Paradontoloog/mondhygiënist: ga jij?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Jinte
Berichten: 4833
Geregistreerd: 08-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 19:15

ruitje schreef:
1000 is een schatting, maar meerdere behandelingen doen om te zorgen dat je tandvlees niet meer ontstoken is. Wat ik zelf wel mee vind vallen maar de mondhygiënist als ze met dat ijzerwerk in mijn mond prikt niet :') .

1e consult is 400 euro en dat is onderzoek en foto's, daarna volgt behandelplan.

Ik overweeg sowieso een second opinion of een prijsopgaaf bij een ander :)


Oef, ik vind het een behoorlijk bedrag.
Ik ben najaar vorig jaar 2 keer bij de paradontoloog geweest, meerdere foto's gemaakt en was niet meer dan €200.
Overigens ben ik nu bij de kaakchirurg die waarschijnlijk reconstructie gaat doen van m'n tandvlees. Kan de paradontoloog vast ook, maar de kaakchirurg kost me niks.
Moet ook wel zeggen dat ik hele heftige klachten heb gehad en inmiddels een stuk kaakbot kwijt ben (afgestorven) en er een hoop tandvlees weg is bij m'n voortanden.


Jinte
Berichten: 4833
Geregistreerd: 08-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 21:44

LadyMadonna schreef:
Controle kost €21....
Maar hoe zie jij dat dan als preventie? Want idd, pas als er iets aan de hand is, gaat het in de papieren lopen...


Klopt. Ik had een acute necrotiserende ontsteking aan mn tandvlees en zowel tandarts, paradontoloog als kaakchirurg weten tot op de dag van vandaag nog niet waar t door komt. 4 keer bij de TA en 2 keer bij de paradontoloog geweest zonder dat er effectief iets gedaan is, behalve fotos maken, leverde rekeningen van meer dan €400 op.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, dasalijn, JoT en 120 bezoekers