Bewust zwanger en toch twijfel over abortus

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

speurneusc
Berichten: 5348
Geregistreerd: 06-08-12
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 21:24

Amado7 schreef:
Nu ga ik heel bokt tegen mij krijgen maar ik ga het je toch zeggen.

Hier ben ik: anti abortus. Ja :) maar je wilt meningen horen.

Ik vind het oneerlijk om je kindje weg te laten halen. Omdat jij de keus hebt gemaakt wat misschien toch geen slimme keuze was, zorgt ervoor dat je kindje geen leven mag hebben? Het is een kind, geen 1 of ander vruchtje die je maar weggooit omdat het toch niet uitkomt achteraf. Ondanks wat dan ook , ik vind het niet kunnen om zo'n levend wezentje uit je buik te laten vernietigen, omdat jij de keus hebt gemaakt om zwanger te worden. Je hebt meer kans op zwangerschapsvergiftiging, maar dit hoeft geen gevolgen te hebben voor je kindje. De rest misschien wel, maar ik blijf erbij dat ik niet in mijn hoofd er bij kan dat je zo n wondertje uit je buik kan laten wegrukken, terwijl je ook nog eens bewust zwanger bent geworden.

Ik wil je absoluut niet kwetsen, zeker als mijn verhaal zo overkomt. Het is nogal hard getypt van mij , en ik kan me voorstellen dat het een onwijs moeilijk iets is. Dus ik wil je ook ontzettend veel sterkte wensen in alles. :(:)


oneerlijk?? lijkt het je niet oneerlijker om zo goed als zeker een ziek kind op de wereld te zetten?? is dat niet oneerlijk tov het kind? en zijdelings de omgeving (al hebben die een keus).

Nee vind het niet raar dat je twijfelt en vind het al knap dat je dat wil toegeven. Heel veel sterkte met je beslissing. Sterkte.

zelf een hoefijzer maken met epoxy...https://carolsshop.nl onder epoxy en meer, bij de startsets/sets. Nu ook voor de cricut fans, glasblokken 19x19 of 19x9


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Diertjec, ellen05, Hazna, HELder, Maris, san4nie, Tientjeblij en 32 bezoekers