen.
Daar kan jij als Belg ook terecht. Indien noodzakelijk kan ik je adres geven van een kliniek waar een bevriende gynaecoloog werkt. Hij heeft jaren als vruchtbaarheidsarts gewerkt. (Zoals hij zegt eerst zette ik ze er in, nu haal ik Ze er uit. Beide is belangrijk werk) En hij oordeelt nooit.

Over het traject met ivf en icsi. Ja dat is zwaar. Ik heb tweemaal zelf een traject doorlopen voor 2 dochters. Maar eerlijk is eerlijk, ik denk dat de zwaarte van het traject in het niet valt bij de stress waar je jezelf nu mee hebt opgezadeld.
Daarnaast is het voor iedereen anders hoe ze een dergelijk traject ervaren. Ik vond de periode voor het traject veel zwaarder. Van maar zelf proberen en geen succes hebben en steeds onzekerder wordend.
Ja die hormonen spuiten is k UT. En nee je voelt je dan niet top, maar het is maar tijdelijk.
En het resultaat is het voor ons meer dan waard. Je bent letterlijk het traject vergeten nadat je zwanger bent.

Ik hoop dat jullie geluk hebben en kind gezond is.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Besje, bonnielau, Condor, Eleeke, Flippertje, love_mandy, Malle_meid, redbutton, Selina, stefanie33, SuperSuup, TessaxQuincy, turtlelito, YandexBot en 90 bezoekers