Bewust zwanger en toch twijfel over abortus

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Suzanne F.
Berichten: 48947
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 21:12

Jeetje, wat een moeilijke kwestie. Reken maar wel op een topic waar de anti abortus club weer gaat roepen dat het moord is. Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit ook een moeilijke vind want ik ben niet tegen abortus in sommige gevallen maar nu heb je bewust voor je kindje gekozen. Dus aan de ene kant vind ik dat je het niet kan maken om het nu weg te laten halen. Aan de andere kant vind ik dat je eigenlijk niet zwanger had moeten worden met deze percentages van risico.
Moeilijk. Ik kan je niet adviseren en alleen sterkte wensen. Je hebt er nu eenmaal voor gekozen en dan moet je er ook voor gaan, je hebt de beslissing weloverwogen gemaakt neem ik aan.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"


Suzanne F.
Berichten: 48947
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 21:22

Amado7 schreef:
Is het niet oneerlijk dan om een prachtig uniek kindje weg te halen? Dat doe je toch ook niet meer als het kind 1 is en nog geen verstand heeft?


Niet als het kindje zwaar gehandicapt blijkt en geen kwaliteit van leven blijkt te hebben of een levensverwachting van 1 jaar. Dan vind ik het alleen maar humaan, je bespaart zo’n kindje veel ellende en pijn. Maar ik zou toch zeker eerst willen testen, probleem is wel dat dit pas veel later kan. Maar daar zou ik in geval van TS toch op wachten.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Suzanne F.
Berichten: 48947
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 06:48

SusanH schreef:
Maar waarom draagt iemand met een beperking (of chronische ziekte) niet bij? Draag je alleen bij als je geld oplevert even cru gezegd?


Hoe dragen ze dan bij? :)

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Birgit__, Bo_Y, carika, ComscoreBot, GoogleAdsense, Room_Soesje, SentiBot, YandexBot en 48 bezoekers