Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar
Noor17 schreef:Allereerst hoe het gesprek is gegaan is natuurlijk niet zoals je het wil. Maar voor alle mensen die beweren dat je een telefoniste aan de telefoon krijgt die geen medische kennis (nodig) heeft die moeten eerst nadenken voordat ze schreeuwen. Een centralist op de meldkamer is hbo v opgeleid met vaak ervaring in de spoedzorg. Zie ook bijvoorbeeld deze vacature.
https://www.nationalevacaturebank.nl/va ... centralist
Daarnaast vind ik dat de afdeling van het ziekenhuis in dit geval een A1 rit had moeten regelen. Zij stellen de urgentie in dit geval vast en moeten daar ook naar handelen.
Gebruikers op dit forum: -Namiro-, _Hinneke, Aeva, blondies, Colien, ComscoreBot, Dancyy, Elastiek, lletam, Mitch_Beauty, Roulette_, Sewri, Soepblik, Suusw, Thrive, YandexBot, Zoolgangster en 132 bezoekers