Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli
Noor17 schreef:Allereerst hoe het gesprek is gegaan is natuurlijk niet zoals je het wil. Maar voor alle mensen die beweren dat je een telefoniste aan de telefoon krijgt die geen medische kennis (nodig) heeft die moeten eerst nadenken voordat ze schreeuwen. Een centralist op de meldkamer is hbo v opgeleid met vaak ervaring in de spoedzorg. Zie ook bijvoorbeeld deze vacature.
https://www.nationalevacaturebank.nl/va ... centralist
Daarnaast vind ik dat de afdeling van het ziekenhuis in dit geval een A1 rit had moeten regelen. Zij stellen de urgentie in dit geval vast en moeten daar ook naar handelen.
Alenthe05 schreef:pmarena schreef:Ja ik heb natuurlijk geen idee hoe druk het daar kan worden en of er wel eens wachttijden ontstaan. Lijkt me echt vreselijk als je moet wachten terwijl er iemand naast je dood ligt te gaan.... Is er eigenlijk nog een snel keuzemenu voor extreme spoed en minder spoed, zodat de mensen die echt NU hulp nodig hebben, voor gaan? :)
Nee die is er niet. Iedere 112 beller word hetzelfde te woord gestaan.
Gebruikers op dit forum: Anonimo_h, ChanelR, Galja, IndianVegas, rossi, Sintara, TheNovelist, xSannee en 42 bezoekers