Definitief ontharen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Oedi
Berichten: 770
Geregistreerd: 17-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 09:22

Topic naar mijn hart!

Ik heb echt alles al geprobeerd; scheren, waxen, epileren, IPL.

Waxen/epileren gaf bij mij de eerste weken een mooi resultaat, maar toen de haartjes weer begonnen terug te groeien werd het één grote irritatiebende met bultjes en ingegroeide haartjes.

Gebruik nu al 1,5 jaar IPL (Philips) voor thuis, maar dit geeft bijna geen resultaat. Heel teleurstellend en echt zonde van het geld.
Nu scheer ik gewoon en gebruik ik erna PFB Vanish (aanrader!). Geen irritaties meer, maar je blijft wel altijd stoppeltjes houden.

Voor volgende week heb ik een intakegesprek staan voor laserbehandelingen (Soprano laser). Ik hoop echt dat dit de oplossing is! Ik lees in ieder geval veel goede reviews tot nu toe. Zijn er meer mensen die hun ervaringen willen delen met laserbehandeling voor de bikinilijn?



Oedi
Berichten: 770
Geregistreerd: 17-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 19:39

PanamaD schreef:
Wat werkt nou beter? IPL of SHR?

Iemand die toevallig een goed adres weet rondom hoofddorp/haarlemmermeer/haarlem en omstreek?


IPL werkte bij mij voor geen meter. Ik heb nu 1 laserbehandeling gehad en er is echt al zoveel verschil! Ik zou dus inderdaad voor de SHR gaan.

Oedi
Berichten: 770
Geregistreerd: 17-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 21:46

Ik heb een Philips Lumea, maar ik raad het je echt af. Voor mij was het in ieder geval weggegooid geld. Ik heb het een jaar lang trouw gebruikt in de hoop dat er toch eindelijk eens wat minder haar zou teruggroeien, maar ik heb nooit resultaat gezien. Mijn advies is dus toch de laserbehandeling. Ik heb er nu twee gehad en al zoveel minder haargroei!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GaitMonster, GoogleAdsense, karinmanon, Plus_en_Min, viphorse en 44 bezoekers